- 927 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
şimdilik veda etmiyeceğim
-
Anladığım kadarıyla seni pek yumuşatamamışım. Zehir semberek sözler saçsan bu kadar üzülmem haklısın ben bu anlamda sana layık olamıyorum. Ama sebeplerini sana yazdığımı anımsıyorum. Neyse boşver, sen diyorsan ki; zaman gösterecek, tamamdır, bırakalım göstersin zaman, bir sinema perdesine düşmüş gibi kısacık hayatların hüzne boğulmuş mutluluk çırpıntısını... Evet doğru okudun; hüzne boğulmuş mutluluk çırpıntısı benimki. Gitmeyeceğimi söylesemde her defasında. Bir süre olamyacağımı sana yazmış olsam da sen yinede düşünmek istediğin gibi düşünüyorsun. Bana tanıdığın şansları sayıyorsun, senin devam edecek kişinin olmazsa olmazlarını sıralıyorsun. Problem yok! Ben hep burada olacağım, sen beni istemesen de yazmaya devam edeceğim buraya. Mutluluklarımı paylaşacağım özellikle seninle, hüzünlerimi hüzünlerine eklemeni istemem. Biliyorum ki; herkesin derdini kendine dert bilip üzersin kendini. Ama ben hep mutlu haberlerimi vereceğim sana. habersiz çekip gitmek yok. Eskidendi o. Sana daha önce de yazmıştım. bir süre yokum yine, ama Türkiyeden yazarım. :) Unutma! bundan sonra bana bir şans daha vermen için yazmayacağım... Çünkü bir daha hata yapmayacağım. Senin güveninin kazanmak adına ne yapmam gerekiyorsa yapacağıma inan... Sevgiyle kal tatlı Melek... Suskunadam’ın...
..........................................................................................
YANIT: BENİ BİRAZ ANLASAN
AHHHHHHHHHH ,AHHHHHHHHHHH BENİ BİRDE BİR SEFERDE ANLASAN, BANA DİYORSUN LAKİN SENDE
YAZDIKLARIMI NASIL İSTİYORSAN ÖYLE YORUMLUYORSUN. YA SANA DOKUNACAK BİRŞEY YAZMADIM BEN SADECE KENDİMDEN HUYUMDAN BAHSETTİM BU SIRALAR BANA YANLIŞI OLANLARIN ÇEVREMDEKİLER ONLARDAN ŞİKAYETİMİ DİLE GETİRDİM DERT YANDIM SANA YANAMAZMIYIM SANA BİR LAF ÇARPMADIMKİ BEN İSTESEM İÇİMDEN GELEN HERŞEYİ SEN İSTER DOĞRU İSTER EĞRİ KABUL ET BEN LAFI DOLANDIRMADAN SÖYLİYECEĞİMİ SÖYLERİM GİDECEKSEM EYVALLAH DERİM TAMAM ŞÜPHELERİM VAR SEN NE KADAR SÖZ VERİRSENDE GİTMEYECEĞİM DESENDE NEYSE SANIRIM 18 MART YARIN GİDİYORDUN
KENDİNE DİKKAT ET GEÇECEĞİN GÜZERGAHLARDAN BAHREYNDE
ÇATIŞMALAR VAR SANIRIM. GELİNCE YANLIŞ ANLA ŞILMALARI DÜZELTİRİZ
HOŞÇAKAL
-
Konu : Suskun Geldi
Merhabalar, ben geldim! Özlememişsindir sen ama ben seni çok özledim. :). Uzun bir süredir, sürüp giden iş keşmekeşinden az da olsa kaçtım bu gece... 2 haftadır, şirketin kurmaylarıyla birlikte geçirdiğimiz uzun ve yorucu vakitten sonra teklifimizi hazırladık ve pazartesi günü son şeklini verip göndereceğim. Azerbaycan’ın en önemli bayramlarından biri olan Nevruz (21 Mart’ta) Bayramı öncesi bu süreci geçmek isteyen müşteriyle çok sıkıntılı anlar yaşadık. Dediğim gibi süreçte sona gelindi ve sonrasında sonucu bekleyeceğiz. Anlayacağın buradan gitmekte var, burada kalmakta. Sabırla beklediğini ve arada sırada da olsa -tüm alışmalarına rağmen- bana kızdığını biliyorum. İçimde sana dair birikmiş o kadar şey varki anlatamam... Kendin gibi bağlı biri olmadığımı farkettiğini yazmışsın. Bunun böyle olmadığını sana hangi kelimelerle anlatabileceğimi bilemiyorum. Ama inan bana bu böyle değil. İşimle ilgili sıkıntılarımın neredeyse hepsini biliyorsun. Nerelerden nereye geldiğimi de... Bu noktadan sonra bu işi ve pozisyonumu kaybetmemek adına çok hırpaladım kendimi çalışarak. güzel bir gelecek