- 645 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
NEMELAZIM
KAYNAKTAN DERYAYA
LEBİDERYA
NEMELAZIM
Komşu aç kalmış bir dilim ekmeğe muhtaç olmuş, bir yudum suya ihtiyacı var.
Bana ne kardeşim onun için mi kazandım?
Sokakta birisi aç açıkta kalmış, bekli hastadır.
Beni ırgalamaz, o hale düşmeden evvel düşünseydi...
Ya adam iflas etmiş, daha düne kadar etrafında fır dönüyordunuz, halini hatırını sorun.
O o gündü, adam olsaydı da iflas etmeseydi...
Memlekette işsizlik hat safhaya gelmiş, bir çalışma ekibi oluşturun da; büyük entegre tesisi kurun, işletmelerinde istihdam sağlayın, işsizliğe bir nebze de olsa çözüm olur.
Bize ne milletin işsizliğinden, benim evimde çorba kaynıyor, ötesi beni alakadar etmez...
Ecdat unutulmuş, biraz ecdadımızı hatırlayıp, ne gibi faydalı çalışmalar yapmışlar, onları genç nesile aktaralım, yarın hepten geçmişten kopacak duruma geleceğiz.
Sen bugünü kurtardın da dün mü kaldı?
Çirkin diye tanımlanacak ne kadar gayri ahlaki durum varsa toplumun katmanları sarıyor, bunla alakalı bir çalışma yaparak önüne geçmek gerekiyor, bir çalışma başlatılsın.
Sana ne kardeşim milletin ahlakından...
Vatan elden gidiyor, bakınız bir etrafa ihanet her yere sızmış, biraz aklımızı başımıza toplayalım, bu böyle giderse vatan parçalanacak noktaya geldi, evlatlarımız göz göre göre baharda soluyorlar. Biraz uyanalım.
Siz daha orada mısınız, hala vatan, millet, Sakarya türküsü mü söylüyorsunuz?
Ya bir şarkı yarışmasında; "Hepimiz ermeniyiz." Diyenler vardı... Orada öyle diyenlerin türkülerini hala dinliyor musunuz?
Türküde dinlemeyelim mi?
Bu soruları çoğaltabiliriz...
Hal böyle olunca;
Nemelazımcılık hastalık boyutuyla sarmış demektir...
Nemelazımcılık toplumu sardıysa; bunun önüne geçilemiyorsa, durum iç açıcı değil demektir...
Bizler burada hangi konu ve durum olursa olsun...
Nemelazımcılıktan uzak durmalıyız..
Çünkü nemelazımcılık;
Tolumda güven ve huzuru alt üst eder...
Toplumda dirlik ve birlik kalmaz...
Milleti yıkan ve devleti yok eden ana etken nemelazımcılıktır...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.