GURUR DUYDUK
GURUR DUYDUK
Kadınlarımız her geçen gün başarılarını daha da arttırıyorlar. Gaziantep yine bir ilke imza attı.
Fatma Şahin, 2002 genel seçimlerinde 8. sırada milletvekili adayı olarak yer almıştı.
Metin Karslı’ nın 7. sırayı beğenmeyerek adaylıktan çekilip belediye başkanlığına aday
olmasıyla 7. sıra kendisine kalmıştı.
İstanbul Teknik Üniversitesi Kimya Mühendisliği Bölümü’nü bitirdi.
SANKO Holding’de işletme mühendisi ve işletme müdürü olarak çalıştı.
2002 seçimleriyle meclise girdikten sonra başarılı çalışmasıyla sürekli yükseldi.
TBMM çeşitli komisyonlarda görev aldı. AB Karma Parlamento Komisyonu Üyeliği görevinde bulundu.
Ak Parti’nin Türkiye Kadın Kolları Genel Başkanı oldu.
Ak Parti’nin ilk kurucularından, iki dönem milletvekili, üçüncü dönemde de aileden sorumlu ilk kadın bakan oldu.
Aile ve sosyal politikalar bakanı olarak görevini devralır almaz yaptığı açıklamada “kimsesizlerin kimsesi” olacağız dedi.
“Kadınlar siyasetin nesnesi değil öznesidir.” demiş ve omuzlarına ağır bir yük almıştır.
Kadınların yalnızca eş, evde temizlikçi, mutfakta aşçı, çocuklarına anne değil. Dürüst ve gayretli çalışmanın sonucunda bakan olabileceğini de kanıtladı.
Milletvekilleri yalnızca seçildikleri ilin vekilleri değildir. Türkiye’nin vekilidirler.
Güneydoğunun ülke genelinde geri kalmış bir bölge olarak bilinmesine rağmen Gaziantep çağdaş bir Türkiye kentidir. Bunun ispatlayanlardan birisi de sayın Fatma Şahin’dir.
İlk seçildiği günden beri bütün enerjisiyle ülkeye hizmet için çalışan, sürekli kendini yenileyen bir hem şehrimiz ve hemcinsimizdir…
Şahin, son olarak bakanlık koltuğuna oturmuş ve şehrimizin gurur kaynağı olmuştur. Bu arada şunu da söylemeden geçemeyeceğim sevgili okurlarım; bayan eşler artık sırtını bakanımıza verdiler.
Eşler arasında bir şey olurda “bizim de aile bakanımız var” deyip rest çekerlerse, erkeklerin vay haline ona göre diyoruz.
Neyse espriyi bir yana bırakalım. Bakanımız Fatma Şahin hanımefendiye memleketimi ve Türkiye’mize yapacağı hizmetlerden dolayı şimdiden başarılar diliyor ve bizler birer kadın olarak onu canı-ı gönülden destekliyoruz.
Antep ve Antepliler olarak gurur duyuyoruz.
Darısı diğer kadınlarımıza...
Kalın sağlıcakla…
LEYLA GEVREK
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.