- 775 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
SANSÜRÜ OTOBÜS CARPDI:)))
insan tekdüze ya$amaya öyle ali$mi$ ki farkinda bile degil valla.Tabir caizmidir bilmiyorum ama anlami ayni.Hani sabahin köründe hayvanlari ahirdan cikartirlarda sürüye katarlar,ak$ama dogruda gerisin geri ahirlarina salina salina gelir beslenmi$ hayvanlar.i$te bu $ekilde almi$ ba$ina gidiyor ömrümüz..Ali$mi$iz yahu, i$ler tikir tikir saat gibi i$lerken birden bire bir$eyler olur ve ahaaaaaaa yandik deyi verirsiniz.Ba$imizi gömdügümüz yerden cikartma zamani gelmi$dir ve hayat hala devam etmekdedir.
Songünlerde bizim evdede böyle bir degi$iklik geldi ve bizim sansürün nevli döndü yeminle.Adamcagiz otobüsü birakin TIR carpmi$a döndü zavalim.Kendi dükkaninda pa$alar gibi cali$iyordu.O helga senin, bu olga benim,bitli Hans gelsin,kel Tomas gitsin..benim degimimle sansür dükkanda oynuyordu.Gelen mü$terilerle cay kahve iciyordu.Bagzende i$cilerle oynayip gülüyorlardi.Bense kül kedisi,yine kendi deyimimle deyimde kizmasin okuyunca benim sansür.4 denecik canavarlarla ugra$mak kolay degil malum..Anne olmak itina istiyor,emek istiyor sabir istiyor.istiyorda istiyorrrr anam kimsede bir$ey vermiyor vede yapmiyor.Her i$e ben ko$dugum icin sacim süpürge gibi oldu.Ba$imi ka$iyacak vakdim yok, kom$unun kücük kizini 2€ tuttum arada gelip ba$imi ka$iyor.Konken partilerine gittigim icin vakdim olmuyor, yemekleri konu kom$u hayrina getiriyor DESEM!!! maynah bi durum olacak eniyisimi bu yazdiklarimi sansür benim hakkimda dü$ünüyor diye söyleyimde ayiba kacmasin sayin seyirciler.i$te böyle gülüp onyarken piyango vurmu$ gibi bizim sansür Otobüs $oförü oldu.Ehliyetini yapmi$di zaten ama i$ bulamami$di.3-4 haftadir dükkanla ve otobüs arasinda mekikdokuyor..Gecesi gündüzüne,kahvaltisi yemegine kari$di zavalli sansürcügümün.Onunla birlikde bende kari$dim.Düzen kalmadi günümüz günümüze uymuyor artikin.Cocuklar hemencecik bikdilar babasizlikdan.Bagzen onlar yatarken bagzende okuldayken gidiyor sansür.Cantali,dosyali,anahtarli dahada dahasi benim sansür GÖMLEKLi oldu artik:)) Hec sevmezdi gömlek giymeyi,Allahdan kiravat takmiyor ,yosam iki günde pes ederdi.
Sabahin köründe gidip gecenin bir yarisi eve dagilmi$ bir durumda gelen sansürün halleri görünmeye $aiyandi.Bet, beniz ,örnek kalmami$ adamcagizda.Kendi deyimiyle; düvene baglanmi$ At gibi dönüp duruyormu$ benim $öferrr sansür.Ayni istikametde saatlerce delirmi$ deli danalar gibi dakikalara kar$i yari$ babam, anam, bacim yari$.ilk ba$ladigi günü hic unutmayacagim.1 tura iki tur sigdirmi$ benim acemi düldül sansürüm.Bakmi$ durakda bi ya$li moruk Alaman;aman beklesin ecik, gelirken alirim demi$ veeeeeee,patrondan fircayi yemi$.Avrat i$ yerine telefon acmi$ ve benim sansürü yoldan geri cevirtmi$:))..anaaa bide duraga gelseki gari cin atina binmi$ bi $ekilde sansürü bekliyor..Ba$ini sallami$ ve agzinin icinden mirildanmi$..heralde ellam $öyle demi$dir:Pis Türk!! beni almadinda noldu haaa? ben seni pa$a pa$a e$$ek gibi geri getirttim, benim adim HELGAAAA!!!
Ayni gün yine Otobüsü parkederken yolculardan bi avrat bagirmi$; sen kendi arabanidami böyle park ediyon haaaaaaaaaaa?..yani anlayacaginiz benim sansür park edememi$, kac metre Otobüs anam, insan arkayi önü görmüyor..Zavalli sansürün üzerine geldikce gelmi$ler.Cay icmeye bile vakdi olmami$ eyimi.Mola bile verememi$ yanli$ bakdigi icin durak saatlerine:)) zavali calinmi$ gibiydi ,saci ba$i bir yerde.Kolunda cantasi, donu dü$mü$ ,yaka paca ayrilmi$, yani anlayacaginiz sansürü OTOBÜS CARPDI:))) daha kacgün yada ay dayanir saymakdayim.Gel teskere gellllllll.
