- 1127 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
YETER ARTIK!!.
Yeter artık!! Savaşsa bu topyekûn savaşalım. istenen hak ise,demokratik hakların ancak demokratik yol ve yöntemlerle elde edilebileceğini, kafatası avcılarına ulus ca bir kez daha haykıralım. Varmı yız?..
YORUMLAR
Topyekûn savaş için önce iyi bir tespit,tespitin üzerinde karar, kararın üzerinde amel lâzım. En temel olan da gelir kaynaklarını kurutmak. Bunu yaparak başlarsak sonuca ulaşmak zor olmaz.Amma... kim yapacak ? burada yazmakla olmuyor bir şey. Yetkili ve etkili makamlar kimin elinde ?
NECATİ OZTURAÇ
Bu iş de çok özel birlikler kurulmalı.Ama çok özel..Attığını vuran.Tabi bu duruma komutanlar karşı çıkmamalı..
Çünkü Türkiye de özel harekatın dağıtılmasını ilk onlar istemişti. Midem bulanıyor..
Neyse..
Demokrasilerde bu tür ayaklanmalarla mücadele edemezsiniz. Para kaynakları vurulmalı..
Biz de çok büyük bir hoşgörü var. Çin de ne oldu ? Halk iiki günde ayrılık isteyen Türkleri sokaklarda eziverdi.
Biz de ise o yürek yok. Linç etmeye kalkarız ama edemeyiz..
Bu mevzu ince bir mevzu..Ama bir gerçek varki bu insan piliklerine taviz verir isek yarınki çocuklarımızın işi biter..
Peki ne olmalı ?
Bekleyeceğiz.. Sabırla..
Ama bu işe asker karışmamalı diye düşünüyorum...Çünkü geride kalan yıllar gösteriyor ki asker bu işi bilmiyor..
Kim yapacak ?
Polis ve asker karışımı seçkin profesyonel birlikler..
Size şöyle söyleyim; bir özel harekatçı arkadaşım vardı..söylediği şuydu.
"Abi, PKK lı bizi dağda gördüğü an öleceğini bilir"
Bunu başarabilir isek gerisi kolay..
Saygımla..
....
Diğer kafayla ise ? Çok yazık..Daha çoook çocuklarımız ölecek.
Nasıl var mıyız? Ya da neye var mıyız? Topyekün savaş derken, kiminle? düşman kim? Terörist ise onunla savaş devletin işi...Teröriste sempati ile bakan, onu kendi askeri kahramanı gibi gören ile savaş ise...Burada duralım şimdi...Öyle kestirmeden 3 dakikada topyekün,savaş,çığlık gibi cümleler kurmadan önce iyi düşüneceksiniz...Milleti gaza getirmeden önce bu gazla milletin hangi bataklığa hangi hızla saplanacağından ya da saplanmayacağından emin olması gerekir...
Belki de PKK denen terör örgütü ve devlet içinde yuvalanmış kendini zeki zanneden bazı geri-zekalı makam ve mevki sahipleri de bunu istiyorlardır ne dersiniz?
Milletin artık o kadar damarına basalım ki, halk galeyana gelsin ve birbirini sokakta avlamaya başlasın...Sokakta Kürt avı, Kürtlerin yoğun yaşadığı şehirlerde de Türk avı...
Sonra bilmem kaç yüzbin ölü zızzzzzzzt araya derin bir çizgi ve cuppaaaaa!!! BM kararı ile Türkiye de akan kanın durdurulması için BM gücü müdahale eder ve nur topu gibi düşman bir komşu ülkemiz doğar...
Belki tammm da bazı şerefsizlerin istediği gibi...Eh onlar kendilerini bir yerlere koya dursun Barzani Talabani bayram eder bir süre ama Türk'ün düşmanlığı da pek yabana atılır bir kavram değildir hani...
Konu uzun Sayın Necati O.
Topyekün savaşalım! sözü öyle ulu orta yerde cart! diye söylenecek bir söz değildir, sözün özünü enini boyunu ağırlığını düşünmek lazım...Ağırlık biraz "okka" meselesi ama o da herkes de bulunmaz...
Yok yok...Size o soruyu sormayacağım telaşlanmayın...Sizinkine "dil sürçmesi" dedim ve geçtim...
Saygılar...
İz/düşüm tarafından 7/18/2011 8:10:17 AM zamanında düzenlenmiştir.
NECATİ OZTURAÇ
NECATİ OZTURAÇ
NECATİ OZTURAÇ
İz/düşüm
Şoven kelimesi oldukça sırıtmış, bence onu silin sizi ele veriyor..
Makale diye yazdığınız sloganist cümlede hem demokrakratlıktan hem de topyekün savaştan basediyorsunuz kiminle? dedim ses yok...
Orta çağı andıran klişe kafalardan kastınız nedir? Ortaya bir cümle ama sahibi belli değil...
"Sizin gibi düşünmeyenler" olabilir mi? Mesela ben sizin gibi düşünmüyorum ancak sizi herhangi bir çağa yollamayı hiç düşünmedim hangisi daha demokratça?
Ve gelelim o soruya...
Aslında cümlenin başında o soru var...Sadece size sormayacağımı belirtmiştim...Tekrar okuyun, olmadı bir daha...Mutlaka soruyu anlayacaksınız...
Ulus kelimesinin, sizin literatürünüzdeki yerini iyi bilenlerdenim merak etmeyin...
Yazdığınız makale olmamış ama, makale yazılacak anlamlar taşıdığını söyleyebilirim...Tarafımdan...
Saygılar...
NECATİ OZTURAÇ
NECATİ OZTURAÇ
NECATİ OZTURAÇ
Varız da bizi kimse duymuyor ki, durmadan öldürülüyor masum yavrularımız. Ne için, kimin için?
Duyarlı kaleminizi tebrik ederim..........saygımla.