- 579 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
"Tak!.."
Tak!..
Bütün söz kıyımlarının yaşandığı, sahil şeridi boyunca kulaklardan hiç eksilmeyen bir müzik,bir ses, bir harf yığını.Bütün düşlerini orda bırakmayı başarabilmek.Kıyıya vuran deniz kabuklarıyla hiç bitmeyen müziğin eşsiz birlikteliğinin sesiydi; gidişleri andıran.
"Gel-git" içinde kıydık bütün haksızlıklara.O sevgisiz yürekleri bir anda silmeyi başarabildik. Yürüdük, yürüdük o hadsiz enkazlara.En olmaz yaraları deşdik.Ah acı ! bilmezdik oysa bu kadar can yakıcı, bu kadar öfkeli...
Tak!..
Bir korku yığını, bir bebek unutulmuş salıncağında, bir genç ağlamakta çığlık çığlığa , bir anne sessiz bir feryad kuzucuğuna,bir yarın belirsiz bir zamir, belgisiz bir sıfat.
Bugün, yarın,dün,pazartesi,perşembe...Birbirine karışmasıydı günlerin.
Bu ses,bir haykırıştı; "Ölüm,meydan okuyorum sana!" Sana gelerek,seninle...
"Tak!.."
YORUMLAR
Her telefon sesi başka bir ölüm fısıldardı bana. Hep aynı kalacak sanırdım, hiç değişmeyecek göz yaşı bekleyen yarım cümleler... Akabinde uzanan serseri bakışlar ve anlamı terk etmiş suskunluk. Çemberine yuvarlıyorum dilimi, dönmüyor lakin anlatmaya yetiyor ahvalimi. Şimdi gözlerim ziyaretçi, yazınız muktedir kıldı benliğimi kovalayan tüm gayretimi. Ensesindeyim şimşeklerin soyulmuş derisinin. Dokunma, acıyor geçmiş kadar demesini beklemeden yağdırıyor yağmuru gülücüklerim. Evet, belki ilk defa bir son için hüzünlenmek yerine gülmeyi yeğliyorum. Sayenizde...Tak!
Tebrikler, güçlü duygularınız alıp başını gidiyor ve sanırım her yaşamdan bir kesit olabilecek kudrette.:)
Sihirli Kalem
Yaşadıkça,yeni yeni yüzlerle karşılaştıkça daha nice hayatlar okuyacağız...
Değerli ve güzel yorumlarınız için, her zaman koca bir teşekkür:))