Seni Sevmediğim Seni Hissetmediğim Külliyen Yalan
Seni sevmediğim yalan. Hem bilirsin ben yalan dolan bir adam değilim. Daha önce de şahsıma yalanlar öne taşıdığın oldu. Lakin hepsinden temiz çıktı doğru çizgim...
Tamam yapmacık olabilirim, tamam çocukça hareketlerim gün geçtikçe çoğalabilir, tamam hâlâ annemin eteğinde tutunarak yürüyebilirim, tamam çok bazen odun gibi yanında saatlerce durabilirim ancak seni sevmemezlik ettiğim külliyen yalan...
Kim uydurdu bu yalanı? Söylesene ismini bana, cismini sıfatsız bırakayım...
Seni hissetmediğim yalan. Hem anlarsın nasıl bir kalbe sahip olduğumu. Doğarken ağlamamışım, yanımdakilerin sesime üzülür diye bağırmamışım ve daha gözlerimi dünyaya açar açmaz hissetmişim bu durumu...
Bilirsin duygu adamıyım. Eksikliklerim yok mu? Var. Dağlar kadar var. Fakat artılarımı çoğaltma ve seni daha çok sevme halinde olduğum sağır karıncalar, kör kelebekler de biliyor. Senin de beni bilmeni, hakkımda önyargılara varmamanı, üzerimde yapılan dedikodulardan bir hayli uzaklaşmanı istiyorum. Sanırım bu istediğimde haksız değilim, sanırım dilediklerimde sana karşı ileri gitmiyorum. İlk sırada maratonu bitirme hevesinde değilim, niyetim yüryüşü sağsalim tamamlamak olmuştur hep...
Ve bu yalanı da kim kulağına fısıldadı? Açıklasana bana adını, hayatsız kılayım tadını...
............................
Mehmet Selim ÇİÇEK
21 Temmuz 2011,,,22.06
Mardin
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.