- 685 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
İğne Acısı
Girmeyegörsün hatıralar rüyalara...
Bir şeyler eksilir farkında olmadan.Alışılmadık bir gece alıştırır artık bir şeyleri kaybetmeye.Yalnızca ufak bir görüntü kalır yarına,bir damla gözyaşı düşer payına.Sanırsın ki o gecenin gündüze biçtiği bir değerdir.Yanılırsın sonrasında.Zamanla anlarsın o gecenin yalnızca oyunun ilk perdesi olduğunu.
İçindeki o sızı da o ilk perdenin,ilk acısı...
Sabahında artık her günaydın bir iğne acısı taşır içinde.Güneşin o sıcaklığına o kadar yakından sokulamazsın.Bedeninde duyumsadığın o ikinci acı bir yanık acısıdır oysa;
sonradan anlarsın.. Geceler içinde hep hüzün taşır sanırsın.Ta ki içindeki o huzuru fark edinceye dek.
İkinci perdesi oynanır oyunun ;sabaha yakın saatlerde.
Tam uykunun geldiğine dair inançlar gelir yerleşir içine.Kurtulamazsın...
İçinde bir acı daha hissedersin.Üçüncü bir acıdır bu ;ikinci ve son perdede oynanan.
O acı rüyadaki kahramana söylenmeden kalan sözcüklerin verdiği acıdır;anlarsın.
Bir saat gelir.Tam kalbinin kapısında çalmaya başlar,dinlersin yalnızca.Ufaktan kısarsın gözlerini;usulca.
Duymayagörsün o rüyadaki, söylediklerini;
uykuları bölünür...
YORUMLAR
Çok temiz, ince dokunuşlarla örülü ve konuşurken o denli nazik... Sadece bir yazı değildi, sanki bir insanı tanımaya başlar gibi biraz heyecan biraz beyazlaşan kalp güdüsüyle araladı gözlerini kalem. Yazı üstünde kaybolur kimlikleri yabancıların. Çalınca kapınızı aşina kılar benliğiniz ruhlarını ve azad eder oracıkta geçmişi. İşte bu denli tesirli geldi bana. Tebriklerim çokça...