- 859 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
AŞK VE SÜNNET
Anne bugün çok mutluyum dünyanın en şanslı insanıyım.
Hayırdır kızım?
Anne bana kızma olur mu?Hayir neden mutluluğuna kızayım,ben birine aşık oldum onu çok seviyorum o da beni çok seviyor.
Ne zamandır tanıyorsun?Çok olmadı bir ay oldu.
Bu güne kadar neden bana söylemedin?
Önce konuşuyorduk sonra evlilik kararı aldığımızda söyleriz diya karar aldık.
Kızım sen ciddimısin kafayi mi yedin?
Hayir anne gerçekten söylüyorum bugün istemeye gelecekler babama söyle sorun çıkarmasın vermezseniz kaçarım ya da intihar ederim onu ölesiye seviyorum!
Kızım baban delirir ben diyemem bu nerede çıktı ben söyleyemem kendin söyle,
Babana diyemem git söyle gelmesinler!
Bu çocuk kimin nesi nereli ne işle meşgul?
O da bizim orali babasi ailesi köyde yaşiyorlar,çolak ömerin oğlu halil.
Nerede buldun onu olmaz.
Neden anne neden?
Ben ailesini tanıyorum olmaz dedim asalak bir çocuk hem çocuk değil senden çok çok büyük işi yok gücü yok ,sigara,alkol içiyor,duyduğum kadarıyla kumar da oynuyor baba parasıyla yaşıyor sürtüğün biri.
Yalan söylüyorsun anne ben halile sevdalıyım beni vermezseniz intihar ederim!
Olmaz dedim ben onun çocukluğunu biliyorum şımarık büyüdü nerde bir yaramazlık olsa içinde hep o vardı köylu bile ondan bırakmıştı.
Siddete meyilli sorumsuz biri seni aç kor döver mutlu olma şansın olamaz.
Neden anne ben Halilsiz yaşayamam dünya bir yana Halil bir yana.
Olmaz kızım olmaz son sözüm bu.
Neden anne neden?
Çocukken bile ben onu hiç sevmezdim ailesini de.
Anne sen sevmeyeceksin ki ben seviyorum.
Olmaz halil ile evlenemezsin olmaz dedim.
Kızım senin okulun var,geleceğin parlak,onların yaşam tarzı bizden farkli her konuda farklıyız yani seni kaybedemem,bizi dinlemeyip kendin karar verirsen ailen yıkılır,baban hep derdi benim kızım büyük insan olacak diye seninle övünüyordu.
Yapma kızım vazgeç.
Hayır anne ben gidiyorum Halil beni bekliyor Halil zaten bana söylemişti seni bana vermezler ded bende sana kacarım dedim haklıymış.
Anne ben gidiyor babama söyle.
Kızım tekrar söylüyorum Halil ile evlenemezsin bizi yıkmak aileni heder etme.
Anne son sözümü söyledim ben gidiyorum.
Tamam kızım ben de sana son bir şey daha söyleyeyim gidersen git!
Kızım Halil çok yaramazdı sünnet olurken sünnetçinin eline vuruyor sünnetçi de boş bulunuyor halil’in cinsel organını ortadan kesiyor yani organını koparıyor yani cinsel organı yok bildiğim kadarıyla sünnetçiyi mahkemeye verdiler.
Anne bana yalan söylüyorsun.
Hayır yalan değıl annen bu güne kadar sana hiç yalan söyledim mi?
Hayir söylemedin.
Evet kızım doğrus bu
Gidersen git bizi de unut yolun açık olsun.
Offfffffff beeee anneeeeee offfff anne ben odama gidiyorum başim çok ağriyor yarin sınavım var anne ben seni çok seviyorumu...
Aşur ŞAHİN 09.07.2011
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.