- 1225 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
SEVGİ YUMAĞIMSIN
Sen canımsın yaaaa..
Sevgi Yumağımsın..
Sana daha ne söyleyeyim, seninle yaşmak kimbilir ne güzel olurdu...
Sen tahmininden - senden bile - daha duygusalım ben..
Kanayan yara falan da değil bu, hayata farklı bir bakış açısı sadece..
Bunu iyi düşün...
Beni de düşün tabi...
Sevgiyle kal Dostum.
Dostça kal Sevdiğim
İyi ol ve iyi kal meleğim...
Suskun’un...
Canım benim; sen beni hiç merak etme. Ben çalışarak hayata bağlanıyorum ve çok iyiyim. İşlerimin yoğunluğu, hayatla dalga geçip gülmem, hepsi benim yaşam tarzım artık. İstesem de vazgeçemem. Şiirin çok güzel hep güzel şeyler seninle geliyor yüreğime. Beni unutmaman ve her nerede olursam olayım hatırlayıp beni düşünmen dünyanın en güzel şeylerinden biri. Sen imkansızın adısın bende. Sana o kadar çok şey borçluyum ki.... Her zaman sen vardın yanımda. En kötü anımda yazılarınla tutundum ben hayata Yüce ARİSTOSUN Dizelerinden daha güzel yazılarınla bağladın beni hayata . Hülyam tatlı hülyam, yıldızım, Hicranım benim; gurbet ne kadar zorsa, sensizlikte o kadar zor. Beni bırakma sakın...Güzelliğim, dostluğum ve dert küpümsün sen benim....
Sen yanlış anladın beni. Benim sana yazmamamın sebebi asla msn olayı değil.
Sadece senden cevap beklemiştim ve sen "bana dargın mısın" sorusuyla gelince bana şaşırdım hepsi bu.
Her dünyanın insanı değilimki ben. Bulduğumu kaybetmek kayıpların en büğüğüdür benim için. Ki sen ben bulduğum en büyük hazinemsin.. Dostum, yoldaşım, kardeşim, -sevgilimsin-, sanal dünyada kurulamayacak bir arkadaşlık sembolünün yıkılmaz ayağısın...
Diyeceksinki yine saşmaladın, hayır sen benim - her zaman dediğim gibi - hayatımı borçlu olduğum, şu anda mutluysam; mutluluğumu borçlu olduğum yol gösterenimsin.
Bunu unutma...! Senden kopmayı, seni habersiz bırakmayı düşünmüyorum. Seni bulmuşken tekrar kaybetmeyi istemiyorum....
Canım, Yıldızım, Hicranım, Hülyam benim.... HERŞEYİM...
SEVGİLERİMLE...sayende gevezeleşen........................Suskunun........