- 1061 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
BEYLERBEYİNDEYİM...
Beylerbeyindeyim...
İki köprünün arasında, hayatımın yeni kıyısında...
Sen aklımda, martılar uçuşuyor sevda gibi başımda...
Ruhum huzur dolu ama üşüyorum bu temmuz gününde hava sıcak ama boğaz esiyor bildiğin fırtına gibi..
Karabataklarda, martılarda balık derdinde İstanbul Boğazının en güzel kenarında...
Bense...
Bense; senin derdindeyim...
Sen olsaydın keşke, sohbetle güzel gider boğaz manzarası ve gönlünden bir adım daha atabilseydim içeri...Hiç çıkmamacasına, sıkı sıkı ayağımı diresem bu sefer...Sen istesende, kolluk kuvvetleri gelsede çıkaramasan gönlünden...
Ve...
Ve hiç bir zaman vazgeçmesen benden, gönlüme dost olmaktan bana toz kondurmamaktan...
Bana dair hiçbirşeyden vazgeçmesen...
Çok mu şey istiyorum bilmiyorum ki?
Çok mu imkansız...
Aaaaah ah...
Yüreğimin sesi susmadı yine dökülüverdi Sakaryanın Karadenize hasretle döküldüğü gibi, çağlayan misali ve ben seni çok özledim unutma...Çöl topraklarının yağmura imkansız özlemi gibi...
Geçecek bugünler biliyorum...Hepsi geçecek...Ama biliyorum vakit çok geç olacak, ömürde geçecek...
Ezberbozanım...
Ezberini benim için bozsan ne olur?
Ben bu boğazın sularında akciğerlerime son nefesimi çekmeden...
Boğulmadan sensizlikten, nolur...
( SNKY )
YORUMLAR
yepyeni bir mekan ... yepyeni bir hayat ...
ahh o yoksunluklar da olmasa ...
olmaz inşallah !
hep mutlu ol seçilmişim e mi !
mazeret istemiyorum !
(( Seçil Nimet ))
Ve umarım öyle olur, bu kadar badireler atlattıktan sonra... :)
(( Seçil Nimet ))
İyi ki varsın canım efendim... :)
asran
İstanbul adım adım bir sevgiliyi bekler ,,içinde bir kadın vefalı aşka davet eder,,o gelmezse boşver be canmcm,,ben gelirim,,kahkahalrına hazır ol yeter,,,çok güzeldiiii,,içten tamm benlik tamm,,
sevgiler binoş ablan,,,
binay seymen tarafından 7/20/2011 2:13:59 PM zamanında düzenlenmiştir.
(( Seçil Nimet ))
Hasret, sevgi ve özlem kokan satırlar...
Dilerim sahibine duyurur kendini, çok güzeldi değerli kardeşim, saf, temiz katıksız...
Paylaştığınız için teşekkürler, selamlar.