- 1479 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
// Öfke ! //
Ne kadar da zor şu zoraki kalmalar …
// Aslında kaybeden değildir belki de giden
Kalandır kendinden gidenleri kaybeden //
İçim öfke dolu !
Sanki bütün cenazeleri benden kalkıyor şehrin . Bütün salâlar ‘’şarkılardan fal tuttum’’ makamında. Hayat ha bire çukur kazıyor amele yanığı suretiyle. Ha bire birşeyleri gömme telaşında mutluluğuma dair her ne varsa. Huzurun bir ayağı hep o çukurda. Öylesine derin ki oyuk. Nelerimi kaybettiğimi göremiyorum bile artık. Bir ömür kadar uzak, bir ölüm kadar karanlık.
// İçim öfke dolu tıka basa
Çekilin ortalıktan, ayağım takılır sonra birinize
Körelmiş yüreğimle, körlemesine
Kırarım önümde ne varsa ! //
Güneş benim inadıma doğuyor . Benim inadıma aydınlatıyor benim dışımdaki her şeyi. Ve her şey benim dışımda sanki. Umut sadece bir isimden ibaret. Sevinçler nostalji . Hayal meyal anı artık saadet. Ve o güneş, aynı sinsi niyetle batmakta !... Yıldızlar bile aynı çukurda !...
// Heyhat !
Nasıl da gerdan kırıyor kader
Nasıl da kıvırıyor özünde durmayan hayat ! //
Göçmen kuşlar bile dil çıkarıyor uçarken. Kanat çırpışları terk edişler tonunda. Kelebekler sırf beni yalnız bırakmak için ivedi intiharlarda. Zalim bir kaçışta börtü böcekler. Ağaçlar binlerce yaprağıyla el sallamakta . Yalnızlığıma !
// Acı,
Yüreğimin nüfuslu sakini
Neşe, yalnızca gel-geç kiracı ! //
Sağa dönsem hüsran, sola dönsem feveran. Mengeneye sıkışmış yüreğim benden de bitkin, benden de hezeyan. Kim bilir kaç ecelden döndü tecellim. Kim bilir kaç yok oluşa uğradı yolum. Belki bunca sancı çekmezdi , yüreğime ev sahibi olmasaydı solum.
Ne çok çektim şu gitmelerden. Hele ki yanıbaşımdakilerden tüten isli hasretten ! …
// İçim öfke dolu !
Bilmem neden ?
En iyisi toparlamalı sağı solu
Ruhum gelip görmeden ! //
YORUMLAR
Ablam gitme bir yerlere kal hep burada olur mu...Kutluyorum öfke dolu yazın için
Yer yer şiir tadı veren samîmi ve güzel bir paylaşımdı, kutlarım.
Selam ve sevgimle.
gülkurusu
sevgi ve selamla !
Buzdağının suyun üzerinde kalan kısmıdır öfke oysa suyun altında ne duygular gizlidir. Duygular köpürmüş de köpürmüş...
En iyisi toparlamak sağı solu:))
Güzel bir duygu paylaşımıydı rahatlatmıştır umarım.
Saygı ve sevgilerimle.
gülkurusu
sevgi ve selamlarımla ...
Çok çok beğendim sevgili kız kardeş:))
Bazen zevklerimle ve öngörümle gurur duyuyorum.
Kutluyorum. Sevgiler.
gülkurusu
hem şahsi hem de edebi kişiliğinle ...
ve de hep güzellikleri karşına çıkaran tertemiz kalbinin ulvi çekimiyle ...
bereketli sevgilerimle :)
Offf aynam offf nasıl bir melankolik haldir beni de yerden yere vurdun inan ki.
Kalmalardan çok senden gidenlere sitemin anlıyorum bitanem ama... İnan geçer birgün herşey geçer,
O Gidenler, bıraktığının billûr kalbinden yansıyanlarla zamanın ve haksızlığın düğümünü elbet birgün çözerler.
Hiç bir hak yoktur ki yerde kalsın...
Elbette ki beklenti eklenemez, eklense öz benlik yürekteki rehine söz geçiremez ama sadece küçük bir ayrıntıydı ...
Önemli olan sen yanın... sen yanında kalmaları başka gitmelerine eklemendir.
Yeni günün yepyeni umutlarla, mutluluklarla doğacağına inanmak gibi... inanmak yetmez bunun için adım atmak gibi, elini uzatıp güneşe karanlığın için hesap sormak gibi... emeksiz yemek olmazmış derler atalar bilirsin bitanem...
Sonrası.... göreceksin herşey daha güzel olacak çok daha güzel.
Gül yüreğinden öptüm canım.Sevgimle.
gülkurusu
er ya da geç ... tam ya da iz bırakan ...
ama mutlaka gelip geçen acılar ...
gelip geçen mutluluklar gibi ...
hep mutlu ol e mi !...
İnan bana Cennetyüreklim inan...İçimdeki fırtınaları ben yazsam böylesine tam anlamıyla anlatamazdım halimi...Okurken kendimi buldum yazık ki...Yanıbaşımdakilere hasretim dediğin gibi ve öfkeliyim deliler gibi...Önüme ne çıksa yakıp yıkmak istiyorum ve anlıyorum ki yürekler ayrı olsa da bazen sızıları aynı oluveriyor--muş...
Yüreğine sağlık, sen hep yaz emi? Hep yaz...
gülkurusu
hele bu yürek sevdiklerindense ...
ama sen yine de bakma bana !
kararmasın üzümlerin ...
hep mutlu ol yepyen yuvanda ... tahmin bile edemeyeceğin kadar mutluluğa dönüşsün hüzünlerin ...
sevgimlesin :)
(( Seçil Nimet ))
fevranlarımızın duldasına sığınan hüznü umudun delikanlı duruşunda susturmaktır belki de yaşamın sırrı...
kader gerdan kırarken yolculuğun en keskin virajlarında kirpiğimize asılır düşünce sağanaklarının duygu mantık dansı....
güzel bir paylaşımdı sevgili gülkurusu...
kutladım...
gülkurusu
öylesine naif ...
deneyeceğim bunu... öfkelerimin tınısında bir flemenk dansçısı gibi tepinmeyi !
özelsin !
Mehtap ALTAN
sen de özelsin...
öfkelerinle dost ol sevgili gülsuyum
onlar da gerekli hayatın karmaşasında inan
bundan sebep öfkeni almaya yeltenmeyeceğim üzerinden
bırak dağınık kalsın, biliyor musun bazen öyle sakinleşiyor/hissizleşiyor ki insan
öfkeli anlarını bile özler oluyor, öfkelenebiliyorsan hala yaşam hevesin var demektir
bir şeyleri kafana takıp, bir şeyleri dert edinebiliyorsan eğer, hala duyarlısın demektir
bu da demek oluyor ki, umut var, yılgınlık değil öfke, aksine bir duruş ve bir tepki meselesi
her zaman sükunet içinde olmayı inan istemezdin, seni tanıyorum ve öfkeliyken de seviyorum seni
sevgimle can'ım...
öfkeni sev ama seni hırpalamasına ve yönetmesine izin verme emi..
eyvallah..
fulyaa tarafından 7/21/2011 11:54:57 AM zamanında düzenlenmiştir.
gülkurusu
'' öfkeyle yaşamayı öğrenmeli !''
ama çok haklsın çiçeğim...
en azından duygularımın varlığını , en azından hala yaşadığımı, en azından insan olduğumu hatırlatıyor öfkelerim...
belki de huzurlu bir hayata doğru kamçıdır öfkelerim...
bilirsin ! ... seni en öfkeli anımda bile sevdim !