- 932 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Biz YAPARIZ...
Bilin Üniversitesi, fen bilimleri bölümü öğretim görevlisi olan ,adının açıklanmasını istemeye Prof.Dr. H.T. dünya da bir ilki gerçekleştirdi.
Evet, evet yanlış duymadınız dünyada ilk.
Bu buluşu sayesinde tarihe türkün adını altın harflerle yazılacağını belirten Prof.Dr.H.T. şunları söyledi.
“-Evet gururla söylebilirimki ..BİZ YAPTIK... Eskiden bilindiği gibi olmayacak artık, YALANCININ MUMUNUN YATSIDAN SONRADA YANMASINI sağladık,
Özel geliştirdiğimiz bir formüllle, yalancı mumlarının sabaha kadar yanmasını başardık. Formül üzerinde hala çalışmalarımız devam ediyor, süreyi bir kaç gün hatta bikaç hafta yapmaya çalışacağız. Ekibim ve ben bu konuda inançlıyız.” dedi..
Prof.Dr. HT. Kendisine yöneltilen sorulara şöyle cevap verdi.
-Sizin Nobelli bilim adamlarıyla görüşme içinde olduğunuz ve hatta sizinde nobelli olduğunuz doğrumu?.
- Hayır. Orada bir yanlış anlama var. Bizim cahil halkımız yapmış olduğumuz buluş ile fizik nobel adaylığımız sözkonusu olduğunda , gitmenize gerek yok şimdiden “NO belli” dediler. Fakat bizim insanımızın kültürünü tüm dünyaya anlatmaya ve eline,beline,diline sözünü biz evrenselleştirmeye karar verdik, sloganımızda “ NOel’ e , NObel’ e, NO dile...” dir.
-Yani ? Sayın H.T...
-Yanisi şu,
yeni yılın amcasına
ödüllerin aldatmacasına kanma
Hayır dile. sonrasında yanma...
-Sayın H.T yeni çalışmalarınız olacak mı ?
-Evet ekibim ve ben, saklanan samanların çok uzun zamanlar dayanıklı olabilmesini sağlayacak bir förmül üzerinde çalışıyoruz.
Bir de damlaya damlaya göl olmasını beklemeyecek kadar sabırsız olanlar için “göl kadar damla” projemiz var... “
“:) tebessüm gazetesi
muhabiri nnnkk “