Giden gidene
O değil de;
GATA’yı arayıp ücretli muayene olup olunamayacağını sordum, olunabilmesi için SGK’dan yoksun olmak gerektiğini söylediler. Randevu için bölüm ismi söylediğimde Eylül 15’e kadar dolu olduklarını o tarihten sonra telefon edip randevu alabileceğimi söylediler.
’Ne hasta bekler sabahı/ne taze ölüyü mezar/nede şeytan bir günahı/seni beklediğim kadar’
O değil de;
Camı kapıyı silmedik tamam da klavyeyi silmeyince güzel olmuyor. İçine cipsler kaçıyor bide klavye yağlanıyor. Bu konuya eğileyim.
O değil de;
Defterden giden gidene. Birileri birilerini üzüyor mu ne!
Sığamıyorsunuz ya biyerlerlere... yaramaz çocuklar gibi. Ne diyeyim ben size!
O değil de;
’Twitter’daki fotoğraflarından sonra ’Panpiş’ ifadesi çok konuşulan Hlila Cebeci, ’Patent alıp panpiş markasıyla iç çamaşırı çıkartacağım’ dedi. Ancak bir girişimci ondan hızlı çıktı. Bilişim uzmanı Ahmet Oğuzhan Başar, Türk Patent Enstitüsü’ne ’Panpiş’i iç çamaşırı markası olarak kullanmak üzere başvuruda bulundu. Başar, Cebeci’den de marka yüzü olmasını isteyecek.’
Demek oluyor ki ölümüne düşünene kadar icraata geçmek önemliymiş. Yatak hallerini poz poz çekip Twitt’e koymakla olmuyormuş bu işler...
O değil de;
Zor... zor...
O değil de;
İyi bayramlar.
YORUMLAR
Bugün köşeyi küçülttün yalnız.
Bir de çok lazımsa söyle GATA 'da kuzenimin dayısının hanımı çalışıyor temizlik görevlisi :) Yardımcı oluruz yani :)
Sevgiler ve teşekkürler çaktırmadan oluşturduğun farkındalıklar iççin.
Esma KAHRAMAN
:) Farkındalıkları farkeden yüreğine sağlık.
:) Sevgilerimle Sayın Yazarım.
Aynur Engindeniz
O değil de yoktan yere teknik takibe takılacağız:))
Şaka şaka şaka...
uzun zamandır yorum yapamıyorum size:(((
timsahlarla güreşmekten sanırım:))))
sanırım bugün yorum yapacağım size,
ya da daha sonra yaparım yazı değilde şiir olsun bari bugün yapmayayım:)
ayrıca sizi GATAKULLİYE getirmişler sanırım,
yorum yapacak olsam açardım konuyu,
ama yok bugün yapmayacağım,
saygılarımla...
tan 1919
bugün çok güzel bir gün,
size de yazdım, yazınızı okudum,
yorumcukta yaptım...
bundan iyisi rakıyla balık:)
yok öyle değildi şam kaysısıydı ya,
tüh başıma iş alacam, şiir yazacam yine:)
saygılaımla sayın yazarım...
tan 1919
şiirinizi bekliyorum,
yorum yazacağım,
çok hazırlandım çooookkk,
pembe yakışacak bana.)
(mor olmaz umarım, bugün çok güzel bir gün),
saygılarımla...
Esma KAHRAMAN
Bugün çok güzel miydi bilmem de çok sıcaktı
Sen çok yaşa emi Esma:)))
GATA'ya gitmek için eylülü bekleyeceğiz; üstelik SGK olmayacak.
Sevgimle.
Esma KAHRAMAN
:) Sevgilerimle Sayın Yazarım.
Ah Esma, O değil de beni gülümsettin gene :))
O değilde ;
Halk içinde muteber bir nesne yok devlet gibi
Olmaya devlet cihanda bir nefes sıhhat gibi ,
demiş, Muhteşem Süleyman.
O değilde; Dikkat et, ben p.c başında çay ve kahve içme merakımdan klavyemde mahrum kalmasın diye ona içirmemden dolayı p.c erken emekliliğini istedi istifasını bastı ..
O değilde; İstafa ederken de ona o kadar çok kahve çay içirmemin intikamını, tüm belge ve resimlerimi imha ederek ,
O degilde; SEVGİYLE KAL SEVGİLİ ESMA :))
Esma KAHRAMAN
:) Sevgilerimle Sayın Yazarım.
esma hanım siz bu cipslere ara verin zavallı kılavyede yağlanmaktan kurtulsun :))
panpiş meselesi amann deyim bırakın onlar konuşsunlar
biz hayatın başka gerçekleri ile uğraşalım
iyi bayramlar sayın yazarım:))
gulasor zine tarafından 7/12/2011 5:19:39 PM zamanında düzenlenmiştir.
