- 1013 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
TERÖR
Kendimi bildim bileli karşısında durduğum bir şey var.Irkların, karakter üzerinde etkisi olduğuna inanmayanlardanım.Bunun hep karşısında oldum.Evet,belki yaşadığımız çevre,gördüklerimiz bizi etkiler.Ama asla iyi veya kötü olmamızda salt etkileri yoktur. Bunu mantıkla izah edemezsiniz.O yüzden on üç vatan evladının uğurlandığı şu günlerde,herkesin bildiği bir şeyi tekrar etmek istedim,o kadar.
Kürt sorunu.
Terör sorunu.
Bu iki kavramı iyi ayırt etmek gerekiyor.Türkiye hiç bir zaman hiç bir ırkla sorun yaşamadı.Tarihin sayfalarını karıştırın.Ama çomak sokulmamış tarihi...Tarafsız tarihi...
Bugün ne yazık ki terörün gizli amacının gerçekleşmesine istemeden alet oluyoruz.Nasıl mı? ’’Kürt sorunu’’ kavramını ağzımıza alarak.Olmamış ve olmayacak olan bu sorun varmış gibi gösterilerek,amca-dayı; teyze-hala kısacası kardeş olanlar birbirine düşürülerek iç savaşa ortam hazırlanmaya çalışılıyor.Gelen şehit haberleri,asıl tehlikenin sadece çan sesleri.
Gerçekten, tarih aynı sahne ve aynı dekorda farklı oyuncularla oynanan bir tiyatro oyunundan farksız.
Terör sorununa gelince.Kimse etrafına onu görmeyecek kadar boş gözlerle bakmıyor.
Aklı başında her Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı gerçeğin farkında.
İşte bu yüzden terör yirmi beş yıldır hiç bir yere varamadı,varamayacak.
Bu yüzden terör lanetini hiç bir ırkla açıklayamayız.
Terör terördür.
Ve terörü yapan Kürt,Laz,Türk,Çerkez değil; araftaki bir avuç insandır.
Yoksa Türkiye Cumhuriyeti kurulduğundan bu yana sorunsuzca yaşayan Kürt halkı
şimdi mi fikir değiştirdi dersiniz?Buna ’’Evet.’’ demek komik olurdu.
YORUMLAR
Egemen emperyal güçler ve ırkçıları unutmuşsunuz kardeşim. Yazı daha teferruatlı ve zengin olabilirdi.
Kelimeri birbirinden uzak yazmanız da okumayı güçleştirmiş.
Niyetinizin güzel ve kardeşlik olduğunu anladık. Fikirlerinizi desteklerken araştırmayı bize bırakmayın. Ya kaynak önerin ya da alıntı verin kaynağı ile.
Emek; beylik ve slogan cümlelerden çok olsun.
Teşekkürler.
Sevgi ve selamlar.
Ebru Turan
'Ve terörü yapan Kürt,Laz,Türk,Çerkez değil; araftaki bir avuç insandır. 'demissiniz buna katılmıyorum. Evet her kürt terör yanlısı değildir ama her terör yanlısı kürttür efendim.Ayrıca bugün bu sorunların yaşanmasının nedenide ne yazıkki haksızlıklardır.bugün bu ülkenin batısında bügün ne giysem gibi cümleler kurulurken doğuda insanlar kışları zorluklar içerisinde yaşamaktadırlar.ayrıca insanlar cahil en yalan yanlış şeyi bile onların gözünde doğru yapmak çok kolaydır.terörün en büyük iki sebebi işte fakirlik ve cahillik...
saygılarımla