- 2189 Okunma
- 16 Yorum
- 0 Beğeni
BUZLAR NASIL ÇÖZÜLÜR
Buzulları eriten Hidayet(!)
Ah! Hidayet ah! Keyfine öyle düşkünsün ki, yazın kışı, kışın yazı yaşıyorsun. Ya gereksiz süsüne püsüne ne demeli… Kullandığın parfümlerin, kirlettiğin havanın, kestiğin ağaçların, hesabı yok! Ne olur sanki kestiğin on ağaca karşılık bir tek ağaç bari diksen de dünyayı çölleştirmesen!
Hele evindeki halı; bir kova suyla silinebilecekken tonlarca suyla yıkamanın alemi ne! Hem de yılda birkaç kez… Böyle böyle doğal kaynaklarımızı bitirme noktasına getiriyorsun. Ozon tabakasını delerek dünyayı çölleştiriyorsun. İşte böyle Hidayet; o koskoca buzullar sayende yavaş yavaş erimeye başladı.
Kafdağı’nda sinek semerini devirse görürsün!
Sen öyle bir yaratıksın ki; öküz altında buzağı aramakta üstüne yok(! ) Herkesin hatasını kusurunu aramakla geçireceğin o değerli vaktini daha verimli işler yaparak harcasan olmaz mı? Eline ne geçiyor yoktan yere kalp kırmakla, yürekleri kendinden soğutup buzlaştırmakla?
Hadi göster hünerini; buzları da erit…
Ah! Hidayet ah! Öyle buzulları erittiğin kadar kolay mı buzları eritmek… Onca kötü niyetinle insanları kendinden soğuttun. Artık kimse sevmiyor seni. Nasıl sevilir ki bir asalak! Hadi göster hünerini, buz tutturduğun yürekleri ısıt; çöz buzları marifetliysen…
HİDAYET
Buzulları eriten Hidayet(!)
Kaf Dağında sinek semerini devirse
Görürsün
Hadi göster hünerini
Buzları da erit…
14.07.2011 Emine UYSAL
YORUMLAR
Merhaba Emine Hanım,
İlk defa bu kadar dağınık, dolaysiyle anlamsız bir yazınızı okudum.
Buradan, bazı yorumculara da seslenmek istiyorum. Emine hanım bir yazı yazmış. Kimseye nasıl bir yazı yazılacağını dikte etme hakkımız yoktur. Bunun eleştirisi de olmaz. Emine hanımın son iki yazısına olumsuz eleştiride bulunmuştum. O eleştirilerden yola çıkarak bu yazının bir paragrafına dayanarak sanki bana yazıldığı izlenimi gibi bir hava yaratmak istemişsiniz. Emine hanım, bir kalemdaşına hakaret içerikli bir yazı yazmaz. Eleştirilerimi, bir kandilin aydınlığı olarak
görür. Bu açıklamayı gocunma olarak yormayın. Eleştiren gocunmaz. Gocunacak olsa eleştiri yapmazdı.
Başarı dileklerim saygılar.
Emine UYSAL (EMİNE45)
Yazımın dağınıklığına gelince; bence hiç de dağınık değil. Anlatmak istediğimi ben anlattım, okuyanlar da pekala anlamışlar. Siz neden üzerinize alındınız onu bir türlü anlamış değilim. Ben, sayfama bir yazı asıyorsam, eleştiriye de açmışsam, her kalemdaşımın eleştiri yapmaya hakkı vardır. Yazı benden çıkmış, okuyanların olmuştur artık. Anlayan, anladığı şekilde yorum yapar.
Yalnız, şunu da belirtmeden geçemeyeceğim; bu yazıyı size yazmamıştım ama üstünüze alındınız. Benden bir yazı alacağınız var. Ölmeden bir yazı yazacağım ve bunu da size msj la bildireceğim Allah kısmet ederse:)))
Bakalım o zaman bana ne diyeceksiniz:)))
Ben, kalemdaşlarımın hepsini seviyorum. Onların incinmesini asla istemem, beni de incitmeseler iyi olur ama yorumlardan asla incinmiyorum. Bunu bir kez daha söylemek istemiyorum. Vakit ayırıp yorum yaptığınız için teşekkür ederim.
saygımla.
