- 503 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Zamane Aşklar
Sevdim gerçekten çok sevdim.Karşılıksız ölümüne sevdim.Hayatımda şimdiye kadar hiç tanımadığım bir duyguydu bu.Acı veriyor.Bedenimi kaplıyor.Damarlarımda kanın dışarı fışkırcakmış gibi olduğunu hissediyorum.Sol tarafım sanki dışarı çıkacakmış ve haykıracakmış gibi delicesine çarpıyor.O benim için sadece hayal gibiydi.Ama bitmeyen bir hayal.Dalıp gitmişim sanki onun gözlerinin derinliğine.Öğrendim ki başka birini seviyormuş.Ama üzülmedim tek tesellim onun mutlu olmasıydı.Kendime her zaman sölüyorum boşver unut gitsin diye.Ama kalbe söz geçiremiyor insan.Aşk nefsin oyunu bu oyun da kazanan da kaybeden de var.Ya oyunu kazancaksın ya da hiç girmiceksin.Bizim rajona yakışmaz sonucun ne olduğunu bilmeden oyuna girmek.Bende öyle yaptım zaten oyuna hiç girmedim baştan.Ama bazı insanlar gördüm sonucu ne olursa olsun peşinden gittiler.Bırakmadılar benim gibi.Geçen birisine sordum.Neden peşinden gidiyorsun ki diye.Bana hafif bir tebessümle baktı ve tek kelime ’Çünkü Seviyorum’ dedi.Ve ben bunu düşündüm.Şu sonucu çıkardım.Bu işlerin rajonu olmaz.Ama geç kaldım.Sevdiğim evlenmiş.Ve nur topu gibi bir kızı olmuş.Aynı annesine benziyor.Artık o gözle bakamazdım.Belki de zamanın da oyuna girseydim kazanan ben olurdum kim bilir.Ben de başka birisiyle evlendim.Çoluk çocuğa karıştım yaşayıp gidiyorum.Bunu okuyanlara da şunu sölüyorum.Tamam her şeyin bir rajonu var ama aşkın rajonu yoktur.Bir sınırı da vardır tabiki.Aşkı tarif edecek olursam.
-Aşk ders almaktır.-Aşk bazen bir tuzak bazen biraz da uzak ama aşk tuzağa düşülcek yakınlarını bile farkettirmeyecekmiş gibi bir duygudur.-Aşk kararlılıktır.-Aşk sabırdır.-Aşk onu mutlu gördüğünde senin de mutlu olmandır.-Aşk sonu belli olmayan bir yolculuktur.Benden buraya kadar okuyucular.Gerisi size kalmış ama şunu unutmayın her şeyi zamanın da ve adabıyla yapmak gerekir bazen çok geç kalabiliriz.Bir insan bir çok kez sever ama bir kez aşık oluR....
YAZAN:ŞAHİN ÖZÇAKIR
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.