- 667 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
sen yaz..
bu kadar güzel kelime ve cümle, bir yerlerde kilitli kalmasın şair yüreğim..
ve Fulya'nın dediği gibi;
bir kitapta topla ki, elimizin altında olsun her daim. nefessiz kaldığında yüreğimiz yetişsin imdadına:)
çünkü bence okumak yüreğin nefes almasıdır..
var olsun yüreğin..
sevgiler..
HakkınSesi
hürmetle saygıdeğer h.b.b.y.
Bugünün yazılarından birini okuduğuma inandı gönlüm.
Bu genç yaşında, bu kadar hassas ve üzülmüş, kırgın yüreğin, elveda derken bile, başını dik tutuyor.
Çok dokunaklı satırlar, diğer yazıların gibi başarılı, aceleden olsa gerek bir kaç harf hatası dışında.
Tebrikler değerli kardeşim, selamlar.
HakkınSesi
hürmetle ablacıım
emanet ettiğinin akıbetini kabullenecek kadar büyük müsün yaşam!...
sustum ve kutlaıdm...
HakkınSesi
hürmetle
Mehtap ALTAN
HakkınSesi
Hissettiren yazılar yazıyorsun Hakkın Sesi. Bu kadar güçlü cümlelerden sonra ne yorum yazsam gölgede kalacak eminim. En iyisi yazın, güneş gibi aydınlatsın sayfanı. Tebriklerimi bırakıyorum. Çok güzeldi. Selamlarımla.
HakkınSesi
yazılar bizim nefesimiz...
hürmetle..
Sular kolay durulmuyor gibi.Sıkça sorulan sorular için cevaplar hazır.
Yalnızken duyduğumuz kaygılara inat , yok mudur yani beklenti listemiz.
Yapmayın.
Herşey için bir mazereti olan insan söylüyor bunu.
Ne yaşıyorsak seçtik.ve ne yaşamıyorsak henüz istemedik.
Bir insanın en büyük yalnızlığı, gücünün ve takatinin yetmediği şeylere göğüs germesi.
En büyük acı yetişememek.Hiç bir şey kaybettiklerimiz kadar acı vermiyor ve hiç bir kazanım gerektiği kadar mutluluk.
Bu ne çelişki...?
''Hayat güzeldir'' cümlesini en çok kullananlar birşey pazarlamak zorunda olan insanlar.
'' haya t o kadar da güzel sayılmaz '' cümlesini en çok kullananlar pazarlayacak birşeyi henüz olmayanlar.
'' hayat acıdır'' cümlesi ise sadece pazarlanan şeyleri en çok satın alanların.
Birşey farkettim.
'' farkındalık '' kelimesin en çok farketme problemi olanlar anlıyormuş gibi yapıyor.
Dur ve nefes al. Lütfen.bir mucize gerekmiyor.
Avazıma sukut oldu yazın, sen hep yaz,hep burda ol abılan hep okusun senin yazdıklarını!
OFoff... Benim kardeşim ne yaptın sen böyle, abılan bu kadar melankolik takılırken böyle de yaz/ılmaz ki
of offf dedirttin bana gene. İki cihanda mutmain olsun bu güzel yürek ...
abılan:)))
HakkınSesi
boğazıma yapışmış ve çıkmakta zorlanan bir şey çıkardın ablacım..
sustum...
Hürmetle daim...
bu kadar güzel yazma, şimdi sen kabul de etemezsin ya, ama öyle..
ya da bir kitapta topla, elimizin altında olsun sanrıların, dimağımızda yankılansın baş ucu komidininde, çekmecenin içinde..
dilerim olur bir gün.. neden olmasın..
eyvallah olsun..
HakkınSesi
Eyvallah saygıdeğer ablacım...
Hürmetle...
Fulya CODAL
bırak şimdi ölümü, daha ölmedik burda olduğumuza göre..
sana da hürmetler kardeşim :)