SEVMEK
Sevmek inanmaktir
Sevmekte ikilikler kalkar, bir olmalara gidilir. Iki ten, iki kalp, iki gönül yoktur sevgide. Tek bir kalp olunur, tek bir yürek olunur, bir beden, bir CAN olunur. Sevmek paylasmaktir . Sevdigiyle sevdigini paylasmaktir. Sevdigiyle kalbini bölüsmektir ki tek kalp olunsun.
Sevgide son yoktur. Sevgiler hicbir zaman son bulmazlar. Biten sevgiler yoktur, bitmis gibi görünen sevgiler vardir. Vazgeçis de yoktur sevgide. Yasandikca yasatilir sevilen. Ama kimi zaman sevgili icin kimi zamansa sevginin bir geregi olarak saklanir bu asklar. Vazgeçmek yoktur, vazgeçmis gibi görünmek vardir o yüzden.
Sevmekte istemek yoktur. Sevgilinin oldugu yerde son bulur istekler...Sevmek sevgiliyi sevgili olmadan sevmektir.
Sevmek, beklememektir. Sevmek, gücenmemektir, kırılmaktır ama sevgiliye belli etmemektir, sevmek korkmaktır sevdiğini kaybedeceğinden kormaktır, bazen de sevmek sevgilinin hayatı için, onun mutluluğu için, onun geleceği için, kendi hayatından, kendi mutluluğundan kendi hayallerinden vazgeçmektir, bir ömür boyu onun hasretiyle yaşayabilmektir.
Sevmek her iki alemini feda edebilmek ve her ikisinde de acı çekmeyi göze alabilmektir....sevmek kolaydır sevmeyi bilmek ise çok zordur helede sevilebilmek....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.