- 555 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Bankayla İronik Mektuplaşmaya Devam...
TAHRİB-İ G… MÜŞTERİ HATTI
Saygı,her şeyden önce kişinin başka kimselerle ve kurumlarla; kurumların bireylerle ya da kurumlarla insanî boyuttaki davranışını şekillendirmedir.Bu davranış,her şeyden önce bireylerin veya kurum/kuruluşların kendilerine gösterdiği saygı nispetindedir.Bir müşteri olarak biz de isterdik ki çalıştığımız kuruluştan-bankanızdan-daha özenli,saygı çerçevesinde teşkil edilmiş cümleler duyalım; ama anlaşılan o ki tenkit edilmeye hiç müsamahanız yok;ya da yazdıklarıma çok içerlemişsiniz.
Bir müşteriye,tarafınızdan şuursuzca “Harcamalarınızı fonlayan kredi kartları, sadece plastikten ibaret olan bir ödeme aracı olmayıp, birçok maliyet ve yatırım kalemi ile desteklenen bir yüksek teknoloji ürünüdür.”demek neyle izah edilebilir.Biz,tabirinizce gayet ileri teknoloji ürününün(?!) neyden yapıldığını, suya yazı yazan ve havanda su dövenlerden daha ziyade bilmekteyiz.Çelişkiler örüntüsü içinde teşkil olunan davranışlarınız,hem müşteri kazanma hem de müşteriyi pek kale almama arasında, ayın dünyaya uyguladığı el ense çekimi müsebbip gelgitler misali müşteriyi, kaybedeyim kaybetmeyeyim arasında bocalamaktadır.Yoksa ne diye“…Müşterilerimizin ihtiyaçlarını en iyi kendilerinin bileceği düşüncesiyle geliştirdiğimiz Flexi Card ise, yıllık kart aidatı, kazanılan bonus oranı gibi tüm finansal özelliklerin kart sahibince belirlenmesine imkan tanımaktadır. Tamamen kişisel tercihleri yansıtan Flexi Card ile dileyen müşterilerimiz yıllık üyelik ücretlerini “0” TL’ye indirebilmekte veya kart ücretlerini kazandıkları bonus ile ödeyebilmektedirler. Ürünlerimizin bir kaçını bir arada kullanmayı tercih eden müşterilerimizin de ikinci kartları için indirimli üyelik ücreti yansıtılmaktadır.” bize başka bir kartın cazip gibi görünen reklamını yapıyorsunuz. Kurduğunuz tümcelerin altında,bir tellal misali“O kartı boş verinnnn,bunu alın,bu daha kârlıııı!” gizil anlamını içeren mana sezilmektedir.
Bankanızın farklı bir ifadesine gelince-Huyumdur,şahsıma yönelik her güzel veyahut kötü eleştiriye aynı üslup ve nispette mukabele ederim.- bir not ibaresi altında “Yanıtınız ulaşmayacağından lütfen reply yapmayınız” ifadesini düşmüşsünüz.Ne yani,siz istediğiniz gibi konuşacaksınız biz susacağız.Pardon, zoraki yoldan susturulacağız öyle mi? Adama,hadi canım sen de, derler.Evet,hadi oradan!
Her söze,her harekete verilecek bir cevap, her vakit tüm cihetiyle yek vücut nazarında teşkil olunur gerekirse müşteri saygınlığını bir tarafa bırakan yanıtınız, her türlü yazılı ve görsel ulusal ya da yerel medyaya teşmil olunur.
Gayet haklı (?!)müşteri hattı hizmetlerine.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.