- 1312 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Bir Boncuk Hikayesi (İlk Makalem)
Tek bir boncuk tanesiyle işe başlayıp kendini sevdiren, kendi takılarını oluşturan, yamalarıyla, yaptığı tüm el işleriyle ve ahşap boyama sanatını bir arada toplayan o muhteşem insanı anlatmak istiyorum...
O muhteşem insan benim teyzem.
... Elif Albayrak ...
Annemin coşkuyla ve heyecanla saldırdığı, sevdiği bu takıların ve diğer el işi eşyaların yapımı sadece amatörce başlayan bir kadının eserinden başka bir şey değillerdi. Can sıkıntısının getiriysiyle takı kursuna gidip sonunda da takılarını belediyenin verdiği serifikası da yanında olmak üzere, fuarda, iyi bir masada sergileme fırsatı bulmuştu. Bir tek takıda başarılı değildi tabii ki de...
Ahşap boyamadan tutun da takılara, çizimlere, el işlerine, kırkyamaya eli acayip yatkındı. Övünmek gibi olmasın ama gerçekten de güzel eserler vermekte.
Gençliğinde bile modayla ilgilenmiş. Şu sıralarda profesyonel moda tasarımcılar gibi çok güzel tasarımlar veriyor. Annem de buraya her geldiğinde birkaç tane almadan dönmüyor... Uyuşturucu etkisi altında, krize girmişcesine bir takıdan öbürüne sıçrıyor. :)
Bu benim yazdığım ilk makalem olduğundan ilkimde Elif teyzemi anlatmak istedim. (:
YORUMLAR
Merhabalar, yaratıcı, üretken ve kendini yenileyen insanları oldu bitti çok takdir ederim. Boş boş o gün senin bu gün benim dolaşmak ve zaman öldürmek yerine böyle güzel bir uğraşıyla gündeme gelmek ne güzel. Kutluyorum makaleni ve içeriğine konu olan teyzeni. Sevgilerimle.