- 603 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
BeNi sÜrçMe gEcE..
hayatla mı, şeytanla mı yoksa en çok kendimle mi kapıştım..şiire bulandım, şiire boyandım..şimdi ölümbaz hüzünler kusuyorum dört bir yana..soğuk bir duvar..gece ve sokaklar..avare kediler..boş bira şişeleri, az ilerde ayyaşlar..şehrin bir yanı uykuda, bir yanı benle sitemkar..
baba, seni istiyorum..yanımda sadece sen ol istiyorum..tek bir kez “kızım..” de ve sus..sessizliğimiz aşkımızı anlatsın..acıyan canımı ov..baba, hayat beni terk ediyor..gülüşlerim utandırıyor..ağlarken yerin dibine girmenin rezaletini yaşıyorum..korkuyorum baba, bırakma..
güneş doğsun ama ölmesin kardan adamlarım..tutamıyorum..herkes kaçıyor..koşamıyorum..ayaktayım fakat, tek bir adım bile atamıyorum..bu anı hatırlıyorum..hafızam beni kaybetsin baba..ben kaybetmekten yoruldum..
gittikçe azalıyor hayat..atamadığım adımlarımda sen kesilmek istiyorum..direnebilmek, sabrımın erdemini gösterebilmek istiyorum, senin gibi..aşığı olduğum tablon gibi..
yarım kalan öykümün önü , ayaklarıma hapsolan adımlarımla kapandı..bir pınar çağlasın, gökyüzü bir ağlasın, birkaç şimşek göz kırpsın, yıldırımlar tam da yüreğimin üzerine düşsün..ruh haletim beni iğneliyor..
önce Onu kaybettim baba; hani gözbebeklerine bakıp susmuştum, ben anlatmadan sen anla, yüzümün her zerresinde Onu hisset istemiştim ya..sen yüzümü ezberleyip fark edemedin, O da gitti..sevdam kazandı..bir yürek nasıl çift kişilik çarparmış öğrendim..
babam, sözler sahteymiş diye haykırdığım bu iflah olmaz gecede, canım çok yanıyor..uyutmuyor bu meret..sağ yanım tutmuyor..kendimi suçüstü yakalıyorum..gözlerimden bordo denizler dökülüyor..midem, ıssız kente bir gönderme yapıyor..beden ayakta, bir hareketlilik var dokularımda..ayaklarım içime koşuyor ve ben en çok koşabilen mahlukata özeniyorum..ki kanıma dokunuyor onları temaşa etmek..yapamıyorum..
gece sadece ağrıya gebe..sevdalıma haber salın..dolmasın gözpınarları, acımasın yüreği..burada biçare yatamıyorken bile, kurban olduğum yüzü ıslanmasın..vücudumu insanlığa bağışlıyorum..sadece yüreğimi ona verin..baba, bırakma elimi..
iğneden korkmam ama bu hayat beni çok ürkütüyor..aldığım her nefes kumar..hayatla rulet oynuyorum..
ilk defa ölmekten korkuyorum baba..
elimi bırakma..
ölüme tek bir adım kalmış gibi, belki de bu yürüyemeyişimin sebebi..
sükunetin kulağımda uğulduyor..
kokunun nikotin tadını arıyorum..
bu yalnız gecede en çok seni özlüyorum baba..
tek kelamına ömrümü böldüğüm babam.
Saçlarımı okşayıp ellerimi yetim bırakma..
Acıtma..
Sevdalıma haber sal..
Atamadığı adımları seni heceliyor de..
Beni bırakma baba..
Bırakma..
<3aralık2007>
<03.35>