Küçük Genç Kız/ın Acı/ylan Son/lanan Hayat/ı
Genc kiz henüz 17 yasindaydi bir Kasiyer olarak bir Markette calismaktaydi.
O zamanlar kücüktü ama yasina ragmen cok sey ögrenmisti hayata dair:
Hayati tanimaya calisiyordu.
Daha hayatinin baharindaydi ama onun sırtındaki yük o yasına agır gelsede o herseye ragmen onu tasıyamasada tasıyordu yükünü.
Herkes ama herkes onu cok seviyor ve herzaman Cevresindekiler onu Ictenlikle kutluyorlardı.
Kücük Genc Kiz Cok sevilen sayilan biriydi etrafında ...
Ve günlerden bir gün yanına baska bir genc kiz ise basladı o zamanlar o genc kızın ailesi cok acı cektiriyordu kıza ve kücük kız ailesinden cok uzaktı ama herseye ragmen onları hic bir seye degisemiyor cok deger verip cok seviyordu...
Kücük Genc Kizin ailesi ona cok karisir hep hirpalıyorlardı Onu, o bu kadar iyi olmasina ragmen hep ne yapsa ailesine yaranamiıyordu.
Kücük Genc Kiz Kücük Yasına ragmen Calisiyordu onlara o yasta yardimda bulunuyordu cocuk arkadaslari o yasta oynarken gezerken tozarken o eve ekmek götürmeye calısıyordu .
Öbür genc kiz ise bu Genc kizin neler cektigini yavas yavas görüyordu genc kiz ise tüm tesselisini bu kizda buluyordu tüm derdini ona döküyordu.
Büyük Kiz ondan yasca büyük oldugu icinde kücük genc kiz onu dinliyordu..
Büyük kiz ona ne dese onun dediklerini yapmaya calisiyordu..
Kücük Genc Kiz artik birilerine inanmak güvenmek istiyordu kücük yasta cok büyük hayat zorluklariyla karsi karsiya gelmisti kücük bedeni bunlari kaldiramiyacak durumdaydi artik.
Birgün O Genc kiz dediki kücük Kiza ’ Seni bu senin yasadigin hayattan kurtaracam diyordu"kücük kiz ise ümitle o günü bekliyordu Sanki bir kus olup Ucmak istiyordu tüm dertlerini unutmak sirtindan savurmak istiyordu artik kurtulmak istiyordu bu yasadigi hayattan alip basini gitmek istiyordu cok uzak diyarlara sonrasi o genc kiz kücük kiza bir erkek arkadas ayarlayip kücük kizi yoldan cikarmaya calisiyordu sanki Kücük Genc ise cok utangac biriydi..
Kimsenin yüzüne bakmiyor kimseylen konusamiyordu o tavirlar öyle seyler ona cok acayip geliyordu ve yapamiyordu .
Aradan zaman geciyor Kücük Kiz bir genc Cocukla konusmaya basliyor ve genc kiz O genc cocugu calistigi yerde tanimisti o hergün üzgün oldugu icin belkide o güler yüzlü cocuga kendisini öyle yakin bulmustu ona karsi birseyler hissediyordu .
Genc cocuk her geldiginde kücük kizin eli, ayagina bulasiyordu o bulbul gibi sakan kiz bir anda bir güvercine dönüsüyordu konusamiyordu elleri ,ayaklari Genc cocugun karsisinda titriyordu ve genc cocuk ise cok farkliydi ne oldugu belli degildi icine kapanik ve gizemli birine benziyordu belkide ici aglarken yüzü gülüyordu kücük kiz ise onun güler yüzüne kapilivermisti ve bunlar artik cikmaya baslamisti zamanla konusuyorlardi...
Kücük Genc kiz bir türlü kendini oldugu gibi bu Genc cocuga anlatamiyordu ne göründügü gibi nede oldugu gibiydi hep farkli bir rölle kendini cocuga beyendirmek istiyordu saniyorduki o zaman öyle onu Genc cocuk sever baglanir diye oysa o farkinda bile degildiki Genc Cocuk ondan gitgide onu kendinden uzaklastirdiginin farkindan bile degildi tam bir bucuk sene bir ayri bir beraber bunlar 1,5 sene sonunda Genc kiz Genc Cocugu cok sevmesine ragmen Genc cocugun Genc Kiza karsi olan soguklugunu, ilgisizligini kaldiramayip ayrilmaya karar vermisti.
Bu Oyunu kendisi baslatip kendisi bitirmisti.
Kücük genc kiz o zamanlar birde bir amansiz hastaliga yakanlanmisti ve zaten artik ölecegini düsünerekten genc cocuktan onu cok sevdigi halde ayrilmak istemisti.
