- 634 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
AYNI DAĞIN GÜLÜ MÜYÜZ BİZ ? HAYDİ ORADAN ...
........ Bire bir yaşanmış bir hayatın içerisinden , burada çok kısaca yazacağım gerçekler açıklayacaklardır "Aynı dağın gülüyüz biz" olayını ...
........ Tam 7 yıl aktif olarak görev yaptığım kamu kurumu, bu günkü iktidarın bir belediyesiydi ... Belediye başkanının gizli ortakları marifetiyle Belediyenin ihalelerini alarak," devlet malı deniz, yemeyen domuz " felsefesine uygun olarak , devlet malını, ve tüyü yetmemiş yetimlerin haklarını bitmeyen bir iştahla yediklerine birebir şahit olmuş biriyim ben Her aşamada ellerini kırdım her aşamada yemelerini engelledim bu şerefsiz güruhun... Açığa alınarak pasifize edildim sonra...Çünkü bu devlet ve bu yasalar, bu hırsızların rahatlıkla devleti soyabilmeleri için yapılmıştı ve ben azınlıkta kalan , desteği olmayan bir tek insandım yalnızca...İnsdanlarım , sizler gibi işte en iyileri, en güzelleri savunan kalemi güçlü, yüreği tavşan zavallılardı malesef ...
........ Bu kişi, bu gizli ortakları marifetiyle kendi Belediye Başkanı olduğu belediyenin " yetim mallarını " götüren vatandaş, müftü’ lük görevinden Belediye Başkanlığına gelmiş değerli bir zattı... Sünnetten gelen of of sakalları ve dış görünümündeki tevekkül göstermelikleriyle bütün dindar halkımızı rahatlıkla kandırabilmek gibi bir olanağa sahipti ... Doymaz bir yiyiciydi ve şerefsiz bir müslüman örneğiydi kısacası ...
........ Yaşadığım her şey ve her gerçeğin ışığında yazıyorum yazılarımı ve de şiirlerimi ...
........ Bu gün gücü temsil eden en güçlü şahsiyetlerin en yakınlarıdır bunlar ... Ben , bir insan olarak üzerime düşen bütün görevlerimi eksiksiz yerine getirdim ... Çalmaya çalıştıkları her noktada ellerini kırdım bu şerefsizlerin...İşlerine gelmedi elbette ... Asla da işlerine gelmeyecek...İşbirlikçi yalaka insanlar arar ve bulurlar bunlar ...Bütün insanlarımıza da insanlık görevlerini , eksiksiz olarak yerine getirmelerini tavsiye ediyorum ...
......... Saygılarımla .......
YORUMLAR
Mert YİĞİTCAN
Sağ olun yüreğinizi kattığınız için.
Saygıyla...