Ay bunuda yazmadan edemiyecem.Biliyorum uzun yaziyorum diye kiziyorsunuz bana ama, ben yillardir susuyordum ayol.Firsati bulmu$ken yaziyla konu$ayim izin verinde bari:)) neyse nerede kalmi$dik? hahh ,$ey ,Otobüse bidene ya$li bir Helga binmi$.Otobüsde bayagida insan varmi$.Benimki acemi oldugu icin ecel terleri döküyormu$ ve bunu yapdigi hatalarla gösteriyormu$ yolculara.Adamin biri dügmeye basmi$ bizimkide acmi$.Adamin yaninda bisikletide varmi$.Kapi acilinca bisikletiyle birlikde binerken otobüse benim sansür napmi$ hadi bilin? ne yapacak sakat kapiyi kapami$:))) adam iki kapinin arasinda SIKI$IP kalmi$..Özür dilemi$ elini sallayarak.Adam inmek icin dügmeye basmi$ ,benim acemi $öferrrrde acmi$ kapiyi ve yine ne yapmi$ hadi bilin? Ne olacak yine kapiyi erken kapami$ ve adami yine iki kapi arasinda SIKI$DIRMI$.:)Adam kafa sallayarak getmi$.Ha bu arada Helga yengede hec irahat durmuyormu$.Habire sansürüme yol tarif ediyormu$.Acemiya arkada$ ,arada bir otobana sapiyormu$:))Helga diyormu$ saga dön,sansür dönüyormu$,helga diyormu$ direk git, sansür gidiyomu$.Bi ara sansürün kafasi öyle bir kari$mi$ki sormayin gitsin beea.Avrat vir vir konu$uyor hec susmuyor, OH OLSUNNNNNNNNNNNN!! bana diyordu cok konu$uyon diye..ellerde ne avratlar var, mübarek sanki makinali tüfek gibi ate$ ediyor,$ey pardon konu$uyor yani:)) Helga diyor sen var bilmemek otobüs kullanmayi,HANS daha iyi biliyor.Hans $urdan sapardi eger burda olsaydi..Vah vahh cok üzüldüm cokkkk,sansürün ba$ini yemi$ Helga yenge.Bi ara iyice azmi$ avrat ,otobüsden inerken demi$ki; 2 saate görü$ürük bekle beni!!! aha sansür $imdi yandi,yosam bi SAPIGIMI oldu dersiniz?sanmam yaa koskocaman Helga benim Tüysiklet sansürü norsün kele:)) Hem avrat mezarliga kocasinin yanina gidiyormu$ devamli..Otobüsün abonesiymi$ yani anlayacaginiz..2 saat sonra gelmi$ ve yine ba$lami$ vir vir konu$maya..Ba$ka mü$terilerde gec kaliyon, vakdinde gelmiyon diye kizmaya ba$layinca bizim ki Helga yengeye bi bagirmi$;ECiK SEN SUSSSSSSSSSSS!!.ba$imi beynimi yedin demi$dir ellam..Bu deyimin Almanca tercümesi nasil olursa öyle demi$dir ellam.Herkes gitmi$ ama bizim Helga ma$allah sanki yatiya kaldi.Avrat benim sansürün park yapip mola verdigi yere kadar gidiyormu$ ve bekliyormu$ sirf konu$mak icin.Zavalli sansür dayanma sinirlarini a$dikca a$mi$ ama ses cikartamiyor,cünkü Helga mü$teri.Ba$lami$ Helga benim sansürümle konu$maya..$ey bi dene
Tomas vardi $oför,o benimle konu$urdu ve ilgilenirdi,hatta bir keresinde gelip bacaklarimi ok$adi..aboooooooooo, anam oneeeeeeeeee,benim sansür eldenmi gidecek yosam,vay ba$ima gelenler vayyyyyyyyy..Avrat 60 in üzerinde ve hala akli fikri a$na, fi$ne gelde benimle ki$nedeymi$ haa..Geberdirim ben o avardi dedim sansüre,oda dediki kiz sakat ,avrat anam ya$inda.Belli kadinin kafasinda var..O dedigi $öförün daha neler neler yapdigini anlatmi$ benim sansüre.Ne ben yazayim nede siz okuyun yani.Elde maynahmi yok beeea.Bakin arkada$lar ben bundan bir$ey cikarttim.Ellam Helga benim sansürüme göz dikdi ve ona i$mar ediyor,sende ben...TÖVBE TÖVBEEEE yarabbim tövbeee.Anam ben bu adamin üzerine kamerami dö$esem yosam mikrofonmu baglasam..Kiskanclik kerizine girecem yakinda.Fakat adamin kilik kiyafeti hecde öyle göstermiyor beeea.Carpilmi$ gibi,sanki Otobüs onu sürmü$ gibi geliyor eve.Yaki$diramiyom ona eglenipde geldigini..Bu yazdiklarimi okuyunca ne der acep? kesin ne rezil ediyon kiZ?der.aman napiyim birileriyle payla$mak istedim..Abarttim belki bagzen ama ,yaman benim sansürün son halleri.Mecnun gibi melül melül geziyo.Eve gelincede koltuga hec koltuk görmemi$ gibi yatiyo..Horlamasinin makamida degi$di eyimi.Otobüs gibi vitese takarak horluyor..arada kalinca bir hor sesi cikiyor ,i$te o an anliyorum benim sansür Otobüsle tirmanma $eridine giriyor rüyasinda.Bi depik yiyor benden ve gaza basiyor hor hor horrr ve yine horrrr.Sen gelde sansürün hallerini gör ve GÜL GÜL ÖLLLL:)))))