- 957 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
ALLAH'I ARAYANLAR..
Yaradanı kendi vicdanlarında bulamayıpta,göklerdeki gök tanrıyı Allah sananlara bilmem ne demeli?Yada kendi vicdanlarında,yaradanı bulamayanlar gidipte içki şişelerinde mi bulacaklarını sanıyorlar.Bir başka türü ise Dualarında bulamadıkları yaratıcıyı camilerin mimber ve mihraplarındaki hocalalrın vaaz ve hutbelerinde bulacaklarını sanıyorlarsa vay onların hallerine.Çünki huzuru mahşerde kendilerini kurtaracaklarından emin olamayan hocaların, bizi kurtaracağını sananlar büyük bir yanılgı içindedir.Rabbini camide mescidde arama bulamazsın.O’nu bulacaksan önce kendi vicdanında ara ve bul..Yıllar öncesinde Hallac-ı Mansur ENEL HAK ben hakkım dediği için idam edilmişti.Hala Enel hak diyemiyorsan,hakkı adaleti kendi vicdanında bulamıyor kendi yaşam dünyanda uygulamıyor,uygulayamıyor isen bilememki Hakkı neden camilerde mescilerde arar durusun..Camilerimiz hırıstiyanların kiliseleri gibi günah çıkarma yeri değildir.
Rahmeti,bereketi affı sonsuz olan Allahın gücü kudreti de sonsuzdur,bundan zerrei miktar kadar şüphemiz bulunmamaktadır.Allah her noktada ve zerrede mevcut iken O’nu neden kendi gönül dünyamızda aramazda gider göklerde yada Mescidin mimberinde ararız bilmem.Doğmayan doğrulmayan,yaratılmayan Ehad sıfatı ile gücü sonsuzunda sonsuzuda olan,Samet sıfatı ile arı saf ve temiz,dışardan bir başka nesnenin içine zerk edilmesi mümkün olmayan Yaradan karşısında nefsini eritmen gerekmektedir ki Allahı ENEL HAK diyerek bulabilesin.Unutma Sen hakkı temsil ediyorsun.Hak ise senin kendi vicdanı dünyanda mevcuttur.
YORUMLAR
iman insana bahşedilen bir lutuftur her yerde ararsın
yüreğine sağlık