Esma KAHRAMAN
Cipse ara verememki onlarsız ben bi hiçimm
:)) Sevgilerimle Sayın Yazarım.
PeniaEos
yoksa yağlar sizede bulaşacak :)
o değil bütün edebiyat alemine bit bulaştıracaksınız mazallah
:))))
Esma KAHRAMAN
Hepsi çok güzeldi yine güldüm bolca.
Defterden gidenlere gelince:
Söyleyecek şey çok ama ben söyleye yaza kredimi tükettim, bir şiirim silindi geçen gün bu konuda yazdığım.
Onun için en iyisi susayım:)
Saygılar sayın yazarım.
Esma KAHRAMAN
Tiryakisi oldum bu başlangıçların. Sanki elimde bir fincan kahve denizin arsız gülücüklerine boğulup dinliyorum sizi. Başlıyorsunuz cümle arası gibi ama en baştan: O değilde...Çok keyiflisiniz..Teşekkürler.
Esma KAHRAMAN
:) Sevgilerimle Sayın Yazarım. Sefalar getirdin.
O değilde, yukarıdaki yazı sanki canlı canlı konuşmakta. Solungaçları ne kadar kırmızı ve gözleri ne kadar parlak...
Hemen kızartıp yedim...
Herkese iyi bayramlar...:))))
Esma KAHRAMAN
:) Sevgilerimle.
HER YER REKLAM KOKUYOR,,, BU BAYANIN ACİLEN BİR HASTANEYE GİTMESİ GEREKİR. ARTIK RÖNTGEN Mİ ÇEKTİRİR, MR MI ÇEKTİRİR,, NERESİNDEN ÇEKTİRİR,, BİLMEM.. AMA İŞE ÖNCE KAFASINDAN BAŞLAMALI..UMARIM HER YERİ SAĞLAMDIR..
AŞAĞIYA KENDİSİYLE YAPILAN BİR RÖPORTAJI ALIYORUM... VALLAHİ YİNE YAPTI YAPACAĞINI, BELEŞ REKLAMINI YAPTIRDI BURDA DA :))))
HİLAL CEBECİ İLE YAPILAN SOHBETTEN (ALINTIDIR)
http://haber.gazetevatan.com/panpisin-anlamini-acikladi/387872/8/Magazin
Hilal Cebeci panpişin anlamını açıkladı: "Kankanın daha yakını, kankamın da kankası, canımın canı demek. Patentini alacağım. Panpiş marka iç çamaşırı üreteceğiz, görüşmelere başladım. Hem erkeklere hem de kadınlara yönelik renkli çamaşırlar olacak, önlerinde de panpiş yazacak."
Kadınlar beni çok kıskanıyor. Benden sonra bu tarz poz veren çok insan olacak. Sonuçta yobaz ülke değiliz. Twitter çok eğlenceli, geç keşfettim ama iyi ki keşfettim. Ben içten, samimi bir insanım. Herkes farklıdır, ben de böyleyim. İnsanları aynı fanusa koyamazsınız. Kendiyle dalga geçen bir insanım.
“Bu bir PR çalışması” dediniz. Neyin PR’ını yapıyorsunuz?
“Hilal reklam yapıyor” dediler. Reklam da yapabilirim. Dünyadaki tüm starlar, albümden önce PR çalışması yaparlar. Sanat camiasının kuralıdır bu. Benim de haber değerim var sonuçta.
Twitter’daki yatak odası pozunuz da üzerinizde iç çamaşırı mı vardı bikini mi?
İç çamaşırı vardı ama çok açık değildi, kapalıydı. Şimdi de bikiniler var. İnsanlar üstsüz güneşleniyorlar, Bodrum plajlarında neler neler giyiyorlar...
İleride nasıl poz vereceksiniz?
İçimden geleni yapacağım ama belli sınırları var. İçimden ne geliyorsa yapacağım; panpişlerim merak etmesin. Dünya starları neler yapıyor. Demi Moore’un iç çamaşırlı halini eşi çekip koymuştu Twitter’a! Kimse ona tepki vermedi de, bana neden tepki veriyorlar! Kendi sanatçılarımızın da değerini bilelim biraz!
PANPİŞ MARKA İÇ ÇAMAŞIRLARI YOLDA!
Panpiş ne demek? Bu kelimenin patentini aldınız mı?
Kankanın daha yakını, kankamın da kankası, canımın canı demek. Patentini alacağım. Panpiş marka iç çamaşırı üreteceğiz, görüşmelere başladım. Hem erkeklere hem de kadınlara yönelik renkli çamaşırlar olacak, önlerinde de panpiş yazacak.
ARINÇ’I TANIMIYORUM
Twitter’da “Abdullah Gül belediye başkanı mıydı?”, “Kadir Topbaş hangi partiden?” diye sordunuz. Bilmiyor musunuz?
