- 572 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ERZİNCANDA ŞAİRLER BULUŞMASI SONA ERDİ
Ahmet AYAZ-Gaziantep Ekspres Gazetesi 20.7.2011
…….15 Temmuz 2011 günü saat 18.30 Esadaş Otöbüs Firmasından 35 HJL 89 Plakalı araçla Gaziantep’ten önce Pazarcık, sonra Gölbaşı, daha sonra Malatya, Sivas istikametinden Erzincan Oto Garına girdiğimde Gazeteci-Şair- Yazar Halise Tek baş Hanımefendi ile karşılaştık. Mehmet Nacar ile sabit İnce’nin bizlerden bir gün önce Erzincanda olduklarının haberini almıştım. Halise Hanımefendi ile küçük bir çayhanede çayımızı yudumlarken, bir baktığımızda bizi Erzincan’a asıl davet eden Adem Yıldırım Bey’i gördük. Bizi arabasına alarak konaklama yerimize getirdi ve ayrı ayrı odalarımızı gösterdi. Sonra salonda Şairler Buluşmasına önderlik edip bizleri oraya çağıran Sabit İnce ve yanında İbrahim Budak Beylerle bir araya geldik. Daha sonra İzmirden Halim Akın, İstanbuldan Elif Aktan, Adıyamandan Şemsettin Dervişoğlu, Gülten Ertürk, Yine İstanbuldan Mustafa Tahir Öncel, Bizim Gaziantepli Mehmet Nacar ve Tekirdağdan Yıldız Gül Toksöz, Metin Yıldırım bir araya geldik. İlk günü şehir merkezinde masmavive pırıl pırıl pırıldayan bir göl kenarındaki müzikli çay bahçesinde bir çay içtik. Erzincanın şehir merkezini gezdik. Akşam vakti bir otel salonunda radyocu Nazlı Hanımefendi bizleri radyoda tanıtmak maksadı ile oradaki proğramlarımızı çekim yaparak kayda aldı. İkinci günü Erzincan Belediyesi Kültür parkını gezdik ve yine oradaki mavi gölün kenarındaki kayıkların seyrine dalarak resimler çekip, oradaki kaynak maden sularından içme imkanı bulduk. Ben Erzincana yolu düşenlere salık veriyorum. Erzincan Şelalesini muhakkak görsünrler. İnanın oradaki güzelliği anlatmaya kalemim yetersiz kalıyor. Ancak facebook da resimlerimizi görme imkanı olanlar bu güzellikten az da olsa nasıplerini alırlar. Gazeteci-Şair-Yazar arkadaşımız Halise tekbaş, Sabit İnce beyefendi, Mehmet Nacar Bey resimlediler. Akşama doğru Üzümlü ilçesinde bir kayda değer piknik alanında piknik yaptık. Ben yaklaşık olarak on yıldır etkinliklere devit edildim ve çoğuna da katıldım. Buradaki buluşmada, bu etkinliklerin en iyilerine eş oldu. Gezip gördüğümüz yerlerde bütün arkadaşlarımızın mutluluğu gözlerinden okunuyordu. Ben bu buluşmayı Erzincanda hazırlayıp bizlere sunan ve bizleri bir çok yerlere kendi otosu ile bizzat taşıyan Adem Yıldırım Bey’e ve Erzincanlı hemşehrilerine sonsuz teşekkür ediyorum. Benim için asıl teşekkür edilecek zat’ı muhterem de Sabit İnce Hocamızdır. Çünkü o olmasa biz ne Erzincandaki Adem Bey’i tanırdık, ne de Erzincan’ı görme ve gezme fırsatı bulurduk. Ben burada tekrar tekrar bu buluşmaya emeği geçenlere teşekkür ediyorum. Bizim için yapılması gerekenleri gerçekten fazlası ile yaptılar. Bugünlük sohbet yazıma son vermeden sizlere hoşça ve dostkça kalınız diyorum. En güzel ve mutluluk dolu günler hep ve hepimizin olsun diyorum.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.