- 740 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Erkeklerin memeleri
İnsan da hayvanmış. Memelilerden. Körelmiş olsa bile erkeklerin de memeleri var ya.
Kör memeli erkekler. Çobanlar iyi bilir. Kör memeye yapışan kuzu aç kalır. Demek kör memeli erkeklere güvenen aç kalırmış. Kalmış. Kalacak.
Öyle ya binlerce yıldır kör memeli erkeklerin egemen olduğu insanlık
Bana göre hiç de iyi durumda değil.
Egemenlik bol süt veren koca memeli dişilerde olsaydı acaba nasıl olurduk.
Ben en iyi egemenlik kullanımının demokrasilerde olduğuna inanmam.
Komünistlikte olduğuna da inanmamıştım.
Hele teokraside hiç olmaz.
Nerede öyleyse
Düşüncelerim var ama bildiklerim yetersiz.
Bildiğim şu: insan hayvandır. Memelilerden. Sosyalliği ve düşünme özelliğiyle hayvanlıktan tümünün çıktığı yalan. İnsan da hayvan.
Arıların-karıncaların sırtlanların-çakalların sosyal olmadığını düşünmediğini söyleyemiyorum. Akıl-zeka falan da şaibeli. Kimgillerdekinin daha üstün olduğu hiç bilinir mi. Belki formatlar farklı. Belki bunu anlayamayacak kadar yetersizdir insan.
Demokrasilerde (ben bizdekini görebiliyorum) egemenlik kullanımı sakat. Dengesiz. Vahim.
Bireylerin tepkisi(reaksiyon) olamadığı için.
Bireyler, birey olma seviyesine gelemediği için.
Henüz insanlaşamamış bireyleri;
tellal kandırsa, (medya)
siyasi erki elde etmek isteyen birisi yemlese, (parti)
doyma-barınma-yaşama kaynaklarını birisi ele geçirse,(sermaye-girişim)
ve bunlar kafa kafaya verseler,
kötü veya yetersiz olsalar.
Denge-güvenlik-geliştirme unsurlarını da öğütüp tüketebilirler. En azından kapı önüne bağlayabilirler.( din-adalet-asker-polis-üniversite)
Ne olur ;
Ne olacak Atatürk gençliğe hitabeder.
Atatürk gençliğe değil, insana seslenmiş, akıllıca, filozofça.
BİREYLER EGEMENLİĞE SAHİP ÇIKAMAYINCA DEMOKRASİ REZİLLİK OLUYOR.
İşin içinde insan ya da hayvan güdüsü var. Baş etken olarak hesaba katılmalı. Denetlemeli. Kim denetleyecek.
KİM DENETLEYECEK.
Karaköy iskelesinde simitle karnını doyuran, iki ayaklı, tenine petrol türevi sıvanmış varlık. Adı her neyse.
Nasıl mı ? Tek başına
Evet.
Tek başına. Herkes tek başına.
Tek başınalar değil mi kitleleri oluşturan.
Saygılar
i.durmuş