- 427 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
O akşam
seninle düğünde karşılaştığımız o akşamı unutamıcam.bana bakışların hala gözümün önünde.yanıma oturuşun beni dinlemen çok hoş verici şeylerdi.senin hakkında syfalarca yazabilirdim ama daha yeni bütün yaşadıklarımı tek tek ayrı bi özenle yazmıştım ama başlık yazmadığım için silindi hepsi. seni çok uzun anlatmak isterim çok da yakışıklı değilsin.ama yaşıtım olan sayılı akrabalarımdansın.ayrıca daha sıcak ve daha samimi duruyosun.seni sevdim ama aşık olmadım. o akşam sana baktım ama çaktırmadım babamı bekliyomuş gibi yaptım:) ben böyleyim sonradan farketsemde böyleyim :) seninle bi daha bakışmak görüşmeyi çok istiyorum yeniden.geçen sene gelmediniz zaten ve tatilin bi haftasını annenin yanında başka şehirde geçiriyosun.babnnemgille aynı bahçeyi paylaşıyoruz ve orada olduğumuz sürece sürekli görüşebiliriz.ama babannem gitmemizi istemiyo ve babama defalarca sordum oda bilmiyor gelip gelmeyeceğimizi.ve ben ne hatırladım biliyomusun senin babannengilde benim fotoğrafım vardı acaba onu sen gördün mü? ve merak ediyorum nasıl bi fotoğraf:) biliyomusun o geceyi hiç unutmucam ve biliyomusun o gece sürekli uyandım :) ve anladım ki ne kadar korksam da galiba aşık oldum :)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.