Seninim...
Uzun zamandır seninim Sevgilim...
Baya oldu uğrunda canı ortaya koyduğum. Epey oldu etrafında dolaştığım...
Seni öpmediğim gece, seni içmediğim hece yok bana...
Öyle böyle değil sana sevdalanışım. Yapmacık değil, karşında masumca durduğum. Dudaklarından öpücük kazanırken, niyetim kurutmak değil sözcüklerini. Amacım güzelliğine güzellik katmaktır...
Bakma garip durduğuma. Bakma behlül behlül dolaştığıma. Bakma çok zaman suskun kaldığıma. Bakma sessizlikle kol kola yürüdüğüme. Aslında ne yapıyorsam senin içindir. Bir gözlerini açsan görürsün kalbimin içini. Bir iki dakika bakışlarıma sabit kalsan, senin için eridiğimi anlarsın.
Çünkü senin içindir edebiyata edebi sarıldığım. Senin içindir her iklimde gönlümü ekvatoral kıldığım. Senin içindir sabırla arkadaşlık ettiğim. Senin içindir duraklarda nice otobüs kaçırdığım...
...........................
Mehmet Selim ÇİÇEK
10 Temmuz 2011,,,19.05
Kerboran
YORUMLAR
Yazı ile fon resmi çok kontrast duruyor.
Oysa yazı ne kadar samimi...Resim(deki) ise bir o kadar sentetik.
Oysa yazı ne kadar içten, doğal...Resim(deki) ise bir o kadar protez.
Yazıda saçlar ahenkle dans ediyor...Resmin saçları sanki kötürüm.
Yazının gözleri billur...Resmin gözleri mika.
Yazının lebleri gonca...Resmin lebleri marşhall su bazlı boya..
Yazının kaşları elif...Resmin kaşları sondan bir evvel ki mohikan.
Hoşgörülmek kaydı ile :-)
Tebrikler (yazı için)
Selamlar
"Senin içindir duraklarda nice otobüs kaçırdığım... "
______________________________________________
Yazının genelinde, tüm sevenlerin ortak yaşayabileceği duygulardan bahsedilmiş. Benim en çok yaşadıklarımdan birisi en sonda geldi.
Ortak kaderi yakalayan yazar, başarılıdır,
tebrikler meselci...
Edebiyatla...
İçli, yürekli bir serzeniş sevgiliye. Kaleme güç veriyor aşk. Yazının temelinde bir aşk olmalı denir. Sonrasında her kelime taş, tuğla, sıva, demir vs. İnşaatın temeli ne kadar sağlamsa o kadar üzerine kat çıkarsın. Mimar Sinan Mihrimah Sultan aşkı da buna en güzel örnek...Tebrikler...
darbe tarafından 7/10/2011 8:41:47 PM zamanında düzenlenmiştir.