Genc KIz belki bu kararindan sonradan pisman olacakti ama Genc cocugun ve kendisinin iyiligi icin ayriligin ikisi icin en iyi karar oldugunu sanarak cocuga bir elveda mesaji atmisti .
genc cocuk ise ona son mesaji olarak ona belki o gün ilk defa "onu cok ama cok sevdigini" söylerek oda veda etmisti .
Genc Kiz henüz aradan üc gün gecmesine ragmen hemen pisman olmus bile ve bu seferde Genc cocukla arkadas kalmak istiyordu.
Tabi Genc cocuk bu kücük genc kizi pek umursamiyordu artik yani genc kiz öyle saniyordu ve genc cocuk ayrildigi gün hayatinin en büyük hatasini yapip baskasiylan o gece beraber olmustu Genc kiza öyle anlatmisti onun yüzünden yapmisti bu hatayi ...
Aradan kisa zaman geciyor kücük Kiz genc cocugu özlemeye basliyor ona ikide bir mesaj atiyor ama genc cocuktan karsilik gelmiyordu ...
Genc kiz sinirlenmeye basliyor ve bunu kendisine yediremiyordu tekrar hep ona ulasmaya calisiyordu .
Cünkü genc cocugu cok sevdigi icin sevgisinin 3 günlüktenmi ibarek oldugunu varsayarak kizin gururuna bu cok dokunumustu ve genc cocuktan hesap sormak istiyor bunu nasil ona yapti diye
Kücük Genc kiz farkinda bile degildi ama artik akli dengi yerinde degildi, delirmisti sanki öyle sancilar öyle Karin agrilari girmistiki o narin naïf olan yüregine adeta dayanamiyordu,
hem aglayip hemde kendi kendine gülüyordu amansizca .
Cünkü Genc Kiz kendi edip kendiside bulmustu ama is isten cok gecmisti ve ayriliga dayamanyan genc kiz bir gün bir amansiz hastaliga yakalanip hastahaneye girmis ki kücük bir ameliyat sonucu asmisti amansiz olan aci illetini ...
Genc Kiz onca aci cekmesine ragmen yenmisti ve hastaligini yendigi icinde tekrar genc cocugu kazanmak istiyordu ama genc cocuk coktan artik kendi yolunu cizmisti...
Genc kiz Yillar gecmesine ragmen ayriligin ardindan birtürlü gururuna yediremeyip vazgecemiyordu "ya olur ya olur diyordu" ama bilmiyorduki zorlanda güzellik olmayacagini ...
Aradan seneler gecmis genc kiz artik olanlari unutmak istiyordu ama icinde hep bir umut vardi hala onu bekliyordu "bana birgün dönecek" diyordu ve o tam o hayalleri kurarken.
Birgün Genc kizin kulagina Genc cocugun evlendigi geliyor ve genc Kiz hayatinda birdaha ve birdaha yikiliyor ayni acilari tekrar yasiyor..
Cünkü o Genc Kizin sevdigi adam artik onun degildi .Artik O Bir baskasina ait bir baskasindi Genc Kizin bunu kabullenmesi zaman almis ve kendi benligini artik kaybetmisti bir kara sevdayami düsmüstü yoksa genc kiz sadece bunu bir tutku haline mi getirmisti oda bunu bilmiyor ve hala her seferinde sadece "o ve o" diyor...
Aradan ayriliklarin 3.cü senesi geciyor genc kiz hala orda o markette calismakta ve genc cocuk tekrar dan eskisi gibi oraya gelmeye basliyor ...
Genc kiz tam onu unutmaya calisirken tam unutmusken tam öyle düsünmek istemisken.
Genc cocuk onun bütün duygu ve düsüncelerini hayatini gelecege dair olan bütün planlarini birden yine alt üst ediyor ...
Genc Kiz gene onun hayaliyle kalkip onun hayaliyle uyuyor.yine sil bastan deyip eski güzel günlerine dönüyor..
Yine Eski günleri hatirlayip odasina kapanip hergün biraz daha solmaktaydi.biliyordu cünkü artik onlarin ikisinin birlikte olamayacaklarini ...
Genc Kiz Yine Günden güne eriyordu farkinda degildi amansiz hastaligin gene gelip kapiyi caldigini..
Yine günlerden birgündü Genc Kiz yalnizdi odasinda, gözü yasli, boynu bükük ölümü bekliyordu sanki Nefesi Daraliyor Yedigi Bir Lokma Ekmek Bogazina Tikaniyordu Ve Sakince icinden Mevlaya Acmis Ellerini Yar/ab Eger O Cok Sevdigim Kulunu Bana Hayir görüyorsun o Bana Nasip Ey/le diyordu.. Ve O An ...
Gözlerini kapadi, bu küçük odada gözyasi dökmekten bikmisti...
