- 1213 Okunma
- 15 Yorum
- 0 Beğeni
On üç şehit !
On üç ocak söndü...
On üç yangın yeri ...
On üç yerden ağıt sesleri yükseliyor gök kubbeye...
Bir günde büyümüyor bu evlatlar beyim.Dokuz ay ana karnında gezdirmek kolay mı sanırsın?
Etinle, canınla, kanınla beslemeyi ne bilir ana olmayan, ne bilir baba olmayan, ne bilir insan olmayan!
Belki bir parça ekmeğe muhtaç olarak büyüdü.Belki babası yoktu .Belki anası temizlik yaparak büyüttü.Büyüyünce oğlu okuyacak eli ekmek tutmaya başlayınca da anasını evinin baştacı edecekti.
Belki de evliydi .Sevdasına düştüğünü almıştı.Belki de evlenmek, sevdiğine kavuşmak için gün sayıyordu.Ne biliyorsun ?
Biz ne biliyoruz ki?
Belki hamileydi hanımı.Belki askerlik bitimi doğacaktı çocuğu.Belki o gitmeden "baba" demeyi öğrenecekti.
Ya şimdi...
Baba kelimesini hiç duyamadan şu fani dünyadan göçüp gitti değil mi?
Ya o çocuk hiç baba demenin hazzına varamadan.Daha doğmamış bir gül goncası halinde kuruyuverecekti öyle mi?
Öyle ya.Bunlardan kime ne?
Anaların babaların bağrı yanmış.Eşlerin ciğeri dağlanmış.Daha henüz doğmamış evlada kim hesap verecekti...
Fırsat vermedi ki .O insanlıktan çıkan ne yediği belirsizler...
İki kuruşa kanlarını satan soysuzlar!!!
İki kuru söze inanıp kan dökmeyi marifet sayan şerefsizler.
Bunların hesabı elbet sorulacak sizlerden.Bu kanlar yerde kalır mı sanırsınız?
Bu vatanı, bu toprakları, bu bayrağı bölmek isteyenlere sesleniyorum !
Biz vatanımızı ,toprağımızı,bayrağımızı kimseye vermeyiz arkadaş.Asılmak icap ederse asılırız.Kesilmek icap ederse boynumuz bu vatan için kıldan ince.Lakin sizin yatacak yeriniz ,başınızda dua okuyacak kimseniz olmayacak.Siz, pis nefeslerinizle kan kokan nefeslerinizin içinde boğulup "leş" olacaksınız…
Dalgalan sende şafaklar gibi ey şanlı hilâl
Olsun artık dökülen kanlarımızın hepsi helâl
Ebediyen sana yok ,ırkıma yok izmihlâl
Hakkıdır hür yaşamış, bayrağımın hürriyet
Hakkıdır Hakk’a tapan , milletimin istiklâl
...........
Böylesi mübarek bir günde vee böylesi mübarek bir gecede, Rabbim cümlemizin hayırlı dualarını kabul ve makbul eylesin…Tüm şehitlerimize Allah’tan Rahmet, Şehit yakınlarına da Rabbim’den baş sağlığı diliyorum…
ŞEHİTLER ÖLMEZ / VATAN BÖLÜNMEZ.
.................
Dualarınızdan ayırmayın.İnşaAllah
YORUMLAR
Ülviye Yaldızlıı
özledim seni
Çok anlamlıydı
en acısı da, elden bir şey gelmiyor olması
tebriklerimi bıraktım saygımla
Ülviye Yaldızlıı
Sönen her ocak daha büyük bir ışıkla yanacak canlar doğuracak Vatan toprağına!...
Yüreğin dert görmesin güzel insan...
Ülviye Yaldızlıı
Ülkemin başı sağolsun. 13 ev, acıyla kavruldu. Bizler ne dersek diyelim, onların acılarını anlayabilmemiz mümkün değil.
Şehitler Ölmez: Manen rahatlamak için doğru bir söylem. Ama bir de analarına, babalarına, eşlerine, çocuklarına, tüm geride bıraktıklarına sormak lazım: Öldüler mi? Ölmediler mi?
Yüreğinize, kaleminize sağlık. Sevgiler, selamlar.
