- 907 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
NEFESİMİ KAYBETTİM
Hayat senli dizelerin başında ilerliyordu... Yaşamak seni sevmekti, yaşamak senli yolların sabahından başlayıp senli yolların gün batımında devam ediyordu. Yaşamak sen kokulu gecelerin hüzün yoluydu, yine de güzeldi seni sensiz yudumlayıp, seni içer gibi içmek... Hayat gözlerindi, gözlerin ise yüreğime işleyen bir renk, bir ışık... Ben o ışığı kaybettim karanlık yollarda. Gözlerini kaybettim yüreğini ve nefesimi kaybettim.
Şimdi hangi gökyüzü birleştirir bizi? Ellerimi uzatsam yalnızlığımdan başka kim el uzatır bana? Nefesimi kaybettim yaşamak denilen şey arzularımı bile askıda sallandırıyor... Sen yok, ben yok, biz zaten hiç olmadı...
Hayat, yüreğinden akıp giden bir ırmak şimdi ve ben boğuluyorum. Yüreğinde görürüm sanmıştım kendimi küçüldükçe küçülüyorum... Sevgilim; hayatımdaki tek seçimim beni bana verme. Ben seni istiyorum... Yeniden yaşamak olsun seni sevmek, sevmek yaşamak olsun... Kül rengi yalnızlığımı gölgeme eş düşürme... Sensiz nefes alamıyorum nefesimi kaybettim bir adım sonrasını göremiyorum ölüyorum...
Ölüm, sensiz yolların kader çizgisinde benimle buluşuyordu. Sensizlik katmer katmer bitiş çizgisinde buluşturuyordu ben ile içimdeki seni... Bir ben ölüyor, bir sen bitiyordu.
Ellerini uzatsaydın bitecekti bu karmaşa dolu oyunlar... Nefesimi kaybettim sevgilim...
Yaşamı kaybettim, senli benli yolları kaybettim. Ölüm de buluştur bizi Tanrım...
Gözleri gözlerime bir kez olsun baksın, o vakit ölüm bile kıymete biner... Ellerini bir kez olsun uzansın bütün ölmeler aklı firar eyler... Gözyaşlarım yüreğime düştü sevgilim...
Ne olur kurumadan gel... Nefesim aldıkça beni öldürüyor... Seni kaybettim beni kaybettim... Hayat yolu başlı başına fırtınadan geçermiş, fırtınaya kapıldım esir düştüm
Mucizemi kaybettim... Biz olabilirdik belki, belkilerin keşke dolu hazin öyküsünde umutlarımı kaybettim...
Nefesim nefesin olmasın bir ölmek soluyorum ki şimdi, sen o’na tabi olma... Nefesin yaşamın olsun... Bahanelerden çık git sevgilim, aşk kokulu hadiseleri yorma...
Haktan öteye geçmesin yüzün, hakkım helâl gül yüzlüm... Nefesimi kaybettim alsam da versem de artık yaşayamam...
Dilara AKSOY
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.