- 2424 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SADAKAT....
Sevgiliden ve sevgili olmaktan anladığım ve de kabul ettiğim ölçütler: sevgi, saygı ve sadakattir.Birbiriyle sevgili olabilmenin ilk şartı: karşılıklı seven ve sevilen ve de karşı cinsten iki insanın olmasıdır. Tek taraflı seven veya sevilen konumunda veya sevgili olunamaz. Bu ilk şart sağlandıktan sonra, sevgiyi aşırıya (yani derin aşka) götürmeden karşılıklı ve sürekli saygıyı sağlayıp, korumak gerekmektedir. Bunları da bir araya getirdikten sonra, işin en zor kısmı gelir: o da sadık olmaktır Sadakat kedisinden başka biriyle ilgilenmek, onu mutlu kılacak şekilde davranmasi tarafın karşılıklı anlaşmasıyla, huzurlu bir yaşama başlanmasıdır, beraberliğin başlangıcında yapılan vaatleri yerine getirebilmek, asıl sadakattır.Sadakat, sorumluluk almak, korkuları kontrol etmek ve duygusal olarak hazır olmak demektir. Eğer iki taraf da gereken sadakati gösterirse, sağlıklı bir ilişki için ilk adım atılmış olacaktır.
İnsan, olgunlaştıkça kendi sorumluluklarını öğrenir ve bu sorumluluklar çerçevesinde hareket eder. Ancak bazı sorumluluklar vardır ki, bunlar başkasına karşıdır. Bu ilişkinin sadece sizin değil, ikinizin duygusal ihtiyaçlarını karşılamak için olduğunu unutmayın.
Sadakatın yolundan yürümek zor ve çetindir.
Yorucudur, sabır ve metanet ister.Kolaya sığınanların,kaçkınların değeri
değildir sadakat.
Sadakat: mis kokan çıplak bir bebeğin anne kucağında bulduğu huzurlu bir
uyku gibidir.
Sadakat: yorgun bir serçenin kanatlarını azgın rüzgara bırakması gibidir.
Berrin Korkmaz
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.