Yinede engel olamadi pinar gibi çaglayan gözyaslarina.
Cok Sevdigi geldi aklina,
Hergün ayni seyleri düsünüyor, anilari bir film seridi gibi gözünün önünden geçiyordu... "
Ayrildigi Günü Hatirlayip Agliyordu Cünkü O Gün Ayrilmasina ragmen Genc Delikanli Ona O Gün Ilk defa Onu cok sevdigini " demisti ...
Genc KIz gibi Sevgiye muhtaçbiri, sevdiginin sevgisinden baska ne isteyebilirdi ki...
Ama olmamisti iste, dünyalar kadar olan sevgisinin arasina,kendisi ve amansiz hastaligi girmisti..
Iste Ne önemi vardiki artik ? Su son günlerinde, sevdigi yaninda olsa yeterdi...
Ayriliklarindan bu yana 4 bitmeyen, çile dolu yil geçmisti...
Her günü zehir, her günü hüsrandi Genc Kizin...
Ama genç kiz hep sevgisini yüreginde tasimis, kalbini kimseyle paylasmamisti...
Sevdigini düsündü iste o an.. Acaba o neler yapmisti bu kadar sene boyunca..
Biliyordu yani Baskasindan duymustu ama bunu birtürlü sevdigi adama konduramiyordu.
Diyorduki acaba simdi gercekten ’
Kimbilir kiminle evlenmis, çoluk çocuga karismisti belkide ’...
Gözlerinden bir damla yas daha damladi kurumus, bitmis ellerine.
Ellerine bakti, bir zamanlar ellerinin, ellerini tuttugunu hayal edip, her gün saatlerce ellerini seyrederdi...
En çokta saçlarinin dökülmesine üzülüyordu. Çünkü sevdigi öpmüs, koklamisti onlari.
Her bir tanesi koptugunda, kalbine bir ok daha saplaniyordu.
Kalbi yine sizlamaya baslamisti...
Belki sevdigi yaninda olsa, kalbi bu kadar yorulup, veda etmezdi yasama...
Zaten artik ölüm umrunda degildi genç kizin.
Sevdiginden ayri yasamanin ölümden ne farki vardi ki Onun icin...
Tekrar o geldi aklina... Keske keske yanimda olsa dedi.
Genc Cocuk son bir kez Genc Kizin elini tutsa yeterdi...
Gözlerini son bir kez öpse, rahatça ebediyen gözlerini kapatabilirdi artik...
Gözleri pinar gibi çaglamaya basladi....
Genc KIz :Sevdigini son bir kez göremeden ölmek istemiyordu, hayata onsuz gözlerini yummak istemiyordu .
Ufakta olsa ondan bir hatirasini almadan bu dünyadan göçmek istemiyordu...
Oysa sevdigi, kimbilir kiminle beraberdi...Iste Orasida Hikayenin Bilinmeyen ve birtürlü Cözülmeyen kafalari karistiran Sorusuydu ...
O Genc Cocuk gercekten Genc Kizin Onu bu kadar sevmesine ragmen onu ezip Baskasina ait olmusmuydu gercekten evlenmismiydi ?
Kendi sevgi dolu kalbinin kimseyle paylasmayi düsünmemisti bile, ama acaba o paylasmis miydi ?
Diye düsüyornüyordu hep...kendince
Onun sevgisini silmis atmis miydi kalbinden ?
Genc Kizin: Içi birden nefretle doldu ve Üstüne büyük bir agirlik çöktü. Onu düsündükçe her dakikasinin zehir olmasi artik çok daha agir geliyordu genç kiza...
Genc Kiz :Ölmek istedi ve artik yasamak istemiyordu bu dünyada..
Tekrar gözlerini açti. Kimbilir belkide sevdigi onu unutmustu coktan...
Bu düsünceler içinde derinlige daldi...
Birden babasi girdi odaya,artik kizinin bu haline bir anlam veremiyordu üzgün halde kizina bakiniyordu ...
Caresiz Baba Kizinin Bu haline cok üzülüyordu ve yani basina oturup ilk defa kizinin basucunda aglamisti:;
" yavrum kizim sen yeterki iyi ol "demisti "ben senin ici canimi veririm sen yeterki tekrar iyi ol" diyordu
veCaresiz Babanin gözlerinden pismanlik gözyaslari yavasca süzülüyordu yanaklarindan.
Oysa Talihsiz baba farkinda bile degildi kücük yavrusunun çoktan uykuya daldigini ...
O gece Genc kiz sevdigini son bir kez göremeden 21 Yasinda oysa cok istiyordu görmeyi ki ant icmisti ama iste o aksam yumdu gözlerini dünyaya...
Aslı Gürbüz
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.