Eser Akpınar
Emine UYSAL (EMİNE45)
Veysel Başer
beni kast ettiniz. Yaratık ve aslak dışındakilere eyvallah derim. Benim derdim, bazı yorumcularla. Eser hanımı ayrı tutarım. Bir tanesi dememiş ki,
"Emine hanım, hedefinizdeki yorumcuya asalak, yaratık deme hakkınız yok." Demedikleri gibi adeta alkış tutmuşlar. Hele birisi, hedef seçtiğiniz Hidayet'i bir kaşık suda boğacak. Benim dikte etmek istediğim bu. Fırsat bulursam bu konuda bir yazı yazmak istiyorum. Buradan Eser hanıma da seslenmek istiyorum. Yanlış mıyım? Yanlışsam lütfen söyleyin?..
Saygılarımla.
.
Veysel Başer tarafından 7/16/2011 6:06:45 PM zamanında düzenlenmiştir.
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgimle.
Bu güzel yazını atlamışım nasıl olduysa. Kutluyorum arkadaşım. Her konu kalemine yakışıyor. Sevgilerimle.
Emine UYSAL (EMİNE45)
Bu 1 lemelerden hiç bir şey anlamadım ben. Anlayan varsa; bi zahmet bana da anlatıversin Lütfen..:-)
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Eser Akpınar
Aysel AKSÜMER
İnsan'a Hidayet demiş sevgili Emine ve bir güzel döktürmüş, marifetlerini. Hem doğayı, hem dünyayı, hem de insanlığı ne güzel katlettik değil mi? Farklı konular, yakışıyor kalemine arkadaşım. Sevgilerimle.
Emine UYSAL (EMİNE45)
çıkmayınca şiiri açmaya karar verdim.
Sevgimle.
Bu Hidayetler hep kafasının dikine gider :))
Laf anlamaz..Buzları eritir mi ? Bence Hidayet işini biliyor..Dangalak herif :)) İnsanların kalbini kırmasan olmaz mı ?
Yav yoksa ben de ona benziyormuyum ? Yok canım yok..Hidayetin burnu havada ve kartal burunlu olmalı :))
Aah ah ! Ulan Hidayet sen adam olmazsın oğlum..
.........
Güzel anlatımdı şair..
Sevdiğim cinsten :))
Saygımla.
Emine UYSAL (EMİNE45)
Teşekkürler...........saygımla
emeğine saglık..canda can..kutladım..sevgimlee............................
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgimle.
Yani Hocam,
iyi ki Hidayet demişsiniz.
Yoksa bu yazıyı üzerine alacak bir sürü insan tanıyorum.
Buzlar erise de küçük de olsa bir soğukluk kalıyor hocam maalesef.
keşke hiç buz tutturmadan halletsek dünya hayatını da alsak gitsek heybemizde biriktirdiğimiz iyilikleri.
Selam ve saygı ile .
Emine UYSAL (EMİNE45)
saygımla.
erolabi
Yazılarda mühim olan okuyanın kendinden birşeyler bulabilmesi değil mi?
Ben de kendimce kendimden bazı "şeyler" buldum.
"bazı" dan fazla hatta.
Biliyor musunuz biz okuduklarımızdan gidalanıyoruz. Ruhumzu doyuyor aynı zamanda.
Okuyup geçmiyoruz.
İz kalıyor.
Söz kalıyor.
Selam ve saygı ile.
Kandiliniz mübarek olsun.
Emine UYSAL (EMİNE45)
selam ve saygımla. kandiliniz mübarek olsun.
hatasını görürse hidayete erer.....göremezse....işimiz zor....yine bizi düşündürdün....kardeşim. saygılar
Emine UYSAL (EMİNE45)
saygımla
Seni üzmüş birisi Emine'ciğim, aldırma onu büyük O Ulu makama şikayet et.En güzel cezasını o verir.Rabbime emanet ol arkadaşım, sevgimle.
Emine UYSAL (EMİNE45)
Sevgimle.
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgimle.
Hiç hak edilmeyen bir davranışla karşılaşıldığı belli.Lanet okumak yerine artık gerçekleri görmesi gerektiğini ve hatasını anlaması gerektiğini hatırlatan erdemli bir seslenişti eseriniz...Tebrik ederim hemşehrim. Gönül dolusu selam ve sevgilerimle...
Emine UYSAL (EMİNE45)
Güzel yorumun için teşekkür ederim.
saygımla.
Emine UYSAL (EMİNE45)
kandilin mübarek olsun.
Bence Hidayet işini biliyor, nasıl çözer artık ona kalmış ,ama ben yazılarıyla bizi gülmeye ,düşünmeye sürükleyen değerli kalem arkadaşımı candan kutluyorum sevgilerimle..
Emine UYSAL (EMİNE45)
Sevgimle arkadaşım
kandilin mübarek olsun.