hazırlayabilmek adına bu şart. Bu ihaleyi kaybetmemiz demek; benim başka bir ülkeye gitmem anlamına geliyor bir anlamda, bu nedenle çok huzursuzum. Sana yazma alışkanlığımı bu nedenle hem iş durumu hem de imkansızlık yüzünden yerine getiremedim. "Yitirdim" dediğin bazı duyguların konusunda seni çok iyi anlıyorum sağlığım ve iç dünyam... iç dünyamın en sağlam ve derin yerinde sen varsın Hülya. Mutluluğum, özlemlerim, kaygılarım, düşlerim, düşüşlerim, çıkışlarım, gülüşlerim, feryatlarım, yastığımdaki gözyaşlarım, uzaktan sallanan ellerin soğukluğu, mis kokulu taze sıkılmış portakal suyunun rengi, anılarım, hayallerim, başarılarım, başarısızlıklarım... Aklına gelebilecek her duygumun sahibisin sen. Sana açılabildiğim gibi hiçbir canlıya açılamıyorum ben. Her ne kadar mevsim bahar olmasada senin dünyanda, benim baharım sensin. Buz gibi karla kaplı duygularımın içinden sıyrılıyor kardelen, yazdığın her yazıyla. Son yazdıkların beni üzmedi. Hakettim her kelimesini, sana kızmaya da hakkım olamaz zaten. Kaç defa yaşattım sana bu duyguları ben? Kaç defa gittiğimi düşündün bu yüzden? Bencillik ettim her seferinde. Seni düşünemeyip, benim için ne kadar üzüldüğünü bile bile beklettim seni. Bu nedenle bana yakışanı yapmak kalıyor bu noktada; susmak...
Yoooo mailin sonu geldi diye düşünme, susmak derken; sadece o konuda susmaktan bahsediyorum. Oysa yazacak şey çok içimde biriken. Bunca zamandır sen ne yaptın? neler düşündün? neyi nerelere koydun? merak ediyorum. Ben yazmayınca yazmama huyunu unutmuşum. Yeniden hatırlattın bana. Hayır hayıııırrr! başka bir beklenti içinde değildim kesinlikle. Tabiiki yazmayacaksın, çünkü her seferinde maillerini cevapsız bırakan, düşüncesizce çekip giden bendim. Bu alışkanlığına sebep ben oldum biliyorum. Şimdi kısa da olsa sana yazmadığım süreçte yaşadıklarımı yazmış oldum sana. Hafta sonundayız, umarım vakit bulursun ve bilgisayarını açıp bakabilirsin. Maili gördüğünde saate takılma şu anda burada saat 04:11 saat 10:20 gibi gelebildik eve, değerlendirmeleri yaptık patronlarla. Raporları düzenleyip son şeklini verdim ve ondan sonra sana geldim işte. Evet sana geldim diyorum çünkü sana yazdığım her kelimeyi sana doğru atılmış bir adım gibi düşleyip yazıyorum. Bilmiyorum ama sana yazmadığım zamanlardaki vakit kaybını sana uzun yazarak kapatma telaşına düşmüştür gönlüm.sana yazdığım gibi sıkıntılarını, gelgitlerini benimle paylaş istiyorum... Yazdıklarımla kafanı ütülememişimdir umarım. Bu mailim maddi dünyamdaki kavgalardan ibaretti, manevi dünyamdaki sensizliğin yaşattıklarını ileriki maillerimde okuyacaksın... Hoşçakal sabırsız dünyanın en sabırlı yüreği... Suskunun!
...............................................................................
...................................................................................
YANIT :ŞİMDİLİK VEDA ETMİYECEĞİM
SEN YOKMUSUN
SEN YOKMUSUN, beni yumuşatmayı nasıl başarıyorsun diyecekken
farkına vardımki senin rolün, yazıların olsa bile benim mizacımın yaratılışımında bir tevekküliyetinden
hoşgörü bende çok ileri.Fakat tamam ben Tanrının yarattığı kimseye kin nefret öfke duyguları besliyemem
çok az şöyle anlık, elimizi yıkadığımız sabun köpüğünün suda akışı gibi kızgınlıklarım huysuzluklarım vardır bu nlar
zaman zaman bende yüzünü gösterir fakat benden maada karşımdakilerin bana olan tutumlarından kaynaklanır.
