ŞAHİT OLUN…
Sizi önünüzden akıp geçen yaşama şahitlik etmeye davet ediyorum..Kusurlarla dolu yaşamımızda hem kendinizi hem de kusurlarınızı bir süreliğine rahat bırakmanızı öneriyorum.Çin atasözü der ki “Dünyada kusursuz iki insan vardır. Biri ölmüştür, biri de doğmamıştır”.Bizler şuanda ortada olduğumuz için kusurlarımızla yaşamayı öğrenmeliyiz….
O yüzdendir ki bu günlerde kendinize müsaade edin birazda önünüzden akıp giden yaşamınıza şahitlik edin.Biliyorum ki yeni çağa ilerlerken her şey üstünüze geliyormuş gibi hissediyorsunuz,zihinsel ve en önemlisi ruhsal yorgunluk vücudunuzu esir etmiş durumda.
Birazda oyunun kahramanı olmaktan çıkarak seyircisi olun.. Kusurlarla dolu olan yaşamımızda ki yaşam seçenekleri kendi elimizde.Secimler bize ait dolaysıyla da bedelleri de.Yaşamımızda ufak molaları hak ediyoruz.
Neyzen Tevfik ‘in yaşama dair şiirini reçete tadında size yazıyorum. Okudukça molaya başlamış oluyorsunuz bir rahatlık bir rehavet bütün ruhunuzu ve bedeninizi sarıyor olduğunuz yerde.
Senaryosu yazılmış bu oyunun hem kahramanı hem de seyircisi olmayı başarabilirseniz yaşamınızın yapımcısı ve yönetmeni olursunuz.
Yaşam üzerine fazla geldiği zaman onu zorlama,
Biraz duraksa, neler olup bittiğine anlam verme.
Mutlaka yanlış bir şey oldu ve düşüncelerin ile dileklerin aynı orantıda değildi.
Ve varlığın ile buluşamadı
Sorun yok, sadece bekle.
Güneş doğacaktır, çimler yeşerecektir,
Çiçekler açacaktır,
Rüzgâr esecektir
Ve yağmur yağacaktır, zorlamaya gerek yoktur.
Olması gereken kendiliğinden olur.
İzlemene devam et, şahitlik güzeldir
Hem olayın dışındasındır hem de içinde...
O bir dengedir,
O anlamlıdır,
Şahit ol, tanık ol, olan ile bütünleş.
Güzellik olanların içinden filizlenecektir;
Zorlamaya gerek yoktur.
Olması gereken kendiliğinden olur.
Hayat üç buçukla dört arasındadır
Ya üç buçuk atarsın ya da dört dörtlük yaşarsın.
(Neyzen Tevfik)
Dilek AKINCILAR
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.