TÜRKİYE'DE TÜRK YOKMU
TÜRKİYE’DE TÜRK YOKMU
Sevgili canlar gerek AB.Gerek ABD.İstiyor diye onların politikalarını uygulayan AKP. Bakın ne hatalar yaptı KÜRT.Açılımı.ALEVİ.Açılımı.ROMAN.Açılım’ı ve ÇERKEZ Açılımı daha gerisi var tabi ki.Peki bunları .Nufus olarak ayırdığımızda karşımıza çıkan tabloya bakmak gerek nedir bu olayın içi.20 Milyon ALEVİ.var deniliyor 30.Milyon KÜRT . var sayalım.10.Milyon ROMAN .Var.10. Milyon Çerkez var sayalım. Daha geride Laz.lar var diğer küçük topluluklardan oluşan milletler var.Aslı Türk olmayıp türk vatandaşlığına geçenler var Müslüman olmayan guruplar var hesapladım ben işin içinden çıkamadım.TÜRKİYE ’de TÜRK yok mu. AKP’nin hesabına göre yok.Peki Türkiye de Türk Milliyetçiliğini savunanlar TÜRK değil mi.Kısaca bizleri Türk saymayan bu zihniyeti seyreden Türk Milliyetçilerine söylenecek fazla sözümüzde yok.Adam kalkmış Türkiye Cumhuriyetini yönetiyor Türklüğü yok sayarcasına hesap yapıyor.Bizlerde kuzu kuzu dinliyor ve seyrediyoruz pes ya bu kadarı da fazla geldi bana. Sn. AKP’liler bu ülkede ben yalnız kalsam yinede yaptığınız bu hakareti kabul etmem bu Türk toplumuna saygısızlıktır.Yanlız anlayamadığım bir şey daha düne kadar Türk milliyetçiliği uğruna can vermeye hazır olanlar bu gün sesizliğe bürünmüş çıt yok. Bir çoğu AKP.saflarına geçmiş orada milliyetçilik narası atıyor bu ne turşu bu ne perhiz aklım ermedi.Dünya tarihinde TÜRK ’ler hiç bu kadar aciz bir duruma düşmemişti.Bir zamanlar Dünyaya hükmeden Türkler bu gün yok sayılmayla karşı karşıya.Bu da ABD. ‘nin Büyük Ortadoğu projesi Irak.yıkıldı sırada İran ve TÜRKİYE. Var.Irak’a ne kadar demokrasi geldiyse bu politikayla bize de o kadar demokrasi gelecek demektir.Benim ülkemde böyle bir durum olursa kan gövdeyi götürür bunu bilmemek için kör cahil olmak gerekir .Uyan Türk halkı uyan tehlike kapıdan içeri girmek üzere ben Türküm diyen herkesi uyanık ve bilinçli olmaya davet ediyorum İnşallah ben yanılmış olurum sevgiyle kalın sevgili canlar…
08 EYLÜL 2010 MERSİN İZLEM GAZETESİ OZANCA KÖŞESİ Sıtkı Demir
YORUMLAR
Ak parti karşıtı bir kanaat yazısı. İçeriği zayıf olmuş.
Fikirler gereğince güçlü desteklenmemiş.
Tek paragraf yazılarak şekil yöninden de zayıf bırakılmış.
Benim için özü önemli diyorsanız o başka.
Endişe var yazıda. Uyarı da var. Dikkat çekilen hususlarda abartılar var. Abartı hem yazar tarafından hem de sayılarla oynayanlar tarafından yapılıyor.
Yine de mücadelenin sokak ve dağ yerine sayfalarda ve fikirlerde olması çok güzel. Dilerim öyle de kalır.
Selamlar.