NE EKERSEN ONU BİÇERSİN!!
Sabrın sonu selamet derken
Sonunda taşı çatlattın.
Ah deli ah deli ömrümü yedin
Bir daha zor aldanmam ben sana.
Asla afetmem seni
Gör bak ektiğini sende birgün ergeç biçersin.
Ah ah gör bak catlattın sabret derken saklanıp kaçıp dururken
Sabır ederken kendime ettim.
Böyle bir acıya nasıl dayansam ah bilmem
Gözlerim ağlarken nasil gülerim bilmem.
Sinem sızlarken nasıl gülerim bilmem
Ah ağlarken nasıl gülerim bilmem.
Men dakka dukka.
Ne ekersen onu biçersin elbet ettiğini ergeç sende biçersin..
Sanma ki sen bana ettin en büyük cezayı kendine verdin..
Ben afetsemde Allah afeder mi seni Ondan af dile..
Olumlu yada olumsuz ne olsa ömrüm boyunca herşeyde hayır vardır dedim durdum hattından çokda sabır ettim.Sabır etmem belki şaşırttı etrafımı.Ama herşeyi imtihan olarak gördüm ömrümce..Bir defa bile uf demeden ..Rabbimiz taşıyamayacağımız yükleri yüklemez dedim durdum..
Ama inanıp güvendiklerim itimad ettiklerim yanıltınca gerçek yüzlerini görünce çok sarsıldım..O anda karşıma geçip öldürseler damarımdan kan akmayacak sandım...
Çünkü inandıklarımı kayıtsız şartsız asla yalan söylemez ihanetten uzzak sanıp güvendim.
Çok defa yanıldım belki ama asla YANILTAN ALDATAN YALANCI KONUMUNA DÜŞMEDİM SÖZÜMDEN CAYMADIM .VAADLERİMİ YERİNE GETİRDİM..Sözlerim yeminimdir yemin ettiğimide çok hatırlamam belki birkaçdefa oda mutlaka olması gereken yerlerde..
Şahitlik konumunda..
Yalan söylemeyen neden çok yemine gerek duysun ki..Bu nedenle çok yemin edenlere artık şüpheyle bakar oldum,karşısında kini kandırmak için kullanılan yol..Böyle görüncede içim burkuldu...
Allahtan tek dileğim etrafımdan sahte dostları uzak tutsun kendisine habibine yakın eylesin..Sevdiklerine yakın eylesin ..Dünyamda ahreti yaşatsın bakiye yöneltsin beni..
Dünyada pofpofçuların arasında olmaktansa sade yaşamak güzel..Allah ım hak yoldan ayırma beni..
Kişinin kendisine yaptığızararı başkası asla yapamaz en büyük zararı insan yine kendisine verir..yazısıyla konuşması tavrıyla..Birini yıkan aslında kendi bindiği kalbi hançerler .dostça uzanan eli kesense bindiği dalı keser..KABENİN DUVARLARI YIKILSA YAPILIR TAMİR EDİLİR AMA GÖNÜL KALP YIKILSA ASLA TAMİR EDİLMEZ..
Ağlatılsamda ağlasamda tek tesellim sığınağım daima Rabbim.
Bunla ilgili şu hikaye geldi aklıma..
Bir sarayda bahçıvan vardır...Sultan bahçeye bir gül diktirir der iyi bak bahçıvan çok ender yetişirmiş açarmış bu gül..Gonca açarken haber ver..
Bahçıvan öyle bakar ki rüyalarına girer..Bir gün bakar 3 tomurcuk..Ve beklemeye koyulur..Nihayet açarken bir kuş gelir gagalar taş atsa gül zedelenir düşer padişaha gitse yine gül elden gider..gider durumu hatırlatır..O der ki men dakka dukka..
Sonra bahöıvan bir gün bahçede biryılanın o kuşu yediğini görür gelir yine anlatır o yine men dakka dukka der..
Zaman geçer bahçıvan iş yaparken ayağına takılan aletle yılanı öldürür saldıracakken gider anlatır men dakka dukka der..
Sonra der ki oda ettiğini buldu ne ekerse onu biçer insan..
Epey zaman sonra bahçıvan zindana atılır bahçıvan kıyameti koparır padişahı görmek istiyorum diye..
Haber verirler gelir ne der unutma der men dakka dukka..Bugün giden benim kelle yarında sonunu getirmez .Afedilmeyi bekler .Afedersen afedilirsin ne edersen o karşına çıkar..
Kalbimin en çok yandığında tek söz çıkar çok defa Allah a havale ederim seni..Teslim olan başka ne yapar ki..Bunu demediğim an sanıyorum ki Kalbim üzeni çok anar her nefesimde olan zikrim azalır..
BENSE ALLAHTAN KENDİSİNE VE HABİBİNE YAKINLIK DİLERİM.RABBİM LUTFUNDA HOŞ KAHRINDA HOŞ SENDEN GELENLER NE HOŞ.YOLUMU AYDINLAT.DÜNYADA DA AHRETTEDE YALANCILARLA İKİYÜZLÜ İÇİ DIŞI BİR OLMAYANLARLA SENİN AŞKINLA YANMAYANLARLA BENİ KOMŞU EYLEME AMİN AMİN..
ALLAH IN SELAM VE RAHMETİ TÜM İNANMIŞLARIN ÜZERİNE OLSUN AMİN..SELAM VE DUA İLE..
Yeganem Nigar Bedirhan
YORUMLAR
Değerli ablam çok içten bir serzenişte bulunmuşsun...
gerçekten çok nasihatlar verici yazı öncelikle ne zahmetle hazırlayıp bizlere sunduğunuz bu güzel çalışma için çok teşekkür ederim..sanırım muattabına seslenmişsiniz oda inşallah Allahın izni ile düzelir ve iyi bir kul olur..
en güzel dileklerin sizleri bulması temennisiyle esen kalın..saygılarımla..