- 896 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
KAN İÇENLER
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
KAYNAKTAN DERYAYA
LEBİDERYA
KAN İÇENLER
Kadir DURAK
Hainler dağdaki silahlı 3000 – 5000 Kişiden ibaret değildir.
Ben hainlerin kimler olduğunu yazayım; sayılarını da sizler tahmin ediniz.
1- Yurt dışından kaçak gelen silah ve mühimmatın geçişine göz yuman
2 – Yurt içinde bu silah ve mühimmatların servis yapılarak her yerde dolaşmasına göz yuman
3 – İhanetin silahlı kanadına; ilaç ve iaşe temin eden
4 – Rüşvet veren, rüşvet alan ve rüşvet çarkına göz yuman
5 – İnsan ticareti yapan
6 – Zehir ticareti yapan
7 – Beyaz kadın tacirliği yapan
8 – Kalpazanlık yapan
9 – Sahte ürün imal eden
10 – Başkasına (Şahis veya hazine) ait araziyi gasp eden
11 – Stokçuluk yapan
12 – Hainlerin silahları ve mühimmatları için depo yahut cephanelik tahsis eden ve buna göz yuman
13 – Suç şebekesi oluşturan ve bu suç şebekelerine göz yuman
14 – Akçeli ihale takipçiliği yapan ve bu takipçiliğe göz yuman
Yukarıya sıraladığım maddeleri sırasıyla ve dikkatle analiz ettiğimiz zaman bunların tamamının ihanetin merdivenlerini oluşturduğunu ne olarak görürüz.
Bunların tamamından ihanet beslenir.
Göz yumulan her yasa dışı durumdan ihanetin pay aldığı gerçeğinde bütün anti terör uzmanları hemfikirdir.
Tolumda huzur ve güven tam olarak tesis edilmiş olsaydı; bu belalar gelip milletimizi bulmayacaktı.
Dünlere geri dönülüp bakıldığı zaman;
Neyin nasıl geliştiği ve kendine zemin bulduğu daha da net görülür.
Rüşvete göz yumulmuş, bu ahlaksızlıktan ihanet pay almıştır.
Kaçakçılık olmuş, bundan ihanet pay almıştır.
Bütün gayri hukuki faaliyetlerden haine pay gitmiştir.
Dolayısı ile biz ahlaki çöküntüyü çözmediğimiz sürece bu ihanetin de uykunun da sonunu getiremeyiz.
Önce ahlaki çöküntünün son bulması gerekmektedir.
Düşünün bir kere;
13 Vatan evladı; bugün bayrağa kan vermiş, vatana can vermiş; bunların evlerine ateş düşmüş…
Bir yandan bu durum varken;
Diğer yandan hemen evinizi elli metre ötesinde eğlence düzenleniyor; orada eğlenenler tepiniz duruyorlar…
Edirne’de başı ağrıyanın, çektiği ızdırabı; Erzurum’da bulunan insanım hissetmez olursa; bu memlekette ciddi bir problem olduğunu anlamak için müneccim olmaya gerek kalmamıştır…
Hepimizin aynaya bakması gerekmektedir…
Biz neyiz, neredeyiz, ne yapıyoruz?
Kimiz, nerden geldik, nereye gidiyoruz?
Ecdat ile torun arasında bir kültür uyuşmazlığı olursa; evlat ecdadı tanımaz…
Ecdadı unutursak, dünü unutursak, yarını nasıl buluruz…
“Şehitler Ölmez.” Diyoruz…
Bu Kur’an-ı Kerim’de sabit olan Allah’ın (C.C) Hükmüdür.
Şehitlerin emanetleri için acaba ne yapılıyor…
Senenin bir tek 18 Mart gününde hatırlanmak Şehitlere sadakat olur mu?
Vatanı kanıyla besleyenler; vatanın bağrında, bayrağa sarılıp evinin önüne geliyor…
Ya vatandan beslenip de; vatana kurşun atanlara ve kurşun atanları kollarından tutanlar…
Onları kim bu hale getiriyor?
Kandan beslenenler kim acaba?
Bir kere değil…
Yüz kere düşünelim…
Kadir DURAK
YORUMLAR
ABD’nin arka bahçesi deki törör örgütü pkk ABD himayesi ile uzun namlu silahlarla el bombalariyla 20 yaslarindaki geclerimizi nede kolay öldürüyorlar tüm dünyanın gözü önünde baris demokratik parsisinini deskekliyen anneler babalar sizlerde hicmi vizdan vede duygu diye birsey kalmadi bu baris demokratik partisi ABD himayesi ile hangi bir ülkeye vefali olmuslarki kürt ve de türk insanina vefali olsun bu öldüren gencler sizin evlatlariniz
Sehidlerimize Rahmet, acili yakinlarina sabri cemil diliyorum.Milletimizin basi sagolsun
Rabbim zalim ve katilleri kahru perisan etsin.
Türkmiletinin bir ferdi olarak devamli sitem ediyorum.
Demokrasi adi altinda teröristlere ve uzantilarina asiri tolerans taniniyor
Dünyanin hicbir yerinde teröristlere bukadar hürriyet verilmez...ABD ye bakin!! adamin cenazesini bile cezalandirdilar.... capulcu basini teslim edrken imza almislarda o yüzden idami bile kaldirmissiniz...yazik
Artik su imralideki capulcu basi tecrit edilmeli..Adam resmen oradan emirler yagdiriyor..Allah`tan fazla kim merhametli olabilir ki? Allah cc Katillerin cezasini ölüm olarak aciklarken , birileri bu cezayi cok görür kaldiramaz.Kaldirirsa bu veballerden onlarda düsen payi alacaklardir!
at-avcisi tarafından 7/15/2011 12:37:37 AM zamanında düzenlenmiştir.
Çok güzel bir analiz olmuş sadece kurşunu sıkan değil o kurşunu temin edende aynı derecede cinayet işliyor. Misak-ı Milli sınırlarımız içinde dostluğumuzu ve kardeşliği temin etmemiz gerek derken bunun tek taraflı olmayacağı çok aşikar. Vurulan çocuklar Diyarbakır halkını koruduğu için onların asayişini temin için vazife yaptıklarından mı infaz edilmiştir.
Çok iyi düşünmek gerek. İki halk bu kadar iç içe geçmişken, sıkı akrabalık bağlarıyla bağlanmışken, terör örgütünün kanlı eylemlerini hiç bir şekilde desteklemeyen kardeşlerimizin artık bu provakasyonlara güçlü bir sesle dur demesi gerekir. Aksi halde "herkes kendi şehrine dönsün madem özerklik derdindeyseniz" denilirse bir gün, tam bir sürgün olur bu. Çocuklar istanbul ankara vs. şehirlerde analar babalar sınır ötesinde. Doğru hesap kitap tutmak gerekir.
Duyarlı yaklaşımı tebrik ediyorum. Saygımla...
Görünen o ki, bu çürümüşlük kanla temizlenecek. Hem de öyle böyle bir kanla değil. Kanla beslenenler öyle sanıyorum ki o vakit geldiğinde sütre gerisine çekilecekler. Elli sene sonra tekrar ön saflardaki yerlerini alacaklar. Bu devran böyle sürüp gidecek. Cansız bedenler ve yanan yürekler yine olacak.
Başarı dileklerimle saygılar.