- 648 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
GAFIN OLMUYOR AFFI:))
insaniz i$te arada mü$kül durumlara dü$üyoruz ve kipkirmizi oluveriyoruz.Gaf diyorlar bu hallere.Eskiden irezil oldumdu deyimin tam anlami $imdi Gaf oldu eyimi.Utanilacak olaylari anlatirken; anam bugün bi Gaf yapdim sorman getsin!..diye ba$lariz söze.i$te bende duydugumy a$adigim Gaflardan söz etmek istiyorum sizlere.
Emmi oglu 5-6 sene önce Türkiyeden gelmi$di okumak icin Almanyaya.Ablasinin yaninda kaliyordu ve arada bize kaciyordu.Ablasi Hitler rejimi uyguladgi icin zavalli nefes almak icin bizim limana siginiyordu.Sansür(E$iM:)) ona abilik yapiyor ve her yere götürüyordu.Birgün saclari uzadigi icin berbere gitmek istedi.Almanca cat pat oldugu icin cekiniyordu ellam.Sansürle birlikde Türk kuaförüne gittiler.Türk ama, Almanda cali$digi icin karizma cizilmesin diye takviye kuvvet olarak sansürü yanina almi$.Sira bekledikden sonra onu cagirmi$lar, gel diye.Sacinizi yikamamiz lagzim sandalyeye oturun lütfen, demi$ kiz.Bizim emmi oglu biraz degil bayagi uzunca boylu ve dal gibide ince,manken mübarek:))..neyse bizim safdirik emmi oglu sandalyeye nasil oturmu$? hadi bilin?Nasil olacak sandalyenin üzerine dizlerini koymu$ ve lavabonun icine kafasini egmi$,sanki lavabonun deligine bir$ey dü$ürmü$ gibi yani:)) Mübarek zürafa gibi boyuyla koskocamanca oturm a uzvunuda dikmi$ havaya bekliyo:)) O bekleye dursun kuaförde ne kadar insan varsa hepsi kahkahayla gülüyormu$:)) bizimkinde cit yok ,bekliyo.Demi$ sansür ;lan oglum sen norüyon? rezil ettin beni.Türkiyede hicmi kuaföre gitmedin? O da hic istifini bozmadan lavabonun icinde kafasi, sesini duyurmaya cali$iyormu$.Neden abi noldu? hadi ya boynum agridi, gelipde yikasinlar $u sacimi, demezmi.:)) Sansür gülmekden konu$amiyormu$,sadece emmi oglunu yakasindan tutup kaldirmaya cali$iyormu$.Neden sonra ayaga kalkmi$ ve bide bakmi$ ki,herkes ona bakip gülmekden bayiliyor..o an ölmek istemi$ ama,nafile ölememi$ zavalli.Berberin oturup arkaya dogru kafasini lavabonun icine salladigini görünce,bizim emmi oglu nar gibi olmu$ eyimi.Ayipdir söylemesi ecik emmi oglu jön takilirdi.Birazcikda kibar.Rezil oldugunami yansin,yoksa görgüsüz yurduna konulduguna, hala bu sorunun cevabini bulamami$ eyimi:)) hey gidi Gaflar heyyyyyyy.
Birgün car$ida gezerken bir magazaya ugradim bakiniyom.Ucuzluk zamaniydi ve bizim Türk avratlari dükkanda cirit atiyorlar.Malum izine gidecekler ve hediye almalari lagzim:))neyse gezinirken Türkce sesler duydum.Bagira cagira birileri konu$uyorlar.Merak ettim ve seslerin geldigi istikamete dogru ilerlerdim.Aman Allahimmmm bide ne göreyim? ne olacak bizim Türk avratlari ucuzluk yazan masanin ba$ina gecmi$ler bir$eyler deniyorlar.Ne? diye sormayin sayin seyirciler:)) 13-14 ya$indaki bir genc kiz eline Jartiyeri almi$ ve kafasina takmi$ toka gibimmmmmmm.Renk renk olduklari icin birini cikartip digerini takiyor zavalli Gaf gurbani kiz:)) Alamanlarda onlara garip garip bakiyorlar.Hic bir$ey demeden ve onlara görünmeden kacdim oradan.Demi$dir Helgalar:görgüsüzler vayyy,don lastiginide ucuz diye ba$larina takdilar ya, pes dogrusu O MEiN GOTTTTTTTTTTTT!!!
Yillar önce abim Almanyaya ilk geldigi günlerde e$i tarafindan ayakkabici tamircisine verildi:)) Malum Almanca sifir.Türk tanidik bir ayakkabici bulmu$ yengem.Abimi onun yanina cirak vermi$.i$te Almanyaya ithal gelen damatlar böyle oluyor:))..neyse aylarca cali$di abim orada.Catir patir Alamancayida sökmeye ba$ladi.Patron yokken tamir edilen ayakkabilari verip paralarini aliyormu$.Birgün patronuda dükkandaymi$ ve onlarin deyimiyle fistik gibi sari$in bir helga gemi$..Aman efendim aman; pamuk prenses gibi davranmi$lar avrada.Patron avradin ayakkabisini yaparken avratda sandalyede oturup onlara bakiyormu$.Bizim patron acmi$ Türk erkegi agzini.Almanyanin göbeginde ya$iyor ve hala ayni kari kiz ayaklarini güdüyor sakat herif.Anam anam anammmm lugatda ne kadar terbiyesiz kelime varsa sarfediyormu$ ve biryandanda ayakkabiyi yapiyormu$.Avrat üzerinde uygulamali planlar anlatiyormu$ patron.Birazda besili bir patron,yani gemi gibi:)) halinada bakmadan Hasan Dagina oduna gitmi$ ve sonunda ayakkabiyi bitirmi$.Kadina BiTTE SCHÖN!!(buyrun)) demi$..kadin ayakkabiyi almi$ ve ba$lami$ Türkce konu$mayaaaaaaaa.Anam anammmm adam o anda masanin altina pusmu$ utancindan..Kadin acmi$ agzini yummu$ gözünü söylemi$ patrona okkalica Türk avradi sözünü:)) Patron öyle bir utanmi$ki,masanin altindan abime diyormu$ ki ellerini sallayarak; para almaaaa,verde gitsinnnnnnnnn,verde gitsinnnnnnnnnnn:)) yü hehehheeeee i$te tipine giligina bahipda insana kimlik yaki$dirirsaniz,ahanda böyle rezil rüsfa GAF maduru olursunuz.Benden demesi her sakalliyi dedeniz sanmayin,ebenizinde adasi bititp biyik birakasi gelir bagzen aman haaaaaaaaaaaaaaaaa:))