Ülviye Yaldızlıı
Sevgiyle güzel yüreklim..
Ülviye Yaldızlıı
Selam ile
Ülviye Yaldızlıı
Sevgili Sultan, vatan evlatlarımızın katledilmesine hepimiz çok üzüldük.
Duyarlı yüreğine selam olsun, kandilin mübarek olsun.
sevgimle.
Ülviye Yaldızlıı
Allaha emanetsin..
Biz TÜRK'üz;
Koç yetiştiririz, Allah'a kurban olsun diye..(.Kına yakarız)
Kız yetiştiririz,kocasına kurban olsun diye...(.Kına yakarız)
Asker yetiştiririz,Vatana kurban olsun diye... (Kına yakarız)
ONÜÇ ÖLÜRSEK, ONÜÇBİN DİRİRLİRİZ...
Mekanları cennet olsun...
Ama şunu tüm dünya iyi bilsin; "Dostluğumuza güvenin;Düşmanliğımızdan korkun..."
Kul Figani
Bunu tüm TÜRK milleti adına etkinlik olarak kabul ediyor teşekkürlerimi sunuyorum.
Yüreğine, diline sağlık. Bugün, duygularını bir şiirle dile getiren sayın Zeynep Aydın'ın (Uçuk) şiirine şu katkıda bulunmak istedim. "Sen hangisinin babasısın?" diye sorduklarında, ben de "Fark eder mi?.." derdim. Sizin duygulu ve o denlide gerçekçi yazınızda olduğu gibi...
Saygılarımla.
Ülviye Yaldızlıı
annemmm
ne güzel yazmışsın meleğim
elim varıpta yazamadım içim kan ağlıyor yüreği yanan anaları düşünüyorum da rabbimmm
rabbimm yardım etsin bu güzel gecede dökülen göz yaşları varıyor arşa
sevgim saygımlasın hep meleğim
kandilin kutlu olsun duaların kabul
annen seni seviyor seni
Ülviye Yaldızlıı
Bende seni seviyorum Rabbime emanetsin...
Değerli Kardeş...
Memleketi kana bulayanların kimlikleri meçhul birer yaratık olduklarını asla düşünmedim.Ancak kullanılan insanların arkasındaki kirli elleri ve emelleri görmeden sonuca varamayız.
Ölenlerin hepsi bu memleketin delikanlısı.
Bu memleketin çocuğu.
Ben kardeşin kardeşe kırdırıldığını düşünüyorum.
Fakat bu necip millet omuzlarında delikanlılarını kabirlerine yolcu ederken bile,o en heyecanlı ve sinirli zamanda bile "kahrolsun Kürtler" demedi.
Biz aynı DNA yı taşıyan kardeşleriz.
Aramızdaki ellerimizle ürettiğimiz ,aklımızla,sesimizle farklılaştırdığımız yanlarımız asla ve asla delikanlılarımızın ölümüne sebep olmamalı.
Ben "Müslümanlar Kardeştir" diyen rabbimize hamd ediyorum ki Milletim akl-ı selim ile bu yaraları da sarar.
Selam ve saygı ile ..
Kandilinizi kutlar,adı cennete atılacaklar listesinde olmanızı temenni ederim
Şehitlerimize üzülmüyorum artık. Onlar bu mübarek bir zamanda şehit oldular inşallah.
Bizim analarımız da güçlüdür. Kimse bu milleti korkutamayacak. İstedikleri bu zaten kaos ortamı. Bunu başaramayacaklar.
Rabbim şehitlerimizi huzuruna kabul etsin. Ailelerine sabır versin.
Vatanın dört bir yanından şehidimiz var. Aralarında lazı kürdü akdenizlisi batılısı iç anadolulusu, hepsi var. Bir demet çiçeğimiz soldu. Ama bu dünyada...Rabbin katında gül oldular inşallah.
Ölen teröristleri şehitlerimizle aynı kefeye koyanları da kınıyorum. Leşle şehidi aynı kefeye koyamaz kimse.
Kimse briliği ve kardeşliği bozamaz ve sağduyu kazanır inşallah.
Herkes sakin olmalı.
Sevgiler Sultan.