yasak kelimeler
aşksız sev, yasaksız kelimeler kullan, ve günahsız cümleler kur.
nasıl yapayım a canım?
kelimelerin günahı varsa cürmünü ben niye çekeyim. söyle o zaman dost meclislerine kalbimin satırlarına sesler bulsunlar. bulsunlar ki kelimelerden kalbimin öbür yarısına boncuk dizeyim.
kahretsin bilmiyorum ki nasıl seveyim.
ölesiye severken, o can çiçeği kalbim dayanamıyor ve seni seviyorum diyorum. Hemen yüreği yüzüne yansıyor ve kelimeler yüzündeki heyecandan daha beter heyecanla çıkıyor ağzından kalp çarpıntısıyla.
SEVİYORUM DERKEN...??? diyor...
Diyorum ki seviyorum derken not like a darling can gülüm... no panic...
sendeki bu panik, dildeki bu eksik ve bendeki bu kalp ki külliyen yenik.
bak kardeşcan diyorum, sen can gülü, ben gül bülbülü. ben sevgine tutuk sense sesime belki. bu sevgi gül ile bülbülün değil, ve değil aşık ile maşukun aşkı. ne sen leyla ne ben mecnun.
anladım diyor. eyvallah diyorum can gülüm.
gülüm derken...?
haydaaaa diyorum...
bana günahsız bana yasaksız kelimeler söyle hattat. söyle ki sevdiğime izah edeyim.
yazının en güzeliyle yaz bulduğun harfi ve kelimeyi bulunca alımlı hattınla yaz göreyim.
hattat mahzun bir eda ile bakıyor. ömür geçti feridcan diyor, kalem yazdı , kağıt anlamadı hiç. ömür boyu uğraştım ki kağıdı kaleme aşık etmeyeyim.
ondandır kalem kağıttayken çıkarttığı ses. kalemin günahkar seslere isyanı yani.
sen söyle a canım, aşkı değil sevgiyi nasıl diyeyim.
bir ömür sen kalp iffetinle meryem, ben yusuf kalayım.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.