- 1359 Okunma
- 12 Yorum
- 0 Beğeni
GECE
GECE
Karanlığı iyi bilirim ama hiç bu kadar geceyi bir arada görmedim.
Sabahlara öylesine sarılıp, öylesine kararmışlar ki güneş sanki bir daha doğmayacak.
Bir zamanlar yalnızlığını yaşarken hep gecelere sığınır,adeta gizlenirdim.Bu gizem ne zaman sevdaya dönüştü bilmiyorum.Beklide gerçekten karanlıkta yaşanması gereken bir sevdaydı,yada bunu günışığına çıkarmaktan korkuyordum.Geceler üst üste binince,karanlıklar da koyulaşıyor,seni görmekte zorlanıyordum.Bu defa görmeden sevebilmek için seni daha çok düşünmem gerekiyor, bu da daha fazla karanlık anlamına geliyordu…
Karanlıkla sevdan önceleri uyumlu gibi görünse de, bir süre sonra bu uyum, seni sevmek yerine karanlığa teslim olmaya dönüştü. Aslında karanlığı sevmek daha kolayıma geliyordu. Ben ne yapsam, ne söylesem, hiç itiraz etmiyor, sanki beni her şeyimle bağrına basıyordu. Bense ondan aldığım cesaretle, yıllardır özlemini çektiğim sevdamı büyütmenin zevkini çıkarıyor, bunu da gizleyen bir arkadaşım olduğu için hiçbir şey olmamış gibi yaşadığımı sanıyordum.
Evet, artık geceyle arkadaştım. Gündüz olan biten ne varsa, seni yaşamam için ne gerekiyorsa, fazlasıyla biriktirip akşam arkadaşımla paylaşmak için can atıyordum.
Bu güne kadar kimselerle paylaşamadığım sevdan, arkadaşımla paylaşınca başka bir anlam kazanıyor, bu da bana inanılmaz bir güç veriyordu. Ya da sevdana başlarken harcadığım enerji önemini yitiriyordu. Seni sevdikçe, gecelerde bana daha fazla karanlık veriyor, böylece arkadaşlığımız günden güne pekişiyordu.
Ne zaman ki yaşanmamışlar yaşamın önüne geçti, bu duygular acıya dönüşmeye başladı. O zaman irkildim bu ben değildim. Seni sevmem bir hata da olsa gün ışığına çıkmalı ve ben her zamanki dürüstlüğümü korumalıydım. Bundan sonra sevdamı gecelerin koynundan koparıp, yaşayamıyorsam bile, en azından ait olduğu yere iade etmeliydim. Bu sevda yeterince kararmış, sınırlarını aşmaya başlamıştı. Arkadaşım sandığım geceler bu halimden memnun olmasa gerek, tüm karanlıklarını toplayıp sevdana katmaya çalıştı. Ben bu kargaşada seni üzdüm, kendimi üzdüm, buda yetmiyormuş gibi tüm dostlarımı da incittim. İnan bana Hanım ağam,tüm bunları isteyerek değil,sana duyduğum sevdanın güzelliğinden kaçamadığım için yaşadım.Beni affetmeni beklemiyorum.Bu sevdanın hiçbir döneminde,unutamıyorum diye kapını çalmayacağım.Ben seni unutmak için değil, doya doya yaşamak için sevdim.
Her şeye rağmen, seni yüreğime katmanın temizliğini hissetim. Bu da bana yeterde artar be Hanımağam artar…
.
KEMAL KARSLI
YORUMLAR
Her şeye rağmen, seni yüreğime katmanın temizliğini hissetim...
Güzeldi tebrik ederim..
Kemalkarsli
Ne kadar başardım bilmiyorum ama en azından paylaşmanın mutluluğunu yaşadım..İ
İyi bayramlar..Selam ve saygımla...
Geceleredir sevdam..Bazen düşünüyorumda seni geceyle özleştirmişim
Haksızlık bu sevdiğim..Affet desem güneşin aydınlık yüzünü bırakıp gecelere
yazdığım için seni..Sizin yazınıza sadece bir karşılamaydı Kemal bey, eklentim affola..