Hep ben ,ben benci olmak istemiyorum hep yazdığım gibi havaya girmek ,yada kibir gibi huyumda yoktur
benim bir yaşam tarzım kendime özgü dürüstlüklerim kendi içimde bir dünyam vardır
benimle olacak kişide arkadaşlarım yada dostlar çok dikkatli olmaları gerekiyor
belki bu bu kusur sayılabilir fakat ben gerçekten çok ince düşünen çok kırılgan hassas biriyim.
Tabiki herkesten aynı hassasiyeti bekliyemem fakat benimle devam edicek kişi
beni kırmamaya özen göstermeli zira ben kolay ,kolay kimseyi kırmam kıramam
acırım , üzülürüm.Bu yazdıklarım sırf sana laf çarpma gibi görünmesin ben bayan arkadaşlarımıda kapsıyan
yani genelde herkesten kendim gibi olmasada ona yakın sadakat dostluk beklerim bunun dışına çıkanı
aramam sormam hiç bir şey açıklamadan hayatından sessizce çıkarım vede asla ve asla ilk adımı atmam
yani barışma çabam olmaz bellide etmem kırgınlığımı
zaten hatasını anlıyan dostlar yada ailemden kim olursa isterse annem kırgınlığımdan
aramadığımdan bir müddet sonra başlıyorlar aramaya ardı ardına bu konuda ben gerçekten tamam büyük dağları ben yarattım havasında değilsemde gerçekten çok gururlu biriyim.
Öyle hemencecikte yanaşamam bardağı at yere sonra parçaları topla bakalım eski hali ne dereceye kadar başarılı .
Bunların seninle alakasını sorarsan işte ben herkesi bir kalemde silerken tek gurur
yapmadığım herseferinde bu sefer son dediğim halde hep hoşgörülü olduğum tek kişisin.
Ben isterimki insanlar hep açık ,dürüst olsun 4 dörtlük yaratılmamışım
benimde hatalarım yanlışlıklarım fazlasıyla olmuştur fakat hani var ya kişi ne yaparsa kendine yapar
işte öyle ben kendimden başkasına kötülük yapmamışımdır yalanı hiç sevmem
gerçekler acıda olsa insan dürüst olmalı. Sana ne yazmıştım evlide olsan, 5 çocuklu babada olsan
hikayen ne ise biz bu sanalda yıllarca böyle devam ettik kimseye zararımız olmadan
senin önceliklerin ailen tabiki onlar ilk sırada olmalı zaten benim kimsenin yerinde gözüm yok
dünyaya erkenmi geçmi geldik bilemem başka şartlarda başka olumluluklarda karşılaşmış olsa idik
tabiki herşey çok bambaşka boyutlarda olabilirdi.Lakin benim hiç şikayetim yok ben böyle iyiyim
plotonik olması bak geride kaç yılı devirdi ben göz göre göre bu nu yıkamam farklı isteklerde bulunamam büyü bozulur unutma dostluğumuzun güzelliği özelliği daim oluşu gizeminde saklı
şarkılarda kalsın elbet bir gün buluşacağız bu böyle yarım kalmıyacak
yada Üzülme sen meleğim gün olur kavuşuruz ecel ayırsa bile mahşerde buluşuruz bunlar içimde sessizliğimde dile gelsede ben gerçekleştiremem o rizikoyu alamam belki bu çok kötü birşey fakat kendimden başka kimseye güven duymamak neyse ben biraz çevremde beni yine üzen kişileride kapsıyan yazı yazdım sana
yazacağım şuki ben bilsemki inansamki sen gerçekten işinin ekmeğinin derdinde sin bunuda bana ortadan yok olmadan önce hafızama kazıyacağım not edeceğim şekilde izah edersen ben tabiki beklerim yanlız müddeti söyliyeceksin ben sen yazmasan da yazamasanda imkanın olmasada yine beklerim yine kısa kısa notlarla sana gönderme yaparım.Benim
yeminim eğer habersizce uzun bir zaman diliminde ortadan yok olupta geri dönüşünün kabul olmıyacağı senden vazgeçeciğim anlamında bir yemin O gün gelmiyecek diyorsan inanmak istiyorum zaten sabırla bekliyorum
durum ne gösterecek gerçektenmi eski huyların devam ediyor yoksa iş yoğunluğumu diye onun içindirki şimdilik sana veda etmiyeceğim bu son şansın ELVEDA dersem beni döndüremezsin benimle oyun olmaz bilirsin
yeminim şimdilik askıda sana kolaylıklar ,umarım
inşallah kendin umutların beklentilerin gönlünce olur
kendine dikkat et
hülya
--------------------------------------------------------------------------------