- 775 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MERHABA YALAN DÜNYA
Merhaba yalan dünya...
Yine senin karanlık gecelerinden birindeyim. Yine derin düşünceler ve yine soru işaretleri içindeyim. Bin bir çıkmazın içindeyim... Yalanlarınla baş başayım... Zorlukların Başında yanlışlarınsa en dibindeyim... Artık her şey yoluna girdi sanmıştım... Bakalım beni şimdi neler bekliyor? Hayat bu... Yaşayarak öğreneceğim. Hayattan çok şey öğrendim ama anladım ki bu öğrendiklerim daha hayatın %1 değerini oluşturuyor. Yaşayarak öğreneceğim. Her şeyi öğrendiğimdeyse malesef ki hayatımın sonunda olacağım. Belkide her şeyi öğrenemeden son bulacak hayatım. İşte o son geldiğinde her şeyin farkına varacağım ama ne yazık ki kaybettiklerimi geri almak ya da hayatın farkına varmışken onu büsbütün yaşama şansım olmayacak. İşte buraya geldiğim zaman tüm keşkeler dolacak kafama... Ama ömrüm bitmiş olacak... "Unuttum!" dediğim şeylerin hepsi birden gelecek aklıma... "Bitti!" dediğim her şey baştan başlayacak o zaman... "Gereksizdi!" dediğm her şeyin aslında bir önemi olduğunu anlayacağım... "İmkansız!" dediğim şeylerin aslında ne kadar kolay olduğunu anlayacağım... "Korkuyorum!" dediğim şeylerin aslında ne kadar saçma olduğunu anlayaağım..."Doğru!" dediklerimin ne kadar yanlış, "Yanlış!" dedikleriminse ne kadar doğru olduğunu anlayacağım... Hep "Benim!" dediklerimin aslında hep başkasına ait olduğunu göreceğim... Ama en kötüsü yıllar sonra "Keşke!" Dediğimde hayatı anlayacağım....
Hoşça kal yalan dünya...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.