- 1406 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
penceremden "gece"
merhaba pencere,
erken yattığım aşkamlar sendeyim biliyosun ,kusuruma bakmıyosun di mi bak bu gelmelerim çok sık olursa ve sende sıkılırsan söyle, ben açık sözlülüğü severim.
saat bir buçuk, çokta erkenmiş yaa ben sabaha karşı falan sanmıştım.ne kadar da durgun bir gece, içerden baktığımda perde hiç kımıldamıyordu ama sana çıktığım da pencere, yüzüme hafif bir rüzgar değiyor hissediyorum.göğe bakıyorum dolunay var pıpr pırıl parlıyor biraz da bulutlar var.dikkatimi çekti ,yüzüme hafif bir rüzgar vururken bu bulutlar niye ters yöne hızlı bir şekilde ilerliyor anlamadım .yukarda rüzgar ters mi esiyor?
pencere,bak bu akşam kuşlar da yok nereye gitti bunlar sadece kırlangıç sesleri geliyor yuvalardan ,bir iki de martı evet çok durgun bi akşam ama dolunaya bakmak güzel.bak aklıma ne geldi ,amerikalı ve avrupalılar araştırmışlar dolunayın olduğu akşamlar suç oranı cinayet, kazalar ,hırsızlık ne bilim işte bütün suçlarda bi artış oluyormuş polis kayıtları bunu diyor..
şşşt ay sana bakıyom yaa beni etkilemicen dimi:)arttırma suç oranımı:p
pencere, herşeyi önceden bilen amerikalı ve avrupalılar bunu araştırmış da aklıma geldi şimdi
peygamber arabi ayların 13,14,15 inde orucunu hiç bırakmamış adına da eyyam-ı biyz demiş.
(beyaz,ak-parlak günler manasında)
ve tavsiye etmiş ve hiç bırakmamış.
bir sözünde de "her aydan üç gün oruç tutmak göğsün vahar’ını giderir"buyurmuş.
onu da söyliyeyim sana pencere "vahar" arapça da öfke,vesvese ,sinirlenme manalarına geliyormuş .
pencere ben de bir hal var, peygamber sözünü tutayım iyi gelicek bana...
alır mı vahar ımı ?
sana da tut dicem ama sen nasıl tutucan:))
hadi pencere bak yanan ışıklarda birer birer söndü ,herkes yattı . ufff saat de 3’ e geliyo yarın her zamanki saatte tükkanı açmam lazım.
sen iyi geliyosun bana pencere göğsümün daraldığı bir başka günde görüşmek dileği ile...