- 912 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Bittiğim an -2- :)
ANILARIM -2-
Radyoculuğun ilk aylarıydı. Yine bir programcı arkadaşımla evime gittik. Tabi yanlarımızda iki de bayan. Çılgın bir gece deneyimi için sözleşmiştik öncesinde. Kelepçe, kırbaç vs aksesuarlar hazırdı. Biri onda biri bende odalara girdik. Tam start verecekken o sırada üst kattan bir ses geldi. (ev dublex) ben ve diğer arkadaşım altlarımızda havlu ve ellerimizde (hırsız ise savunma mantığıyla) kelepçe ve kırbaçla üst kata yöneldik. Film karesini unutmayın birazdan taşlar oturacak :) iki erkek, birinde kelepçe diğerinde kırbaç ve bel kısımlarında sadece havlu. Üst kata yavaş yavaş çıktık, ve hemen koridorun başındaki ışığın düğmesine bastım. Işıklar yandı… Bayılmışım.. O gün doğum günümmüş.. Karşımdaki bana sürpriz yapmak isteyen iyi niyetli insan tablosu : annem, babam, dedem, amcam, dayım, dayımın oğlu, bakkal Rüstem amca, halam, teyzem, teyzemin kızları, komşu Melahat yenge ve gerisini sanırım şok etkisiyle çıkaramadım.
Analize ne dersiniz! 2 yarı çıplak erkek + kelepçe + kırbaç
Sonra ne mi oldu?
Annem : seni doğuracağıma taş doğursaydım Ahmet
Babam : Şırrrraak
Dedem : Başımıza taş yağacak
Amcam : Çocuklarımdan uzak dur
Dayım : İyi ki doğdun diyemiyorum, inanamıyorum buna
Dayımın oğlu : Ahmet abi hırsız polis mi oynuyosunuz. … Ahmet abiiii. …. Abi cevap verseneeee. ….
Bakkal Rüstem amca : Bi daha dükkana uğrama sakın
Halam : Ne oldu şimdi ben anlamadım
Teyzem : Nonoş musun lan sen?
Teyzemin kızları : ha ha ha hi hi hi
Komşu Melahat yenge : ben biliyordum zaten
YORUMLAR
İKİ ÖYKÜNZÜDE OKUDUM ÇOK GÜLDÜM TŞKLER...ANILARA DEVAM SAYGILARIMLA...:)))