...
ROMANIM KİTAP OLARAK BASILACAĞINDAN İÇERİĞİ BURADAN SİLİNMİŞTİR... KİTAP OLARAK ALIP, OKUMANIZ DİLEĞİMLE... SAYGILARIMLA
YORUMLAR
insan düşünüpte yazsa belki böyle öyküler çıkmazdediğiniz gibi bir kelimeden çıkıyor böyle romanlar
olsun sizin yazdığınızda roman olsun güzel gidiyor
bbakmayın bende henüz amatürüm
beni böyle bilin sadece yazmayı seviyorum
şiirlerse gönül sesi bence o anda akla gelen dizeler bazen iyi olur bazende olmayabilir
her türlüsü kabulumdur dediğim gibi gönül sesi
okuduğunuz takip ettiğiniz için ALLAH sizden razı olsun
saygılarımla hiç bitmeyen
Kemnur
Severek takip ediyorum yazılarınızı. Ve öyküler devam ediyor bütünlük içinde ancak şaşırtarak. Yazınızın en hoşuma giden yanı ziyadesiyle hayatın içinden kopuşuydu ki bu sayede karakterler belirginleşiyor. Tebrik ederim.
Kemnur
Umut Kaygısız
Tebrik ederim. Yüreğine sağlık ve de...
Valla ben yazmaya vbaşladığımda saçmalıyordum.
Duygularımın esiri olmuş ve acaip belagat yapan bir denizli horıozu gibiydim.
Sonra başladım içimden geldiği gibi yazmaya..
Hatta salıyorum bazen. Yazım ifritleriyle dolu olsa da bu benim kardeşim..ben saçma - zalak da yazrım. Çünkü öyle düşünüyorum diyorum.
Siz iltifatı hakkediyorsunuz vallahi ya.
O kadar yalın ki yazım diliniz...valla sanki rejimi göle benzeyen bir akarsuda kayıkla gidiyoruz...
Böyle fışşşşşşşş diye sona geliyoruz.
Bazı yazıları okurken zorlanıyorum.
Diyaloglar gereksiz ,uzun ,ve asla konuşmadığımız ağzıımızın kapısına gelmeyen cümleler...
Sizi kolay okuyorum.
İlaç almama gerek kalmıyor.
Zaten kaç kişisiniz şunun şurasında.
Bir de "İNCİDAL" vardı gitti.
Onu da beğenirdim.
Felsefe dedin de eşim Felsefe öğretmeni..
Bazen soruları beraber hazırlıyoruz.
kağıtları da değerlendiriyoruz.
Felsefe okurum yıllardır.
Aristo ile Sokrates ,Anaskimenes,vs vs isimler kalıyor aklımda zanediyordum.
Yok bayaa bi ufuk kazandırıyor insana.
Selam ve
saygı ile.
erolabi tarafından 7/17/2011 1:34:11 PM zamanında düzenlenmiştir.
erolabi tarafından 7/17/2011 2:02:39 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kemnur
Kemnur
erolabi
Öncelikle yorumları değiştiridim ,zira bir yanlış anlama veya istenmeyen ifade "istenmeden" kullanılmış intibaı verdi bana sizin ütteki yoruma ve alttaki yoruma cevap verişiniz.
ben de incelemektense belki bulamam yanlış yaptığım yeri diyerek toptan imha ettim.
özür dilerim.
İsim iyi "DAYEN" vardı bizim çağlayanda bir akrabamızın tükkkanı .O da dayı-yeğen miş.
Valla bakıyorum da etrafıma o eski kahraman ,önüne sofra knulmaktan kadınların ödü çizilen ,dayakçı amcalarımın hepsi eşlerine teslim olmuş.
yaşlılıkta çok fena oluyor.
Benden size nasihat olmaz ama aman abi eşinize saygılı davranın...
sonra yarın öbür gün " Nuurrr canımmm şu sondayı bi yerine şeettirebilirmisiiiin" dediğinde sondayı olmadık mahalleerde bulursunuz.
Amcam yazları iki günde bir kışın ise üç günde bir posta dövdüğü yengemin teşbihte inbelik yoktur derler ya..tam bir fifisi durumunda şu sıralar.
Aman sonra üzülmeyelim.
Ben.... ben uyguluyorum abi.
eşim ne derse o.
Namaz kılarken kıblemi değiştirse şerefsizim GUk'um çıkmaz.
Ben geleceğe yatırım yapıyorum.
Sonra sondayı göz-üme , elentrik kaplosunu ...eeeeefemmmm kulağıma istemem..
O yüzden aman abi,eşlerimiz önemlidir.
Allah onları başımızdan eksik etmesin, güç kuvvet ve kudretin hasini onlara ,az bi köşesinden de bize ijsan etsin (B Urada "amin "diyoruz hep beraber) AMİİİİN!
Kemnur
kemnur | kemal paracikoglu 17 Temmuz 2011 Pazar 13:24:53
Teşekkür ederim. İnanınız ki, hiçbir şeyi "tam" olarak kurgulamamıştım; yazdıkça ortaya çıkıyorlar. Sadece, gerçek hayatta kız kardeşim iken vefat etmiş olan DEMET'in hayatından esinlenmelerle bir öykü yazmayı kararlaştırarak yola çıkmıştım, ama yazdıklarım, yazacaklarımı oluşturdukça, uzun bir öykü ortaya çıkmaya başladı; romana dönüşmesinden de endişe etmeye başladım... BENDENİZ, PROFESYONELCE YAZDIĞINIZ YAZILARINIZI KEYİFLE TAKİP EDİYORUM VE ETKİLENİYORUM. HER NE KADAR KENDİME MİZAHİ YOĞUNLUKTA ÖYKÜLER YAZMAYI SEÇTİM İSE DE, FELSEFE, ARAŞTIRMA/İNCELEME TÜRÜ YAZILARI OKUMAYI DAHA ÇOK SEVERİM (KİTAPLIĞIMDAKİ KİTAPLARIN YARISINA YAKINI O TÜRLERDE) SİZİN DE BU KONUDA ÇOK BAŞARILI OLDUĞUNUZU GÖRÜYORUM. (diğer yazılarınızın ve şiirlerinizin hakkını da vererek...) Ne için girdim bu konuya? Siz çok güvendiğim bir profesyonel olarak, (şiirlerime değil), öykülerime, OLMUŞ demekten çok OLMAMIŞ derseniz müteşekkür kalırım... İŞiirlerime değil, onların olmadığını zaten biliyorum, onlar öylesine, keyif için çızıktırıverdiğim şeyler...