- 651 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Uyanın... [Tek Renk Kalem]
14 Temmuz 2011 Tek Renk Kalem Yazısından...
Her şey ne kadar da planlı ne kadar da hayince,sinsice yürüyor...
"Şu"bahçe’nin , "O"spor’un,"Bu"taş’ın şike yapması, o partinin bu bağımsız(!)ların yemin etmemesi hemen hemen hergün ekranlarımızı süslüyor...Anlatan spiker çok heyecanlı... At yarışı edasıyla anlatılan haberler... Ben bu olayın (bu haber silsilesinin) aynısını hatırlıyorum aslında. ÇoK uzak değil. 2001 krizinde de haberler batmaya ramak kalan bir ülkenin haberini ilk önce ve devamlı verme yarışındaydı..."Evet sayın seyirciler şuan studyomuza gelen bilgilere göre dolar şuna çıktı markda da yükselme devam ediyor"
Yazık...
Mantıklı bakılınca yani gazetelerin ilk sayfalarını değil 5. - 6. sayfalarını okuyunca başta da dediğim gibi her şeyin ne kadar planlı ve sinsice yürüdüğünü görüyoruz... "Bilmem ne kırsalında kaçırılan askerler... Bilmem nerede şehit edilen 3-4 bilemedin 6 asker..." 5. sayfada bu haberler evet. Türk milleti uyusun diye...
Fenerbahçe mi ya da (çok yürekten söylüyorum) yemin etmeyen bi avuç İT(!) mi daha önemli yoksa SENİN ASLAN ASKERLERİN Mİ?!
UYANIN ALLAH RIZASI İÇİN!
ŞEHİTLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ!..
Mustafa Alp BAŞKAYA
YORUMLAR
Uyutanlar işlerini iyi yapıyor, her zaman kötü gidişi perdeleyecek bir âni çıkışla gündem değiştiriyorlar.
Bu millet zor uyanır artık ümidim tükeniyor yavaş yavaş.
%50 civarı oy verdiklerine göre bu uyku çok derin.
Kutlarım duyarlı yüreğinizi.
Selam ve sevgimle.