Cumhurbaşkanını da, başbakanı da tanıyorum ama yardımcılarını tanımam. Biri bana, “Cumhurbaşkanı, belediye başkanlığı yaptı ” diye yazdı. Ben de, “Abdullah Gül belediye başkanlığı yaptı mı?” diye sordum.
Şu isimler ne iş yapıyor?
Bülent Arınç: Tanımıyorum.
Devlet Bahçeli: MHP Genel Başkanı.
Kemal Kılıçdaroğlu: CHP Genel Başkanı.
Gürsel Tekin: Bilmiyorum.
Mustafa Balbay: Bilmiyorum.
Hatip Dicle: Bilmiyorum.
Mehmet Haberal: Adını duydum ama tanımıyorum. (Zafer Akbaş / Habertürk)
Esma KAHRAMAN
GATA: Henüz vakit varken Eylül falan demeyin alın randevunuzu ve gidin. Yakında orayı da ergenekondan diye uydurup kapatır yerine Plaza yapabilirler:)
KLAVYE: dert ettiğiniz şeye bakın. Üzerine keççap dökün bir de korkmadan. Harici klavyeler her yerde 10 Lira'ya satılıyor:)
DEFTERDEN GİDENLER: Bence tatil zamanıdır nedeni. Siz gidenlere "Eylülde gel" deyin. Hepsi geri dönecektir:)
PANPİŞ: Tesadüf işte. Ninemin yıllar önce bu sözcüğü hangi anlamda kullandığını söylesem yer yerinden oynar:)
ZOR: Kolay olan ne var ki? Siz se zor olanı başarıyorsunuz:)
Tebriklerimle Esma Hanım...
Hüseyin Akdemir
Demek pembeleşmek için her şey Esma Kahraman'ın elindeymiş:)))))))
Esma KAHRAMAN
:))) Sevgilerimle Sayın Yazarım.
AYSE 09
sevgimlesin
GATA yerine Başbakan'lığı mı aradın,naaptın ?
Numarayı kontrol edip,bi daa ara lütfen.
GATA'da bekleme yok,herhangi bi şart da yok.
Ücret : 5 TL
3 şekerli çay,kola ve son olarak 1 duble rakı!
Bu,üçüncü klavye.
Henüz kasaya bişi dökmedim ama,bol bol tekmeliyorum bana mısın demiyor.
Defterden gitmek mi?
İyi bi teklif gelirse,düşünülebilir tabiki.
Beni de sürekli istiyolar ama,fiyat da anlaşamadık..
İyi bayramlar Sayın Yazarım.
Esma KAHRAMAN
Randevu almak için Eylül!15'i beklemeliymişim.
Klavye işte... pis olcak tabi :)))) elimizde toz bebi her daim silcek halimiz yok :)))) dermişim...
Nereye gidiyosun daha yeni yazını yazmadı... n kaç zamandır bekliyoruz
:) İyi bayramlar Sayın Yazarım.
"Camı kapıyı silmedik tamam da klavyeyi silmeyince güzel olmuyor. İçine cipsler kaçıyor bide klavye yağlanıyor. Bu konuya eğileyim."
Ahhhh, ahh. Damarıma bastınız. Bilseniz ben de çok muzdaribim bu meseleden...
Esma KAHRAMAN
Oktay Coşar
Benim klavyem de normalde 240 gram.
Fakat şu anda 3 kilo 750 gram...
Siz duymadınız galiba!
Başbakanımız söyledi ya," isteyen istediği doktora gitsin muayene olsun" diye.
Geçmiş olsun dileklerimle, saygılarımı sunarım.
Esma KAHRAMAN
' isteyen istediği doktora gitsin'
devamı olan,
'muayene olsun' kısmı biraz meşakkatli oluyo
:) Teşekkür ediyorum Sayın yazarım. Sevgilerimle.
O değilde;
Biri birine " Şiir demekki aklına geleni yazmak oluyor" demiş.
Hayır canım şiir düz bir yazının her cümlesini alt alta yazmak oluyor aslında...
O değilde;
Gidenlere küsenlere,aynı anda aynı yazıyı aynı gün birçok sitede yayınlıyanlara gerçekleri söyleyince(Oturup düşündüm de)
adım kavgacıya çıkıyor. Olsun ben doğrucu Davutum.
Bedri Tokul benim mahlasım.
O değil de;
Sen özelsin...
Esma KAHRAMAN
:) Kocaman sevgilerimle Sayın Yazarım.
Esma KAHRAMAN
:) Sevgilerimle.
Esma KAHRAMAN
Sıra gelmese de en azından ücretli muayene edebileceklerini söylediler. :) Yağmasalar da gürlediler yani...