- 1579 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
ATATÜRK VE SPOR AHLÂKI
"Spor yalnız beden kabiliyetinin bir üstünlüğü sayılmaz. İdrak ve ahlâk da bu işe yardım eder. Zekâ ve kavrayışı kısa olan kuvvetliler, zekâ kavrayışı yerinde olan daha az kuvvetlilerle başa çıkamazlar. Ben Sporcunun zeki çevik aynı zamanda ahlâklısını severim."
O bir kâhin değildi.O halkını tanıyan,her alanda olduğu gibi spor alanında da şırınga nitelikli bir takım öngörüleri bulunan realist bir insan,bir düşünce ve fikir adamı,yüce bir Önder di.
Spor yaşamımızın içinde resmi veya gayri resmi rol üstlenen bütün aktörlere önemle duyurulur.Saygılarımla.
Necati ÖZTURAÇ
YORUMLAR
"ATATÜRK VE SPOR AHLÂKI
"Spor, yalnız beden kabiliyetinin bir üstünlüğü sayılmaz. İdrak ve ahlâk da bu işe yardım eder. Zekâ ve kavrayışı kısa olan kuvvetliler, zekâ kavrayışı yerinde olan daha az kuvvetlilerle başa çıkamazlar. Ben, Sporcunun zekî, çevik ve aynı zamanda ahlâklısını severim."
O, bir kâhin değildi. O, halkını tanıyan, her alanda olduğu gibi spor alanında da şırınga nitelikli bir takım öngörüleri bulunan realist bir insan, bir düşünce ve fikir adamı ve yüce bir Önder di.
Spor yaşamımızın içinde resmi veya gayri resmi rol üstlenen bütün aktörlere önemle duyurulur. Saygılarımla.Necati ÖZTURAÇ"
Edebiyatçı, sözü, yeri geldiğinde anlaşılır dille söylemek... Tebrik, teşekkür ve Selâm ederim.
Kadir Yeter. 19.7.2011- TRABZON.
w.edebiyatdefteri.com/yazioku.asp?id=81023
NECATİ O. Necati ÖZTURAÇ
NECATİ OZTURAÇ
Ah atam ah! Şimdi sporumuzun da, sporcumuzun da ne halde olduğunu iyi ki bilmiyor:((
Ahlak almış başını gitmiş, bulana aşk olsun.
saygımla.
NECATİ OZTURAÇ
Topa vuran ayak, gole çeviren zekâdır.
''Sağlam kafa, sağlam vücutta bulunur''
Alıştırma ustalaştırır.
Ata'mızın anısına saygıyla.