Çok beğendim emeğinize sağlık..Selam, saygılarımla..
Kemalkarsli
İlgi ve güzel yorumunuza teşekkür ediyorumSelam ve saygımla...
Kemalkarsli
:)) Selam ve saygımla..
güzel yanlızlık öyküsü okudum aynı zmanda hüzünlü tebrikler usta saygılar
Kemalkarsli
İlginize ve yorumunuza teşekkür ediyorum..Selam ve saygımla..
Kemalkarsli
GECELER YÂRİM OLDU ANAM ANAM GARİBEM
AYRILIK KÂRIM OLDU ANAM ANAM GARiBEM...
DER YA TÜRKÜLER... İŞTE ÖYLE ...BEN DE YAŞADIM O YILLAR SÜREN GECELERİ, ELDE KAĞIT KALEM, YİNE PLAKLARDA BİZİM ŞARKILAR YİNE AŞIK DESİN EL ALEM MİSALİ...
GÜZEL BİR YAZI İÇİN TEŞEKKÜRLER...
Kemalkarsli
.Ben seni unutmak için değil, doya doya yaşamak için sevdim.
Kemal Abi yazın çok güzeldi. Bu cümle bile tek başına her şeyi anlatıyor yeterince. Umarım sevdanda muvaffak olursun. Hisseden yüreğin daim olsun saygılarımla
Kemalkarsli
Yorumuna teşekkür ediyor sevgi ve saygılarımı gönderiyorum...
FARQİN2101
Duygusal ve içten.Tebrikler,hissettiğiniiz her duygu kaleminize böyle güzel dökülüyorya,diyorum ne hoş bir dost bu kalem kağıt.
Kemalkarsli
Çok güzel ,duygulu bir yazı okudum . Gecenin karanlığında sevdiğine seslenmeyen var mıdır ?
O bir hayal olup çoktan uçup gitse bile . Sevgi bir ihtiyaçtır , onu bulamadığımız zaman da hayal
düş ve gecelerde avutuyoruz kendimizi . Sizi kutluyorum , saygılar .
Kemalkarsli
Sonunda onu kitaplaştırma aşamasına geldim.Şu an baskıyla uğraşıyorum,o nedenle yazıya zaman bulamıyorum.Bu yazı, ona yazdığım özür mektubunun bir parçasıydı.Bundan sonra öykü ve denemelere ağırlık vermek istiyorum.Sevda adına içimizde hiç bir olumsuzluk kalmamalı diye düşünüyorum..
İlginize teşekkür ediyorum..Selam ve saygılarımla..
glenay
Benim de yazmayı tasarladığım romanlar var . Bu ara buraya deftere takıl
dım . İnşallah ikimiz de başarılı oluruz . Sizi kutluyorum , saygılarımla ..
Dostum çok güzel bir yazıydı...anlatımın düzgün ve anlaşılası...tebrik ve selam ile
Kemalkarsli
Şiir yorumlarına karışınca göremedim.
İlginize ve güzel yorumunuza Selam ve saygılarımı gönderiyorum..İyi gün dileklerimle..
Karanlık doğal sınırlarına ulaşınca başlayan gerilemenin ve nihayetinde aydınlığın öyküsü...
Çok beğendim. Düzgün cümleler, yerinde imgeler...Güzel bir sonuç...
Ama paragraf aralarını açsanız da, şu kelime vurgunu yemiş gözlerimiz satır aramakla bitap düşmese...
Kutluyorum.
Kemalkarsli
Güzel yorumunuz beni inanın kamçılıyor.Zamanla üretmenin verdiği mutluluğu bu sayfada bulacağımı biliyorum.Çok teşekkür edyorSaygılarımı sunuyorum...
Aynur Engindeniz
Saygılar.
Kemalkarsli
Karanlıkların içinde bir sevda ışığı vardı, sevilene duyulan sonsuz hasret ve duygu yoğunluğu ile. tebrikler kemal bey, güzel kızınıza sevgiler size başarılar....