- 497 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
bu yazının başlığı yok
hey bre deli oğlan neyin şiirini yazıyorsun bir hiçliğin öyküsünden dünyanın dengesini bozmaya çalışıyorsun.burda bu insanların ne işi var amaç sadece şiirmi..şiirse çok masum olur...kim yanındakine bir şey anlatamıyorken hiç tanımadığna neden bu paylaŞIM neden bu güven.insanoğlu karşılıksız bir iş yapmıyorken karşılk beklemeden bu yazıları kime yazıyorsunuz..bir preens çıkacaksa sadece flmlerde olduğunu bildiğimiz halde nerde o prensler.kimi gideni anlatıyor kimi ağlamayı..kimi kaçan kovalnırı anlatıyor..işte bizler beklentilerimiz için yazılan yazılar boşverin bunları içinden geldiği gibi yaz deli oğlan birak kafiye uyumunu bırak birilerinin yazılarını beğenmesini umursama ve yazz.kimse senden iyi bilmiyor.burdakiler mehmet akifmi..yahya kemalmi.bırak bunları dostum yAZmayı dene.hiçbir şey olmazsa zaten hepimiz sessiz geminin yolcuları değilmiyiz..bir gün bu gemi bizim limana gelip bizi sessizce alıp gitmeyecekmi..pişmanlıkların zaman kaybı olduğunu unutma...
YORUMLAR
Yahu arkadaş ben sana bir başlık örer gönderirim..üzme kendini ...sen bayağı güzellikler çıkaracaksın ortaya biraz daha sahiplen olayı gör bak ne sanatlar çıkacak ortaya gönül bahçenden senin bile bilemediğin....Tebrikler....yazım sistemi meselesini çöz derim nacizane...saygılar..selamlar...