İyi bayramlar panpişlerim
O değil de;
Aşkolsun panpişlerim ya, kız orda kendini paraladı biriniz çıkıp da bi ’aferin’ demediniz. Üzdünüz beni...
Bu kadar azim bu kadar çaba çöpe mi gitsin!
’Panpiş’in anlamı da varmış da uğraşamam şimdi, açın okuyun bizahmet...
O değil de;
Ya gönlüm Fenerbahçe’yle ilgili de bişeyler yazmak istiyor ama konuyla ilgili bildiklerim;
Ortada bir top, topun peşinde koşan adamlar, yöneticiler ve haksız kazanç. He bide Sarı- Lacivert.
O değil de;
Maç sonrası abartılı sevinçleri çok şuursuz bulurum. Şuursuzların yüzünden ölenler yaralananlar...
O değil de;
Fenerbahçe dışında başka takımların da başı dertteymiş. Yani bu adamlar bu haksız kazancı elde ettiyse ortada mutlaka başkaları da olmalı.
Tıpkı zinanın tek başına yapılamayacağı gibi...
O değil de;
Niye şimdi!
... O görüntüleri veren zat o kadar sakar olabilir mi... Yani hem takımların geçmiş ve geleceği etkileyecek şekilde kaderini elinde tutacaksın sonra bir gün her ne hikmetse saf saf görüntü verip ortalığı ayağa kaldıracaksın.
Sonrasında olacakları düşünemiyorum bile...
O değil de;
BKM Mutfak oyuncusu Metin Yıldız kaza geçirmiş. Kendisine geçmiş olsun diyorum.
O değil de;
Her zamanki gibi kaynak Milliyet.
O değil de;
İyi bayramlar panpişlerim.
Valla küfür değil(dir umarım)
’kimi sevdalar aranır hani dagların ardında/kimi sevdaya boyanır en umulmadık anında’
YORUMLAR
Başlık ilginç gelmişti ama güzelmişte. Futbolla ilgilenmesemde üzücû bir durum. Sanırım sayın ulkr grubu ve r.t.e. (sayın) talipmiş fenerbahçeye tüm sorun bu :)
Diger yazilarinizi da okuyacağım emin olabilirsiniz.
Esma KAHRAMAN
Esma KAHRAMAN
Esma KAHRAMAN
Benimde umrumda değil de taraftarı düşününce içten içe gıcık oldum bu haksızlığa. Umarım ne kadar suçlu varsa hepsi cezalandırılır. Hangi takımdan olursa olsun ...
:) Sevgilerimle pampiş :)
Tamam, karar verdim. Bir gün gazete satın alırsam kocaman bir köşeyi size ayırıcam ve her gün yeni bir yazı yazmanız için avuç dolusu para ödeyeceğim size.Sonra da gazete elime ulaşır ulaşmaz ilk sizin sayfanızı okuyacağım:)))))
Hayal ama gerçek sayılır...Çok güzeldi..Tebrikler.
Esma KAHRAMAN
:)) Teşekkürler pampiş.
:) Sevgiler Sayın Yazarım.
Esma KAHRAMAN
profildeki pambiş kim?
Sevgili yazarım,
Pampiş : Hilal Cebeci'nin fun'larına yani öz türkçe mealen hayranlarına taktığı bir isimmiş ve ince ayrıntı şu ki; hanımefendinin hayranlarının erkek kısmı için üretilmiş bu şahane hitap :))))
Fenerbahçe kısmıyla ilgili kişisel notum. Arkadaşlar üzüldüm sizin için. Ama üzmeyin kendinizi taraftarı olduğum en büyük cimbom'umun bu yıl kasası bu kadar boş olmasa :))) (Allahtan boştu :)))) ) sonuna kadar inancım odur ki üç büyükler silivride oynarlardı bu yıl ki kupayı :))))
Düşmez kalkmaz bir Allah kısmındayım ben aslında.
Bu kadar fanatik olmamak lazım, geçen yıl fb li dostlarıma napın edin bu yıl alın kupayı demiş idiysem de kast ettiğim şey bu değildiydi :))) Yine yanlış anlaşılmış olmaktan dolayı derin bir hüzün içindeyim.
Sevgimle sevgili yazarım. Bir tanesiniz ve iyi ki varsınız.
GOOLLLL :)))
Esma KAHRAMAN
:) Bende CimBom'luyum daa tek bildiğim Fatih Terim. :)))) Bide formalarının sarı kırmızı olduğu:)))))))))
:) Kocaman sevgilerimle pambişim:))))
Aynur Engindeniz
Esma KAHRAMAN
Aynur Engindeniz
Esma KAHRAMAN
asran
Hem esma'cım ne güzel söylemiş bak kedidir tabi :)))
asran
Esma KAHRAMAN
Dilime acı biber sürmeli yoksa bu pampiş başıma dert olcak
Aynur Engindeniz
Asran Hanım, yönetici GSli köşe yazarı GSli bu nasıl adalet? Kim var kim yok götürdüler Fener'de bu işin sonu çileli bir taraftar olan babama kadar gidecek diye korkmaktayım. Bir de sizler...
Neyse hak eden cezasını bulsun. Eğer babam da şikeye karıştıysa o da bulsun:)) Renklerimizin asilliği yeter bize....
Sevgiler sizlere...
Esma KAHRAMAN
Sizin yazılarınızdan sonra,haber,gazete ve gündem takip etmiyorum artık...Emeğe ve yüreğe selam o değilde...iyi bayramlar
Esma KAHRAMAN
:) Sevgilerimle Sayın Yazarım.
Esma KAHRAMAN
-Panpiş eğer iyi bir şeyse- panpişlerin seviyor yazılarını:)
Teşekkürler...
Sevgiler.
Esma KAHRAMAN
:) Kocaman sevgiler Sayın Yazarım.
Aynur Engindeniz
Sevgiler güzel kalem.
Esma KAHRAMAN
'ben gidersem seni de götürürüm'
:) Bence bu film bitmez...
:)) Sevgilerimle Sayın Yazarım.