- 939 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
..........................
Bir var imiş bir yok imiş..
Evvelin zamanının birinde bir kuyu varmış.Kuyu amma karanlık.Kuyu amma derin .Kuyu amma Yusufun gözleri gibi karanlıkmış ta dibi...
Bir ses yankılanmış kuyunun dibinden...
Bir ses ki el aman der.
Bir ses ki yalvar yakar olmuş" çıkart beni kuyudan "der durur.
Yankılanır köşe bucak.
"Bir el uzat.Al çıkar beni kuyudan.Bana aşk ver. Bana sevgi ver.Bana canından bir tat ver..."
Bir zaman ses yankılanır durur..
Kuyunun dışındaki yürek en son dayanamaz.
Uzatır elini.Elini verir ama göynünü kaptırır.
Kaptırır bir zalimin oğluna.
Her kuyudan çınlayan sesi Yusufmu sanırsın be hey insancık.Be hey aşk aşk diye inleyen biçare yürek...
Kuyudan tırmandıkça er kişi kocaman kocaman bir sevgi oturur ki harman yerine sığar da bir kalbin içine dar gelir.Talan eder.Ateşin içinde kor köz yaktıkça yakar.Büyüdükçe büyür...
Artık koca bir sevda ateşi yanmıştır obada...
Zaman geçer ateş sönmeden harlanır.Büyür koca bir dağ olur...
Ne kırılan dallarına aldanır.Ne söylenen yalanlara..Ne kaçıp giden rüzgara söylenir.Ne çıkıp gelen yele...Beyaz atın üzerinde bir efe alımıyla çalımıyla hükmetmektedir.
Aşk teslimiyet değilmidir?
Aşk ne derse desin boyun eğmek değilmidir?
Aşk kurumuş bile olsa çeşmenin yanında durup bir damla suyuna hasret beklemek değilmidir?
Aşk kızgın çöllerin kumuna sereserpe uzanıp denizi derya görmek serinlemek yarin gölgesinde değilmidir?
Aşk yalansız çıkarsız sevmek sevmek ve bir daha sevmek değilmidir?
Aşk artık kirletilmiş bir paçavra şeklini almış!!
Söylemi bile aşkı pisletmek için yetiyor...
Aşk öyle her gönüle girmez...Yalandan kim ölmüş ki aşıkım diyen ölsün...
Gün gelir aşakım diyenin yalanı gün gibi aşikare olur...
Güneş yakar
Ay parlatır
Yıldızlar gösterir gerçeği...
Derki Hak:Bak işte kulum bunun gerçek yüzü aynadaki yüzdür...Aslı budur.Sen bunu gör.Ve çek kendini...Sen sakın kanma yalanlara ...Ve dahi söylemlere..Artık çık onun gölgesinden...Çık kalbini bıraktığın o derin kuyudan...Yaşlarından dolan kuyunun tuzlu suyu yakmasın artık gözünü ve dahi içerini...
Sen boşver...Yürü ardın sıra....Seni gerçekten seven elbet gün olur bir yerde bulur...Seni gerçek sevene doğru at adımlarını....Ardına hiç bakmadan yürü.Dik tut başını...Kaldır bakışlarını...
Her kim ki sevdiğini söyleyip sadık olmaya....Onun sancağının altında bir an bile durma....
Seni ondan daha çok sevecek biri çıkacaktır elbet karşına...
............................
Sevgi neydi ?
Sevgi emekti !!!
Bilene sözüm/
Bilmeyene elveda sonsuza değin!!!!
YORUMLAR
Bilmeyen gitsin :) sevgi uzaklarda bile olsa an gelip yaninda yakininda soluklanip bir nefesten hava almaktir cigerlerine , guven tazelemektir . Birak ask istegini yolculuga ciksin en dogru ozu bulacaksa :)
kutladim Sultanim bu guzel emegini yuregini , uzun bir tatil araligindan sonra merhaba demek guzel.. sevgimle..
Aşk mı?
Aşk içini bizim doldurduğumuz duygu değil mi?
Bizim isim taktığımız,bizim renklendiridğimiz,bizim seslendirdiğimiz dugu değil mi?
O zaman aşk herkesin gönül zenginliği ve enginliği kadar müstesna ve mübarek olan hissyatın ta kendisidir.
Ve gönüller kadar , dert kadar,acı kadar büyüyebilir.
Kimin gönlü büyükse orada daha çok ızdırap ve acıya sebep olur.
Küçük gönüllüler için fazla meşakkatli olmadan sıradan bir marazi hal gib bir uğrar ve gider.
Aşk ne kolay kullanılıyor dillerimizin köşelerinde nasıl yuvarlanıyor değil mi ?
Oysa aşk ölüm ve yaşam arasındaki çizgide oturmaktır.
Ha ölüm !
Ha ömür !
Ne farkeder !
Manasını anladığınıza göre ki, okuduğumdan bunu anladım, yazınız güzel olmuş.
Anlamasaydınız sıradan bir yazı olacaktı.
Selam ve dua ile.