- 498 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Düşünceli Pembe :)
merve herşey yolunda sna burdan selamlarımı iletiyorum hayat ne güzel demek isterdim ama diyemiyorum hayat beni gün geçtikçe dahada üzüyo ve ben bunu daha yeni farkettim.çok bencilim bu aralar birazda fazla uyuz.kendimi bişey sanmaya başladım ve bu bikaç saat sürmedi anında kendimi dipte buldum.sevdiğim sandığım insanları gerçekten seviyomuyum diye iki kere düşündüm.bana söyledikleri acaba doğrumuydu diye 3kere düşündü.çok düşündüm çok sustum.ve olmadı merve bulamadım hiçbirşeyin yolunu.çözemedim hiçbirşeyi.ve saldım gitti merve daha nereye kadar böyle durucam bilmiyorum:D Ama bunları üzül diye yazmadım sakın üzülme.ama insanın paylaşması gereken şeyler oluyo.daha fazla tutamıyo içinde.sende bi başkasına anlatma isteği duyabilirsin.insanın yapısı böyle.birşeyler yap sorunlarıma çözüm bul yada derdime deva ol demiyorum sadece oku gitsin.rahatladığımı anla.biliyorum süprizim böylesine düşük olmamalıydı.ama yazmaya devam ederim sana.seni gerçekten devdiğimi anladım.gözlerimin dolması da bundan olsa gerek:)saatim saatime uymuyo.sen nasıl bi insansın diye sor cevap veremem ama diyebileceğim bi kaç bişey var : Doğru zamanda yanlış yerde Yanlış zamanda doğru yerde bulundum hep :) seni gerçekten çok seviyorum dostum ..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.