...
ROMANIM KİTAP OLARAK BASILACAĞINDAN İÇERİĞİ BURADAN SİLİNMİŞTİR... KİTAP OLARAK ALIP, OKUMANIZ DİLEĞİMLE... SAYGILARIMLA
YORUMLAR
Kemnur
bir devrin sağdan olsun soldan olsun dev gibi çocuklarını dağ gibi yere seren bir dönem,
cücelerin hükmettiği, ayakların baş olmaya gittiği dönemler,
yazı nefiss,
ve yazı büyümeli ve bu bir devri anlatan bir roman olmalı,
bence adıda kurtarılmış bölgeler olmalı,
bu romanıda bu usta yazar yazmalı,
yazmalı anlatmalı ki, insanlar ibret almalı, kardeş kardeşi bir daha vurmamalı,
bugün şanslı günüm, çok güzel yazılar okuyorum ve buda onlardan biri,
eline sağlık usta,
var olasın,
saygılarımla...
Kemnur
Vallahi size yetişemiyorum artık:)) Zaten site de acayip bir hız var, gün geçtikçe okunması gerekenler listem kabarıyor.Memleket karpuzundan bir dilim kesmişsiniz, bir de içini görün demişsiniz.
Kutluyorum.
Kemnur
Aynur Engindeniz
Çok samimiyim konu gerçekten ilgi çekici ve bir o kadar sürükleyiciydi. Ülkemizin geçtiği sancılı bir sürecin yarattığı insan manzaralarında bugün bile kullanılan bir metot çözüm olma yolu tutmuş ama yine yurdum insanının kurnazlığıyla. Finalde pat diye şaşkınlık yaratıp yüzde koyu bir tebessüm bırakabilmekte, bunu da çok beğendim. Sadece yazıda beni yoran ve zihnimi bulandıran tek bir nokta vardı, affınıza sığınarak ve samimiyetimize güvenerek söylüyorum: Çok fazla isim vardı. Yer yer bir kovalamaca havasına büründü ki bir çoğu başrol bile değildi sanırsam, sadece bir konuşma için isim yazmanın okuyucuyu yorduğu fikrindeyim. O konuşmalar kesintiye uğrasın demiyorum, gerçekten hepsi değerliydi ama isim belirtmeden anlatıma dahil etseniz daha güzel olurdu bence.
Siyaset ve felsefe düşkünü biri olarak farklı gözlerle irdelenmiş bilindik hadiseleri seyretmek inanılmaz keyifliydi. Keşke herkes bildiklerini anlatsa, düşündüklerini paylaşsa ve o geçmiş sır olmaktan kurtulsa. Biz şeffalaştıkça daha doğal olacak her şey. Birbirimize müsaade edelim diyorum. Ve sizi yürekten destekleyip tebrik ediyorum değerli kalem. Saygılarımla.